ورزش

برترین گجت های اپل از نگاه خبرنگاران مگ؛ 23 محصول هیجان انگیز

اپل، یکی از برترین و پیشروترین شرکت های تکنولوژیک دنیا، به طور مداوم در حال ارائه گجت هایی است که گام های تازه و نوآورانه ای را در صنعت تکنولوژی بر می دارد. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به آنالیز برترین گجت های هوشمند اپل در خبرنگاران بپردازیم...

29 اسفند 1402

5 جاذبه گردشگری فیلیپین برای گردشگران ماجراجو

فیلیپین از نظر وسعت پنجمین کشور جزیره ای جهان محسوب می شود که خط ساحلی بسیار طولانی دارد و از جزایر مختلف و پراکنده تشکیل شده است. این کشور با آب و هوای استوایی و محیط زیست سرسبز در میان گردشگران بسیار محبوب است. علاوه بر این گردشگرانی که به تاریخ، معماری،...

7 اسفند 1402

طب ایرانی برای کاهش عوارض سرماخوردگی چه توصیه هایی دارد؟

مهمترین عامل برای درمان سرماخوردگی، پرهیز غذایی و استراحت است. بهتر است در زمان سرماخوردگی از مصرف گوشت قرمز مخصوصا گوشت های غلیظ و دیر هضم مثل گوشت گاو و گوساله، غذاهای تند، غلیظ، بسیار شور، بسیار ترش، چرب و سرخ نموده، گلاب، گل سرخ، کاسنی و نیز پرخوری...

13 آذر 1402

توصیه های مهم یک متخصص درباره مکمل های بدن سازی

مصرف مکمل بدنسازی بسیار برای افراد ورزشکار حائز اهمیت است . معمولا یکی از عوارض مکمل بدنسازی عوارضی نظیر قلبی و عروقی و یا ایست قلبی است، بر این اساس باید حتما به عوارض مکمل های بدنسازی توجه داشته باشیم.

27 آبان 1402

نکونام عذر خرید تازه استقلال را خواست!

با وجود مصاحبه دوشنبه شب علی خطیر در برنامه فوتبال برتر و خواهش او از سرمربی تیم برای کاهش حواشی و تمرکز روی مسائل فنی، اما حالا اتفاق جنجالی دیگری در باشگاه استقلال رقم خورده و جواد نکونام به سنگربان جوان و نو تیمش اجازه تمرین نداده است.

16 شهریور 1402

آغاز همکاری های فوتبالی ایران و عربستان

خداداد افشاریان عضور هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.

29 مرداد 1402

پیروزی والیبال ایران مقابل قطر در دیداری محبت آمیز

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (چهار شنبه 25 مرداد) در دومین ملاقات تدارکاتی و محبت آمیز خود پیروز به شکست قطر شد.

26 مرداد 1402

11 توصیه مهم یک متخصص قلب در این روزهای خیلی گرم

بدون شک دمای بالای هوا می تواند در برخی افراد مسائل قلبی را تشدید کند.

18 مرداد 1402

هدیه خاص و جالب لیونل مسی به هم تیمی های جدیدش

لیونل مسی آغاز بسیار خوبی در اینتر میامی داشته و در خارج از زمین نیز محبوبیت خود را در بین هم تیمی هایش نشان می دهد. پس از ورود به تیم، مسی به هر یک از هم تیمی هایش یک هدفون صورتی Beats by Dre هدیه داد. این هدفون ها به رنگ پیراهن اول تیم اینترمیامی است و ستاره...

6 مرداد 1402

پاسخ رد جهانبخش به پیشنهاد اروپایی ها و عربستانی ها

یک دهه از حضور علیرضا جهانبخش در فوتبال اروپا می گذرد، دهه ای که برای او بسیار پُربار و همراه با اتفاق های خوب بوده است. او اکنون با وجود پیشنهادهایی وسوسه انگیز از باشگاه های عربستانی و یک پیشنهاد خوب از تیمی فرانسوی، میخواهد با فاینورد به فوتبال خود...

3 مرداد 1402

با این ترفندها، اعتمادبه نفس خود را تقویت کنید

حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد انجام کاری را داشته اید یا باید در جایی صحبتی می کردید یا در جمعی غریبه وارد می شدید و.. اما پیروز به انجام آن کار نشده یا آن را آن طور که توقع داشتید و در توان تان بوده، انجام نداده اید.

22 تیر 1402

درویش: امکان ندارد پرسپولیس این بازیکن را جذب کند ، مدیرعامل سرخ ها به استقلال و سپاهان رودست می زند؟

درویش،مدیرعامل پرسپولیس جذب یکی از بازیکنان ملی پوش به وسیله این باشگاه را علنا رد نموده است.

15 تیر 1402

استوری ای که استقلالی ها را نگران می نماید

از دیگر علامت سوال های بازار نقل و انتقالاتی استقلال، معین تکلیف محمد محبی است. قرارداد قرضی وینگر بوشهری با آبی ها به خاتمه رسیده و او باید به پرتغال برگردد تا سانتاکلارا درباره این بازیکن تصمیم گیری کند.

14 تیر 1402

3 نام مجذوب کننده در لیست خرید یحیی گل محمدی

خبرنگاران- پرسپولیس، قهرمان آخرین دوره رقابت های لیگ برتر ایران، در کوشش است که پس از بازگشت به آسیا در این رقابت ها هم تیمی قدرتمند داشته باشد. البته که در کنار این موضوع، یحیی نیم نگاهی هم به دفاع از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر خواهد داشت.

7 تیر 1402

کاپیتان سابق پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد ، تجربه 3 قهرمانی در لیگ برتر ایران با پرسپولیس

حسین ماهینی، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی 2014 از سوی کارلوس کی روش به برزیل برده شد بعد از سال ها بازی در تیم ملی و پرسپولیس خداحافظی خود را از فوتبال گفت.

5 تیر 1402

ترفند ساده و فوری برای درمان خانگی گودی کمر

اگر مدتی است که احساس می کنید گودی کمر شما بیش از حد طبیعی شده، بهتر است زودتر به فکر درمان آن باشید. این عارضه اغلب در خانم ها مشاهده می گردد. بسیاری از افراد این قوس را نادیده می گیرند در حالی که گودی زیاد در ناحیه کمر عارضه ای جدی محسوب می گردد.

4 تیر 1402

مسی در جشن پیروزی تیم ملی والیبال آرژانتین!

تیم ملی والیبال آرژانتین که دیشب طی یک شاهکار والیبالی قهرمان المپیک توکیو و میزبان المپیک بعدی یعنی فرانسه را با نتیجه سه بر یک در خانه این تیم شکست داد خوشحالی دسته جمعی جالبی هم داشت.

1 تیر 1402

2 هافبک پرسپولیس در لیست خروج یحیی

جابجایی پرسپولیس، یکی از سوژه های مجذوب کننده این روز های فوتبال ایران است؛ به ویژه آنکه احتمال جدایی یحیی گل محمدی و چند ستاره فوتبال این تیم از پرسپولیس وجود دارد!

29 خرداد 1402

15 روش ساده و تأثیرگذار برای از بین بردن غبغب

غبغب به دلایل گوناگونی شکل می گیرد. از افزایش وزن و ژنتیک گرفته تا اثرات منفی ناشی از بالا رفتن سن، عوامل زیادی وجود دارند که منجر به آویزان شدن پوست و چربی ناحیه گردن می شوند و بسیاری از مردم را به غبغب دچار می نمایند.

27 خرداد 1402

سومین بمب فوتبال عربستان منفجر شد ، بازیکن پرافتخار دنیا راهی الاهلی شد

بازیکن سرشناس تیم پاری سن ژرمن فرانسه با عقد قراردادی راهی لیگ عربستان شد.

27 خرداد 1402
تعداد: (253)