3 نام مجذوب کننده در لیست خرید یحیی گل محمدی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران- پرسپولیس، قهرمان آخرین دوره رقابت های لیگ برتر ایران، در کوشش است که پس از بازگشت به آسیا در این رقابت ها هم تیمی قدرتمند داشته باشد. البته که در کنار این موضوع، یحیی نیم نگاهی هم به دفاع از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر خواهد داشت.

3 نام مجذوب کننده در لیست خرید یحیی گل محمدی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، برای رسیدن به این دو هدف، پرسپولیس از مدت ها قبل برای جذب بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی دست به کار شده است. اگرچه حدس درباره لیست خرید های این سرمربی فراوان است، ولی به نظر می رسد 3 بازیکن ملی پوش در این لیست دیده می گردد که جذب هر کدام از آن ها می تواند به تقویت این تیم یاری کند. سه گزینه موردنظر از تیم ملی عبارتند از: محمدحسین کنعانی زادگان، سعید عزت اللهی و شهاب زاهدی.

نکته درخور توجه اینکه مذاکره با هر سه بازیکن از سر گرفته شده و هر کدام پیشرفت هایی در این زمینه داشته اند. گو اینکه هر کدام هم تقریبا مسئله ای برای پیوستن به پرسپولیس دارند. محمدحسین کنعانی زادگان چراغ سبز برای بازگشت به پرسپولیس را نشان داده، ولی او پول تقریبا زیادی از باشگاه طلب نموده که با توجه به قانون سقف بودجه، مذاکره با این بازیکن کمی سخت شده است. به ویژه اینکه کنعانی زادگان در بازگشت به ایران مشتریان متمولی را در انتظار خودش می بیند.

درباره سعید عزت اللهی هم مسئله ای که این بازیکن دارد مربوط به قرارداد او با باشگاه وایله دانمارک است که هنوز 6 ماه از انتها آن به جای مانده است. سعید و یحیی هر دو به همکاری با یکدیگر علاقه نشان داده اند، ولی پرسپولیس به عزت اللهی خبر داده اگر می خواهد به پرسپولیس بیاید خودش باید شخصا وارد عمل گردد و رضایتنامه اش را از وایله دانمارک بگیرد. اگر چنین گردد، او یکی از خرید های مهم پرسپولیس در فصل آینده است.

سومین گزینه مدنظر یحیی که اتفاقا به تازگی به تیم ملی دعوت شده شهاب زاهدی است. کار این بازیکن برخلاف دو گزینه قبلی تقریبا تمام شده است و امروز و فرداست که قراردادش را با پرسپولیس به صورت رسمی امضا کند. شهاب سال گذشته هم قصد داشت به پرسپولیس بیاید که در لحظه آخر منصرف شد.

منبع: فرارو

به "3 نام مجذوب کننده در لیست خرید یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 نام مجذوب کننده در لیست خرید یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید