سریال و پخش خانگی

7 روش کاربردی برای تشخیص اصل بودن شارژر اپل

در دنیای امروز که هر شخصی حداقل یک گوشی موبایل دارد و این دستگاه ها عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان ها شده اند، انتخاب و خرید یک شارژر اصلی و درست اهمیتی دو چندان پیدا کرده است. از زمانی که شرکت اپل شارژر را از بسته بندی گوشی های آیفون حذف کرد، یک مشکل...

26 دی 1402

اجاره کاتالیست برای معاینه فنی

دست کم 7سال از آغاز معضل کاتالیست های اجاره ای در تهران می گذرد اما هنوز بازار سودجویی در این زمینه مشتریان خود را دارد و کسی برای مقابله با این معضل آستین بالا نمی زند.

24 خرداد 1402

بازیگر دنیا پسند چطور برای سریال آتش و باد پسندیده شد؟ ، نقش دختر عشایری که آتش عشق به جانش افتاده است

سریال آتش و باد که پخشش از ابتدای فروردین ماه در شبکه سم آغاز شده بود، 9 خرداد با پخش آخرین قسمت به انتها رسید. با مریم موسویان بازیگر نقش دنیا پسند در باره این سریال صحبت کردیم:

22 خرداد 1402

تماشاخانه سیار با نمایش کلاغ بلا، توپ طلا به فارس آمد

سرویس استان های خبرنگاران - نجمه اشرفی: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت اعیاد دهه کرامت با ویژه برنامه مسیر هشتم و اجرای نمایش کلاغ بلا، توپ طلا با حضور هنرمندان ملی، از امروز پنجشنبه چهارم خرداد تا روز شنبه ششم خردادماه میهمان...

5 خرداد 1402

دانلود قسمت 12 سریال رهایم کن نسخه کامل (رهایم کن قسمت 12 دوازدهم) با حجم نیم بها

دانلود قسمت 12 سریال رهایم کن با حجم نیم بها در ادامه مطلب؛ دانلود رهایم کن قسمت 12، دانلود قسمت دوازدهم سریال رهایم کن، خرید قانونی قسمت 12 سریال رهایم کن، دانلود قسمت نو سریال رهایم کن قسمت 12 در ادامه مطلب امکانپذیر است.

15 اردیبهشت 1402

فروش عجییب و غریب یک انیمشین ، سه هفته؛ یک میلیارد دلار

انیمیشن برادران سوپر ماریو که با اقتباس از بازی ویدیویی ساخته شده به فروش یک میلیارد دلاری رسید.

11 اردیبهشت 1402

تاریخ پخش دقیق فصل 2 سریال Wednesday

بعد از انتها فصل اول سریال پرطرفدار Wednesday، هواداران این سریال در پی تاریخ دقیق پخش فصل دوم هستند.

15 بهمن 1401

پوست شیر مردم را فریب داد

تازه ترین ساخته برادران محمودی در شبکه نمایش خانگی، موضوع بحث ما در گوشه ای از قهوه خانه حاج کریم در سه راه آذری بود و با حرارت از این سریال پرهیجان حرف می زدیم.

2 بهمن 1401

شروع پخش سریال گیل دخت از شبکه یک تلویزیون

سریال 60 قسمتی گیل دخت از هفته بعد پنج شنبه ها و آدینه ها از شبکه یک سیما ساعت 22:15 پخش می گردد و تا اواخر بهار سال 1402 روی انتن خواهد بود.

5 آبان 1401

با اپلیکیشن dynamicSpot جزیره پویا را به گوشی اندرویدی خود بیاورید

توسعه دهندگان بالاخره توانسته اند یک اپلیکیشن با نام dynamicSpot طراحی نمایند که قابلیت جزیره پویای آیفون 14 پرو را به گوشی های اندرویدی می آورد.

3 مهر 1401

همکاری 1500 طراح جلوه های ویژه برای ساخت سریال ارباب حلقه ها

بیش از 20 استودیوی متخصص در زمینه جلوه های ویژه و 1500 طراح جلوه های ویژه برای بازآفرینی دنیای فانتزی ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (The Lord of the Rings: Rings of Power) آمازون پرایم ویدیو همکاری نموده اند.

13 شهریور 1401

نخستین تصاویر سریال انیمیشنی اسپایدرمن: سال اول؛ اولین روزهای ابرقهرمان محبوب

استودیوی مارول اولین تصاویر را از سریال انیمیشنی اسپایدرمن: سال اول (Spider-Man: Freshman Year) که قرار است در شبکه دیزنی پلاس پخش گردد، منتشر کرد. این سریال اولین روزهای ابرقهرمانی اسپایدرمن دنیای سینمایی مارول (MCU) را به نمایش خواهد گذاشت.

10 مرداد 1401

تریلر نو سریال انیمیشنی تکن منتشر شد؛ انیمیشن 27 مرداد پخش می گردد

نتفلیکس تاریخ انتشار سریال انیمیشنی اقتباسی از معروف ترین سری بازی مبارزهای شرکت نامکو یعنی سری بازی تِکِن را مشخص نموده است. طبق اعلام رسمی نتفلیکس، سریال انیمیشنی تکن: رد خون (Tekken: Bloodline) در 18 اوت (27 مرداد) پخش خواهد شد.

8 مرداد 1401

قانون برره ای برای لوکس سواران!

این ماجرای شناسایی خودروهای لاکچری که شامل طرح مالیات می شوند هم دارد وارد مراحل جدی و جالبی می گردد. دوستان محترم اداره مالیات در عرض یک ماه و ظاهرا تا خاتمه دی 1400، حدود 570 هزار خودرو را شناسایی نموده اند که ارزش آن ها بالای یک میلیارد تومان بوده، در حالی...

7 مرداد 1401

اپل محدودیت رفرش ریت در آیفون 13 پرو و پرو مکس را برطرف خواهد نمود

پس از مدت ها انتظار، بالاخره شرکت اپل از نمایشگرهای با رفرش ریت بالا در محصولات خود استفاده کرد که این ویژگی را ProMotion نامیده است. پس از معرفی این قابلیت که گویا فقط در آیفون 13 پرو و پرومکس در دسترس کاربران قرارگرفته است، شایعه هایی منتشر شد که بر اساس...

26 تیر 1401

معرفی و آنالیز نرم افزار حسابداری بازرگانی سپیدار

دسترسی به موقع به اطلاعات انبار برای تمامی شرکت ها، یک پارامتر مهم و لازم است؛ به همین علت استفاده از نرم افزار حسابداری بازرگانی برای بسیاری از شرکت ها لازم است. اگر این مقاله را می خوانید احیانا شرکت بازرگانی دارید و یا اینکه قرار است خرید و فروش و صادرات...

8 تیر 1401

سرگرمی تازه نویسندگان؛ زندگی بخشیدن به شخصیت های خیالی در شبکه های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی هر چند وقت یک بار با تِرندهای جدیدی روبرو می شویم که ممکن است انجام دادن برخی از آن ها برای ما وسوسه انگیز باشد. یکی از این ترندها که اخیراً توجه عده زیادی خصوصاً نویسندگان را به خود جلب کرده است خلق شخصیت های خیالی و داستانی در شبکه...

30 اردیبهشت 1401

مسعود روشن پژوه میزبان حمید لولایی در برنامه نوروزی شبکه دو می گردد

تهران (پانا) - ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت 18:45 به روی آنتن شبکه دو می رود، شنبه ششم فروردین میزبان حمید لولایی (بازیگر) و سهیل رحمانی (خواننده) خواهد بود.

24 اردیبهشت 1401

هتل های خاصی که براساس پارک های موضوعی طراحی شده اند (قسمت اول)

اگر می خواهید تعطیلاتی پرهیجان داشته باشید، طوری برنامه ریزی کنید که در تماشاخانه کلوسئوم یا یک واگن سرپوشیده در فضای باز بخوابید، از خانه های درختی بالا بروید یا وسط قصه آلیس در سرزمین عجایب از خواب بیدار بشوید.

12 اردیبهشت 1401

ماجرای درگیری لفظی بازیگر لیسانسه ها در جوکر

سیاوش چراغی پور بازیگر سریال لیسانسه ها درباره درگیری لفظی خود با علی استادی در برنامه جوکر روشنگری کرد.

27 فروردین 1401
تعداد: (33)