طراحی لوگو

اطلاعیه شماره یک ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منتشر شد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اطلاعیه شماره یک ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منتشر شد.

26 اسفند 1402

سوتی باورنکردنی اپل در تصویر تبلیغاتی مک بوک

زومیت نوشت: یکی از تصاویر تبلیغاتی مک بوک پرو M3 اپل، نکته عجیبی در بر دارد. چنین اشتباهی از سوی اپل، بسیار غیرمنتظره است.

9 آبان 1402

تیک آبی به جیمیل هم اضافه شد، تایید هویت برای افزایش امنیت، عکس

دیجیاتو نوشت: جیمیل (Gmail) نیز اکنون به ویژگی تیک آبی مجهز شده که در کنار نام فرستنده نشان داده می گردد و هویت او را تأیید می نماید.

14 اردیبهشت 1402

عکس ، لوکس ترین نواده تندر 90 به بازار عرضه شد

دیجیاتو نوشت: جاگر (Jogger) یکی از جدیدترین و البته کامل ترین و لوکس ترین محصولات خانواده داچیا لوگان یا همان تندر 90 است.

9 دی 1401

فروش اقساطی کوییک و کوییک R ، تحویل فوری

شاید کمتر کسی فکر می کرد که یکی از محصولات سایپا روزی به یکی از گزینه های اصلی مالی برای خریداران تبدیل گردد و آن ها به خرید کوییک روی بیاورند.

20 آذر 1401

غول شرکت خودروسازی دانگ فنگ به بازار آمد

گجت نیوز نوشت: دانگ فنگ منگشی M-Terrain ، خودرو تازه چینی ها با 1070 اسب بخار قدرت است که در دو نسخه شاسی بلند و پیکاپ به خیابان ها می آید. پس بدون معطلی به سمت Dongfeng Mengshi M-Terrain می رویم.

8 شهریور 1401

معرفی بهترین ابزارهای طراحی سایت

کسب و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به کسب و کاری بزرگ نیاز دارند دیده شوند. اگر آن کسب و کار این پتانسیل را داشته باشد که بتوان آن را در بستر اینترنت هم به کاربران معرفی کرد، داشتن یک وب سایت فوق العاده مفید خواهد بود. اگر نمی دانید باید چگونه یک سایت طراحی...

30 مرداد 1401

وکیل مظاهری تایید کرد؛ رشید در آستانه بازگشت به استقلال

در روز های گذشته و با اعلام خبر استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، اخبار ضد و نقیضی درباره احتمال بازگشت رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی به جمع آبی پوشان مطرح شد، چرا که آن ها در واقع تمایل به ادامه همکاری با استقلال داشتند، اما اختلاف با...

4 مهر 1400

جدیدترین لباس های منچسترسیتی برای فصل 2020

منچسترسیتی قطعا یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپا می باشد. شاید این تیم تاریخ چشمگیری نداشته باشد. اما از زمان سرمربیگری پپ گواردیولا در این تیم ، من سیتی به یکی از غول های اروپا تبدیل شده است.

22 آبان 1399

فرار تامین اجتماعی از صدور الکترونیکی دفترچه بیمه و مفاصا حساب ، چه کسانی از هزینه 2.500.000.000 تومانی سود می برند؟!

غفلت چندین ساله سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات الکترونیک در بخش صدور دفترچه بیمه و مفاصا حساب علاوه بر تحمیل هزینه 2500 میلیارد تومانی به کشور باعث گسترش کرونا شده است.

6 آبان 1399