کتاب آسمان تخیلی من منتشر شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اوز، شایان ضیائی متولد 4 دی ماه سال 1386 در شهر اوز است. شایان دانش آموز دوره متوسطه اول مدرسه محمودزاده اوز از کودکی به نویسندگی علاقه داشته است و تا به امروز نوشته های زیادی را در کارنامه دوران کودکی و نوجوانی خود ثبت نموده است.

کتاب آسمان تخیلی من منتشر شد

در معرفی کتاب آسمان تخیلی من که به وسیله انتشارات ناک در 115 صفحه منتشر شده است آمده: یک لحظه دنیای بدون تخیل را تصور کنید، دیگر نمی گردد چیزی را تصور کرد . دنیایی بدون رمان، بدون پیشرفت و بدون خیلی از چیزهایی دیگر خواهد بود. شاید داستان معروف شازده کوچولو را شنیده یا خوانده باشید، دیگر آن هم وجود نخواهد داشت.

داستان نویسان با استفاده از تخیل، داستان را به ابر متن جذابی تبدیل می نمایند تا خواننده جذب داستان گردد. افزایش قدرت تخیل، سرعت شما را در زندگی افزایش می دهد. به لحظه ای فکر کنید که تخیل وجود نداشته باشد، آیا چنین چیزی ممکن است؟

کتاب آسمان تخیلی من، شامل 3 داستان تقریبا بلند است که نوشتن آن یک سال به طول انجامیده است. در این کتاب نویسنده تمام کوشش خود را انجام داده تا در تجربه اول نتیجه یک تخیل خوب را به مخاطب نشان دهد.

به گزارش ایبنا؛ نخستین کتاب این نویسنده نوقلم به وسیله انتشارات ناک تهران چاپ و به زودی رونمایی خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب آسمان تخیلی من منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب آسمان تخیلی من منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید