راهکارهایی برای داشتن سفر ارزان برای جوانان

به گزارش وبلاگ کلشی ها، طبق آمار مجله فوربس 20 درصد افرادی که سفر و جهانگردی می نمایند را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند و این رقم هرسال بیشتر می گردد. اگر می خواهید بدانید این سفرها چگونه سفر ارزان برای جوانان خواهند بود و با بودجه دانشگاهی ممکن است ما برای به اشتراک گذاشتن آن با شما اینجا هستیم تا شما هم بتوانید سفر ارزان برای جوانان را تجربه کنید.

راهکارهایی برای داشتن سفر ارزان برای جوانان

سبک سفر کنید

سبک سفر کردن به معنی خرج کردن هزینه کمتر برای چمدان است تا بتونید سفر ارزان برای جوانان را به درستی تجربه کنید. هچنین ریسک کمتری برای دزدیده شدن اشیا گران بها وجود دارد در غیر این صورت مجبور می شوید وقتی می خواهید بخوابید آن ها را به پایتان ببندید. به علاوه چمدان خود را به دقت انتخاب کنید و حرفه ای چمدان ببندید. اگر چمدانتان را زیادی پر کنید زیپ آن خراب می گردد و جایی برای وسایلی که خریدید ندارید و ممکن است وسایلتان را گم کنید.

آخر هفته ها سفر نکنید

اگر به جای آخر هفته در طول هفته به مسافرت بروید هم در وقت و هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد و هم از سردردهای ناشی از شلوغی در امان خواهید بود و برترین سفر ارزان برای جوانان را تجربه خواهید کرد. همین موضوع برای فصل ها هم صدق می نماید اگه می خواهید در فصل اوج یک مکان به آنجا سفر کنید خرجتان کمی بیشتر می گردد.

به جای اجاره کردن ماشین از برنامه اوبر بهره ببرید

برای صرفه جویی در وقت شما به جای خواندن پاراگراف به پاراگراف در خصوص اوبر که تنها بزرگترین شرکت در جهان سفر از نظر مقایسه قیمت آنلاین است ما فقط شما را با این فهرست تنها می گذاریم: اوبر ارزان، سریع، آسان و قابل اطمینان است و نیازی نیست شما مانند اجاره کردن ماشین سنتان بالای 25 باشد. بعلاوه نیازی نیست شما نگران مسیریابی در یک شهر غریب باشید و میتوانید برترین سفر ارزان برای جوانان را داشته باشید.

ایر بی ان بی(وی ار بی او دور از خانه)

ایر بی ان بی هنوز کاملا شناخته نشده و افراد زیادی از مزایای تخفیف آن بهره نمی برند. بیشتر افراد هرگز قادر به مطابقت با خدمات فراگیر صنعت هتل نخواهند بود اما اگر می خواهید بیشتر وقتتان را صرف بازدید و گشتن در شهر تازه کنید پس چرا بیشتر بودجه را صرف تجملات کنید.

از تورهای راهنما اجتناب کنید

یک راهنمای مسافرتی با تجربه، یک راه نسبتا نادرست برای بازدید از مکان های دیدنی و همزمان شنیدن حقایقی سرگرم نماینده در طول مسیر است. مشکل این تورها این است که بودجه شما را تمام می نمایند و وقتتان را می گیرند. در عوض تحقیق کامل خود را انجام دهید. باید بدانید که داشتن سفر ارزان برای جوانان کار سختی نیست، یک برنامه کاری ایجاد کنید و با برنامه ای که طراحی نموده اید تعطیلات خود را سپری کنید به یاد داشته باشید که در کنار مکان های بزرگ از مکان های کوچک نیز بازدید کنید شاید حتی از یک دکه معمولی برترین فلافل عمرتان را بخورید.

کمپانی گروپان

جوانان با عبارت کم آوردن بودجه آشنا هستند و استفاده از گروپان قطعا به این مشکل یاری نموده است. از گروپان بهره ببرید تا بسته های تعطیلات، اعتبار غذا، عضویت، سواری قطار، سوئیت های هتل و کدهای تبلیغاتی را پیدا کنید. قبل از اینکه کاری کنید گروپان را آنالیز کنید؛ بدین صورت داشتن سفر ارزان برای جوانان خیلی آسوده خواهد بود.

با همه مذاکره کنید.

افراد در بقیه نقاط جهان بیشتر از ما در ایالات متحده برای قیمت مذاکره می نمایند. بنابراین به یاد داشته باشید، همانطور که شما در حال جمع آوری و صرفه جویی هر دلار از پولتان هستید خجالت نکشید چانه بزنید.

مثل یک بومی زندگی کنید

هنگامی که در امکانات محدود کار می کنید برترین کاری که می کنید این است که مانند افراد محلی زندگی کنید. اگر وقت یا پول کمی دارید وقتتان را صرف انجام دادن کارهایی کنید که افراد محلی انجام می دهند تا در این فرصتی که دارید فرهنگ تازه را یاد بگیرید گذر از تله های گردشگری وقتتان را آزاد می نماید تا واقعا بفهمید شهر چگونه است.

دوستانتان را همراه خود ببرید.

مسافرت گروهی نه تنها راه خوبی برای حفظ امنیت در خارج از کشور است، بلکه راهی عالی برای کاهش هزینه ها نیز می باشد. نرخ های گروهی اغلب باعث ذخیره کمی پول می شوند، اما تقسیم هزینه سفر یا وعده های غذایی بزرگ نیز مقداری از پولتان را ذخیره می نماید. از همه مهم تر دوست پیدا کنید. با افراد تازه که تجربه ها و دیدگاه های تازه دارند ارتباط برقرار کنید.

پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید.

دوچرخه سواری در یک شهر تازه همواره برترین ایده نیست، اگر شما دوچرخه سواری نیستید که تجربه زیادی در سواری بین خودروها و عابران پیاده دارد.

در فصل های آزاد سفر کنید

سفرکردن در فصل شلوغ همچون سفرکردن در آخر هفته است پس تا می توانید از آن اجتناب کنید. اگر در فصل های شلوغ سفر می کنید هرکاری که انجام دهید از هواپیما گرفته تا اقامت کمی بیشتر برایتان هزینه می برد.

تمام برنامه ها را دانلود کنید

برنامه های سفر تاثیرگذارترین راهی است که نوجوانان و جوانان برای مسافرت استفاده می نمایند. حتما کمی از حافظه داخلی گوشی خود را خالی کنید چون علاوه بر برنامه ها عکس هایی که در سفر می گیرید هم کمی از حافظه گوشی را اشغال می نمایند. برنامه هایی برای ترجمه، مقایسه قیمت، سرویس خودرو، رزرو هتل، توصیه های محلی، انعام دادن و غیره وجود دارد. اگر با دیگر برنامه های معروف سفر ارزان امروزی آشنا نیستید برای دریافت برترین ها به راهنما می توانید به اینترنت مراجعه کنید.

منبع: همگردی

به "راهکارهایی برای داشتن سفر ارزان برای جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهایی برای داشتن سفر ارزان برای جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید