ماجرای بازگشت بانوی ملی پوش بعد از تجربه مادری

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بعد از تجربه مادری، در اردوی شاگردان ایراندوست حاضر شده است.

ماجرای بازگشت بانوی ملی پوش بعد از تجربه مادری

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ کلشی ها، تیم ملی بانوان ایران بعد از پیروزی 4 بر 2 مقابل اردن در مقدماتی جام دنیای توانست، برای اولین بار مجوز صعود به جام ملت های فوتبال بانوان آسیا را کسب کرد. جام ملت های فوتبال زنان آسیا از 30 دی 1400 به میزبانی هند برگزار می شود که ایران در گروه A با تیم های چین، هند و چین تایپه همگروه شد. اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران زیر نظر مریم ایراندوست مشغول آماده سازی خود برای این رقابت ها هستند.

به همین علت، الهام فرهمند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان ایران، گفت: خدا را شکر این دومین اردوی است که من در آن شرکت کردم. خانم ایراندوست من را به اردو دعوت کردند. شرایط اردو خوب است. تنها دغدغه کادر و بچه ها این است که بازی تدارکاتی داشته باشیم تا بتوانیم بهتر برای تیم ملی آماده شویم.

وی در خصوص دوری اش از تمرین تیم ملی فوتبال بانوان ایران شرح داد: طبیعی است که بعد از به دنیا آمدن فرزندم، کمی شرایط برایم سخت تر شود. ولی همه تلاش خودم را انجام می دهم که بتوانم خودم را از نظر بدنی آماده کنم و به بچه ها برسانم. شرایط روز به روز بهتر می شود. خودم و کادر روز به روز بهتر می شودو پیشرفت را می بینم. انشاا... بتوانم به تیم ملی کمک کنم چه با رفتن همراه تیم ملی به هندوستان چه به نرفتنم به تیم ملی.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: فرزندم در تهران و همراهم است. البته سخت است که از فرزندم دور باشم؛ اما فکر می کنم برای کارهای بزرگ باید سختی هم کشید.

منبع: رکنا

به "ماجرای بازگشت بانوی ملی پوش بعد از تجربه مادری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بازگشت بانوی ملی پوش بعد از تجربه مادری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید