سوتی باورنکردنی اپل در تصویر تبلیغاتی مک بوک

به گزارش وبلاگ کلشی ها، زومیت نوشت: یکی از تصاویر تبلیغاتی مک بوک پرو M3 اپل، نکته عجیبی در بر دارد. چنین اشتباهی از سوی اپل، بسیار غیرمنتظره است.

سوتی باورنکردنی اپل در تصویر تبلیغاتی مک بوک

مک بوک پروهای نسل تازه اپل که بامداد امروز رونمایی شدند، از پردازنده های سه نانومتری سری M3 استفاده می نمایند و محصولاتی بسیار پرقدرت هستند؛ اما در زمینه طراحی تغییر خاصی تجربه ننموده اند. تنها تغییر ظاهری به رونمایی رنگ تازه مشکی فضایی (Space Black) برمی گردد.

مدل مشکی مک بوک های تازه اپل به همراه کابل شارژ با رنگ مشابه در دسترس قرار می گیرد. اپل برای نشان دادن این شباهت رنگی، تصویری تبلیغاتی از مک بوک پرو منتشر نموده است که سوتی غیرمنتظره ای در آن دیده می گردد.

لبه سمت چپ مک بوک پرو تازه؛ در این حالت اگر از نمای بالا به لپ تاپ نگاه کنید، لوگوی اپل برعکس دیده می گردد

در حالت عادی وقتی مشغول استفاده از لپ تاپ اپل باشید، درگاه شارژ مگ سیف در سمت چپ قابل دسترس است. در همین حالت اگر لپ تاپ را ببندید، لوگوی اپل به صورت برعکس دیده می گردد.

در تصویر تبلیغاتی اپل، لوگو برعکس نیست؛ بنابراین باید کابل شارژ در سمت راست پایین لپ تاپ قرار بگیرد. اپل در رندر رسمی اش، کابل شارژ را در سمت چپ بالا به نمایش گذاشته است. اشتباهی این چنینی از سوی شرکتی در ابعاد اپل، بسیار عجیب است.

  • رونمایی از متفاوت ترین وانت تویوتا/ این ماشین جای هایلوکس را می گیرد؟ / عکس

  • زمین تخت، بیگانگان فضایی و یک جدال ناتمام

  • عجیب ترین بز دنیا با یک ویژگی شگفت انگیز/ عکس

اپل در مراسم صبح امروز که با آیفون 15 پرو مکس ضبط شد، گفت قیمت مک بوک پرو 14 اینچ در کانفیگ پایه با پردازنده M3 و هشت گیگابایت رم از 1٬599 دلار و در کانفیگ M3 Pro از 1٬999 دلار آغاز می گردد.

ازطرفی دیگر، قیمت لپ تاپ مک بوک پرو 16 اینچ از 2٬499 دلار آغاز می گردد؛ کانفیگ پایه این لپ تاپ از M3 Pro استفاده می نماید. قوی ترین کانفیگ مک بوک پرو 16 اینچ M3 Max بالغ بر 7٬200 دلار قیمت دارد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "سوتی باورنکردنی اپل در تصویر تبلیغاتی مک بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوتی باورنکردنی اپل در تصویر تبلیغاتی مک بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید