برترین تورهای انتخابی برای سفر در تابستان 98

به گزارش وبلاگ کلشی ها، با آمدن تابستان باید به فکر سفر بود و از این روزهای بلند و تعطیلات استفاده بهینه کرد، بعضی شهر های نزدیک ایران را ببینید و در محله هایشان قدم بزنید و از غذاهای محلی نوش جان کنید. استانبول و گرجستان از جمله این مقاصد هستند که تورهای مختلف گردشگری در آژانس آویسا برای این مقاصد برنامه ریزی می شوند.

برترین تورهای انتخابی برای سفر در تابستان 98

سفر به میانه آسیا و اروپا با تور استانبول تابستان 98

تور استانبول همواره پر هوادار است و به همه خانواده های ایرانی خوش می گذرد در این روزهای گرم تابستان برترین زمان سفر به مقاصد ساحلی است، روز ها برای آفتاب گرفتن به سواحل زیبای استانبول بروید حتی می توانید برای رفتن به جزیره های پرنس و بیوک آدا با کشتی های تنگه بسفور برنامه ریزی کنید.

هتل تان را در نزدیکی خیابان استقلال و میدان تقسیم انتخاب کنید تا از شب زنده داری های این خیابان بهره ببرید و در کافه های شبانه شب های تابستانی خوشی را تجربه کنید.

با هر حدود هزینه ای می توانید در استانبول هتل رزرو کنید انواع هتل های سه تا پنج ستاره های لوکس وجود دارند فهرست هتل های استانبول را از روی وب سایت آژانس آویسا آنالیز کنید.

پرواز های زیادی هر روزه به استانبول انجام می گردد.خط های پروازی قشم ایر و اطلس جت پرواز های مستقیم به استانبول دارند. نکته مهم در انتخاب تور های مختلف، ساعت پروازی و انتخاب روز سفر موردنظر شماست با توجه به روز های خالی خودتان برای انتخاب تور مناسب با کارشناسان آژانس صحبت کنید.

در تمامی پرواز ها مسافران دارای ترنسفر های فرودگاهی رایگان هستند و با ترنسفر های آژانس وارد هتل خود می گردد.

سفر به ترکیه بخصوص استانبول زمان خوبی برای خرید شخصی سالانه به دنیاگردان می دهد برند های با دوام ترکی با قیمت به صرفه همه دنیاگردان را برای خرید وسوسه می نماید، به فروشگاه های خیابان استقلال بروید و از برندهای ترک تماشا کنید می توانید به مرکز خرید الویوم و فروم هم سری بزنید.

به همراه دوستان و خانواده در روزهای گرم تابستان حتما رفتن به پارک آبی آکوا مارین را از دست ندهید. ساعت کاری این پارک از 9 صبح تا 19 است و برترین زمان برای بازی از حدود 3 تا 6 است.

با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای سفری به یادماندنی یکی از برنامه های تور استانبول تابستان 98 را هم اکنون خریداری کنید.

اقامت در ساحل دریای سیاه با تور گرجستان تابستان 98

سفر با تور گرجستان تابستان 98 یعنی رفتن به سرزمین خوش آب و هوا و سر سبز و پرهوادار برای خوشگذرانی های تابستانه!

تور های گرجستان به مقصد تفلیس و باتومی در تابستان برنامه ریزی می شوند و از حدود 3 شب تا یک هفته هستند تور های گرجستان معمولا با قیمن مقرون به صرفه و به صرفه ارایه می شوند و دنیاگردان با اندازه هزینه متفاوت می توانند این سفر را انتخاب نمایند.

در تفلیس و باتومی هتل های راحت و زنجیره ای چهار و پنج ستاره بسیار وجود دارد به فهرست هتل ها برروی وب سایت آویسا نگاهی بیاندازید و یا با مشاوره کارشناسان مسافرتی آژانس هتل مناسب خود را انتخاب کنید. در تفلیس می سود هتل چهار ستاره مقرون به صرفه هم رزرو کرد اما پیشنهاد می کنیم برای اقامت در باتومی هتلی با استخر و امکانات رفاهی خوب رزرو کنید تا در نزدیکی دریای سیاه از سفر تابستانه حسابی بهره ببرید.

تمامی هتل های تور گرجستان برای دنیاگردان صبحانه مفصل گرجی و بین المللی نیز سرو می نمایند. هر روزتان را با قهوه های خوش طعم و صبحانه لذیذ شروع می کنید.

پرواز های قشم ایر و زاگرس به مقصد تفلیس و باتومی پرواز دارند. همه تورهای تک مقصدی و دو مقصدی گرجستان دارای ترنسفر فرودگاهی و بین شهری هستند و با خیالی آسوده به هتل می رسید.

به بلوار باتومی بروید دوچرخه سواری کنید و با مجسمه های بامزه این بلوار عکس یادگاری بگیرید. در این شهر از غذاهایی دریایی خوش طعم دریای سیاه میل کنید. آفتاب گرفتن و شنا در دریای سیاه به همراه دنیاگردانی از اروپا و روسیه و آسیا تجربه شگفت انگیزی است.

تفلیس از قرن پنجم میلادی به بعد ساخته و توسعه پیدا کرد و به مرکز گرجستان تبدیل شد.

این شهر توریستی در گرجستان هر ساله میزبان هزاران دنیاگرد از سراسر دنیا است که این شهر را برای ماجراجویی یا تعطیلات خود برگزیده اند.

شاید بتوان گفت که تفلیس یک مقصد دوست داشتنی برای کسانی است که از بازدید از فضاهای تاریخی و بناهای قدیمی، لذت می برند. در خیابان روستا ولی قدم بزنید اینجا خیابان قدیمی و زیبای تفلیس است.

در شهر قدیمی تفلیس خانه کافه ها و رستوران های خوبی واقع شده است در خیابان های تنگ و در کوچه پس کوچه ها و خیابان های سنگفرش شده و قدیمی قدم بزنید و از تماشای منظره ها و ساختمان ها لذت ببرید. تماشا این کشور زیبا را ازدست ندهید و برای تماشا این همه زیبایی تور گرجستان را رزرو کنید.

منبع: راسخون

به "برترین تورهای انتخابی برای سفر در تابستان 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تورهای انتخابی برای سفر در تابستان 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید