تماشاخانه سیار با نمایش کلاغ بلا، توپ طلا به فارس آمد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سرویس استان های خبرنگاران - نجمه اشرفی: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت اعیاد دهه کرامت با ویژه برنامه مسیر هشتم و اجرای نمایش کلاغ بلا، توپ طلا با حضور هنرمندان ملی، از امروز پنجشنبه چهارم خرداد تا روز شنبه ششم خردادماه میهمان شهر شیراز و شهرستان های فارس خواهد بود.

تماشاخانه سیار با نمایش کلاغ بلا، توپ طلا به فارس آمد

علی یداللهی کارگردان نمایش کلاغ بلا، توپ طلا در تبادل نظر با ایبنا گفت: این نمایشنامه براساس طرحی از سعید تاجیک به وسیله مهدی صفاری نژاد نوشته شده و موضوع محوری آن مواجهه کلاغی با گنبدطلاست.

وی منقبت خوانی و نقالی و پخش انیمیشن را از دیگر بخش های ویژه برنامه مسیر هشتم برشمردو شرح داد: به مناسبت دهه کرامت این کاروان هنری از منطقه شلمچه و استان خوزستان سفر خود را شروع نموده و پس از اجرای برنامه در فارس از مسیر استان یزد به سمت خراسان می رود و در طول این مسیر در شهرهایی که قدمگاه امام رضا بودند، اجرای برنامه خواهند داشت. یداللهی توضیح داد: شیراز نیز به عنوان سومین حرم اهل بیت در بین شهرهای هدف این برنامه قرار گرفته است.

سعیدرضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس نیز با اعلام این خبر گفت: تماشاخانه سیار امروز که روز نخست استقرار تیم در شیراز است 3 اجرا در سعدیه، جنب حرم مطهر شاه چراغ علیه السلام و گذر حافظ خواهد داشت. روز آدینه 5 خرداد نیز با 4 برنامه در روستاهای سلطان آباد، شاپورجان، کفترک و ماه فیروزان میزبان عاشقان امام رئوف وعلاقمندان به برنامه های هنری هستیم.

کامرانی اضافه نمود: تماشاخانه سیار کانون در روز شنبه 6 خرداد در شهر زرقان و در مسیر بازگشت در سده اقلید و در کنار قدمگاه امام رضا (ع) برنامه های شاد و مفرحی را برای مخاطبان و بچه ها و نوجوانان اجرا می نمایند.

به گزارش ایبنا تیم تماشاخانه سیار و دست اندرکاران ویژه برنامه مسیر هشتم تا آخر دهه کرامت در مسیر سفر امام رضا تا مرو به اجرای برنامه های متنوع خواهند پرداخت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تماشاخانه سیار با نمایش کلاغ بلا، توپ طلا به فارس آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاخانه سیار با نمایش کلاغ بلا، توپ طلا به فارس آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید