طراحی گرافیکی و چاپ

این خودروی آلمانی ارزان تر از چینی های بازار ایران، عکس

نمونه های اولیه کراس اوور نو آلمانی، به ایران وارد شد.

1 اردیبهشت 1403

اطلاعیه شماره یک ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منتشر شد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اطلاعیه شماره یک ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منتشر شد.

26 اسفند 1402

مقرون به صرفه تر کردن قیمت فراوری نهایی صنایع دستی از کیفیت کار می کاهد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مقرون به صرفه تر کردن قیمت فراوری نهایی صنایع دستی از کیفیت کار می کاهد.

20 اسفند 1402

پلت فرم ری را چگونه به دنیا آمد؟ ، ویژگی های نسل تازه پلت فرم تارا

پلت فرم ری را با کد IKP2 یک بُن سازه نو جهت توسعه خودروهای کراس اوور ایران خودرو است که البته با پلتفرم تارا فرق دارد. کیفیت هندلینگ و سواری در پلت فرم IKP2 چگونه است؟

12 اسفند 1402

سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی اعلام شد ، جدول تعرفه های تازه

سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی صفر شد. با ابلاغ معاول اول رئیس جمهور، تعرفه واردات خودروهای بنزینی هیبریدی و دیزلی هیبریدی با حجم موتور پیستونی 1500 سی سی و کمتر از 11 درصد به صفر رسید.

29 بهمن 1402

کنترل گوشی با زبان، دستگاهی که در دهان قرار می گیرد

ایسنا نوشت: ماوس پد(MouthPad) نام دستگاه جدیدی است که زبان شما را به یک ماوس برای کنترل گوشی شما تبدیل می نماید.

23 دی 1402

سوتی باورنکردنی اپل در تصویر تبلیغاتی مک بوک

زومیت نوشت: یکی از تصاویر تبلیغاتی مک بوک پرو M3 اپل، نکته عجیبی در بر دارد. چنین اشتباهی از سوی اپل، بسیار غیرمنتظره است.

9 آبان 1402

آیا جوش شیرین در پیشگیری یا درمان سرطان نقش دارد؟!

جوش شیرین (سدیم بی کربنات) یک ماده طبیعی با کاربردهای گوناگون است. این ترکیب اثر قلیایی دارد، به این معنی که می تواند اسیدیته را کاهش دهد. ممکن است در فضای اینترنت خوانده باشید که جوش شیرین و سایر غذاهای قلیایی می توانند به پیشگیری یا حتی درمان سرطان یاری...

14 شهریور 1402

کتاب آسمان تخیلی من منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اوز، شایان ضیائی متولد 4 دی ماه سال 1386 در شهر اوز است. شایان دانش آموز دوره متوسطه اول مدرسه محمودزاده اوز از کودکی به نویسندگی علاقه داشته است و تا به امروز نوشته های زیادی را در کارنامه دوران کودکی و نوجوانی خود ثبت نموده...

28 خرداد 1402

تیک آبی به جیمیل هم اضافه شد، تایید هویت برای افزایش امنیت، عکس

دیجیاتو نوشت: جیمیل (Gmail) نیز اکنون به ویژگی تیک آبی مجهز شده که در کنار نام فرستنده نشان داده می گردد و هویت او را تأیید می نماید.

14 اردیبهشت 1402

داستان عجیب ترین عکس آلبرت انیشتین؛ وقتی نابغه زبانش را درمی آورد

امروز سال روز درگذشت نابغه قرن بیستم آلبرت انیشتین است. در هفدهم آوریل سال 1955، در پی پارگی آنوریسم آئورت شکمی، اینشتین دچار خونریزی داخلی شد. پیش از این واقعه، در سال 1948، دکتر رودولف نیسن، یک نوبت آنوریسم او را مورد عمل جراحی قرار داده بود. او در این روز...

29 فروردین 1402

منظومه شمسی ما نادرترین نمونه در میان منظومه ها است

دو پژوهش تازه که از طریق دانشمندان سوئیسی انجام شده اند، نشان می دهند که منظومه شمسی ما نادرترین نمونه از چهار نوع منظومه سیاره ای به شمار می رود.

17 اسفند 1401

بازگشت به پاکت سیگار

هم میهن نوشت: الان که من دارم این مطلب را می نویسم، قیمت هر بند کاغذ چاپ و تحریر 70 در 100 با گرماژ 70 گرم در ایران، یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان شده است و این مبلغ بالاترین قیمت کاغذ، از زمانی است که برای نخستین بار در تاریخ، چیزی به نام کاغذ وارد ایران...

15 اسفند 1401

معرفی برترین دوربین های چاپ سریع در خبرنگاران

چرا مدل های مختلف دوربین چاپ سریع این قدر محبوب هستند؟ آیا سهولت استفاده باعث این محبوبیت می گردد؟ شاید هم چون خیلی سریع می توانیم نسخه فیزیکی عکس های خودمان را دریافت کنیم باعث می گردد که به این دوربین ها علاقه پیدا کنیم. شاید هم هیجان ناشی از تماشای...

29 دی 1401

مهلت یک ماهه برای بازدید از کتاب دعای لویی دوازدهم

موزه نیاوران در ادامه طرح نمایشگاه های دوره ای و رونمایی آثار خود، یک مورد کتاب دعای لویی دوازدهم را برای نخستین بار از چهارم دی به مدت یک ماه به نمایش عموم می گذارد. این خبر در بخش نمایش کتاب دعای لویی دوازدهم قرار گرفته است.

16 دی 1401

عکس ، لوکس ترین نواده تندر 90 به بازار عرضه شد

دیجیاتو نوشت: جاگر (Jogger) یکی از جدیدترین و البته کامل ترین و لوکس ترین محصولات خانواده داچیا لوگان یا همان تندر 90 است.

9 دی 1401

فروش اقساطی کوییک و کوییک R ، تحویل فوری

شاید کمتر کسی فکر می کرد که یکی از محصولات سایپا روزی به یکی از گزینه های اصلی مالی برای خریداران تبدیل گردد و آن ها به خرید کوییک روی بیاورند.

20 آذر 1401

برپایی 20 غرفه صنایع دستی در جشنواره ملی پسته ایران

کرم زاده از برپایی بیش از 20 غرفه عرضه صنایع دستی در جشنواره ملی پسته ایران در دامغان اطلاع داد.

27 مهر 1401

غول شرکت خودروسازی دانگ فنگ به بازار آمد

گجت نیوز نوشت: دانگ فنگ منگشی M-Terrain ، خودرو تازه چینی ها با 1070 اسب بخار قدرت است که در دو نسخه شاسی بلند و پیکاپ به خیابان ها می آید. پس بدون معطلی به سمت Dongfeng Mengshi M-Terrain می رویم.

8 شهریور 1401

معرفی بهترین ابزارهای طراحی سایت

کسب و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به کسب و کاری بزرگ نیاز دارند دیده شوند. اگر آن کسب و کار این پتانسیل را داشته باشد که بتوان آن را در بستر اینترنت هم به کاربران معرفی کرد، داشتن یک وب سایت فوق العاده مفید خواهد بود. اگر نمی دانید باید چگونه یک سایت طراحی...

30 مرداد 1401
تعداد: (43)