سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: هیچ کسی را نداریم اما با هر شرایطی به تهران می رویم

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که این تیم تحت هر شرایطی مقابل خوشه طلایی ساوه به میدان خواهد رفت.

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: هیچ کسی را نداریم اما با هر شرایطی به تهران می رویم

محسن گلستانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کلشی ها، درباره شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر با ادامه مسائل مالی باشگاه گفت: قرار بود امروز (پنجشنبه) تمرینات تیم را آغاز کنیم که این اتفاق به دلیل بارندگی رخ نداد. شب گذشته جلسه ای با اعضای تیم داشتیم و قرار شد آنها به تمرینات بازگردند. باشگاه مدیرعامل ندارد و اعضای هیئت مدیره هم جوابگوی ما نیستند. شاهین هیچ کسی را ندارد و فقط من همراه با قنبری (سرمربی شاهین) تیم را اداره می کنیم.

وی در خصوص غیبت بازیکنان غیر بوشهری تیم شاهین در اردوی این تیم شرح داد: بازیکنان غیربومی ما برای شاهین ایثار کرده اند، اما زمانی که یک بازیکن بی انگیزه می شود، نمی تواند به تیم کمک کند. ما هم گفتیم بازیکنانی در این بازی حاضر شوند که آمادگی ذهنی بیشتری دارند و به سایر نفرات استراحت دادیم. شرایط را برای بازیکنان به صورت شفاف بیان کردیم. آنها می توانند نیم فصل از شاهین جدا شوند و از باشگاه شکایت کنند تا پول خود را بگیرند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص اعتراض بازیکنان این تیم در فضای مجازی به شرایط باشگاه و نیز شرایط حضور شاهین مقابل خوشه طلایی ساوه به وبلاگ کلشی ها گفت: برخی از بازیکنانی که این متن را منتشر کردند، اصلاً در بوشهر حضور نداشتند. با هر شرایطی به تهران می رویم و می خواهیم از بازیکنانی استفاده کنیم که آمادگی ذهنی دارند.

شاهین شهرداری بوشهر شنبه آینده در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال، در ورزشگاه کارگران تهران میهمان خوشه طلایی ساوه خواهد بود و در صورت غیبت در این مسابقه، به دو دسته پایین تر سقوط می کند.

حسین پورمحمد

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: هیچ کسی را نداریم اما با هر شرایطی به تهران می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: هیچ کسی را نداریم اما با هر شرایطی به تهران می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید