خودرو

در اینستای ستاره های خارجی؛ ستاره ها در جشن شکرگزاری

خبرنگاران - نگین فانی نام: اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط دنیا در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش طرفداران...

21 مهر 1403

برترین نمایشگاه های دبی در سال 2025 و 2024

دبی، نگین درخشان خاورمیانه، صرفا شهری برای سرگرمی و تجمل نیست؛ بلکه به عنوان یکی از قطب های مهم تجاری دنیا، سالانه میزبان رویدادهای بزرگ و متنوعی قرار می گیرد. نمایشگاه های بین المللی دبی، با گرد هم آوردن پیشروترین شرکت ها و برندهای دنیای، فرصتی استثنایی...

19 شهریور 1403

چگونه برترین ماشین آلات صنعتی را انتخاب کنیم؟

ماشین آلات صنعتی به مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک اطلاق می گردد که با یکدیگر کار می نمایند تا وظایف خاصی را در محیط های فراوریی، کارخانه ها و موسسات مختلف انجام دهند. این ماشین آلات نقش کلیدی در فرایندهای مختلف صنعتی ایفا می نمایند و به طور کلی جایگزین...

24 تیر 1403

ترتیب وایر شمع پژو (405، روا، زیمنس و &ampamphellip)

آشنایی با ترتیب وایر شمع پژو زمانی اهمیت دارید که بخواهید شمع ها را تعویض کنید. اگر این سیم ها به درستی چیده نشوند عملکرد موتور خودرو دچار مشکل خواهد شد.

12 اردیبهشت 1403

ببینید، هیولایی 3 تنی هامر با صفر تا صد 3 ثانیه ای و حرکت خرچنگی

هامر EV علاوه بر سبک طراحی نو هامر، هیولایی با 1000 اسب بخار قدرت و 15000 نیوتن متر گشتاور خلق کرده که طی 3 ثانیه از توقف به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

5 اردیبهشت 1403

این خودروی آلمانی ارزان تر از چینی های بازار ایران، عکس

نمونه های اولیه کراس اوور نو آلمانی، به ایران وارد شد.

1 اردیبهشت 1403

چرا نیسان آبی، آبی باقی می ماند؟

نیسان جونیور که در ایران با نام نیسان آبی معروفیت یافته است، یکی از دیرپاترین خودروهای فراوری داخل به شمار می آید.

23 فروردین 1403

خوراکی هایی که فقط در بهارمی توانید بخورید!

گیاهان خودروی بهار، شاید به مقدار دو سه ماه عمر کنند اما همین عمر کوتاه و طعم کمیابشان لذت گشت و گذار در بازارهای روز یا رفتن به دامنه کوه های شمالی و غربی کشور را برای شما به همراه دارد.

16 فروردین 1403

تبدیل معجزه آسای عناصر معمولی به مواد کوانتومی

این پیشرفت دانشمندان را قادر ساخته تا مواد روزمره را به مواد رسانا تبدیل نموده و از آنها در رایانه های کوانتومی بهره ببرند.

7 فروردین 1403

این خودرو از بنز و بی ام و قابل اعتمادتر است! ، عکس

در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده اند.

2 فروردین 1403

با 100 لیتر بنزین به کجا در ایران سفر کنیم؟

اگر از سهمیه محدود بنزین بخواهیم 100 لیتر را برای سفر کنار بگذاریم، کجا می توانیم برویم؟ شاید در ابتدا 100 لیتر ناچیز به نظر برسد، اما با همین بنزین نیز می توانیم به مکان هایی از ایران عزیزمان سفر کنیم که هم بکر باشد و هم خلوتر از بسیاری از منطقه ها شلوغ و...

23 اسفند 1402

دو شاسی بلند تازه چینی در راه کشور، عکس

هاوال H6 هیبرید و پلاگین هیبرید دو محصول نو بازار خودروی کشور هستند.

21 اسفند 1402

پلت فرم ری را چگونه به دنیا آمد؟ ، ویژگی های نسل تازه پلت فرم تارا

پلت فرم ری را با کد IKP2 یک بُن سازه نو جهت توسعه خودروهای کراس اوور ایران خودرو است که البته با پلتفرم تارا فرق دارد. کیفیت هندلینگ و سواری در پلت فرم IKP2 چگونه است؟

12 اسفند 1402

بازگشت آئودی به ایران ، ورود برند مجذوب کننده آلمانی با نادین خودرو ، عکس

طبق خبرهای منتشر شده، برند آلمانی آئودی قرار است با مدل Q4 E-Tron و از طریق نادین خودرو وارد بازار ایران شود.این خودروی برقی به تازگی وارد کشور شده و احتمالا تا هفته دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

4 اسفند 1402

معرفی 6 روش ساده برای استعلام خلافی خودرو در سال 1403 (رایگان و پولی)

اگر قبض جریمه خود را گم نموده اید، نگران نباشید! چرا که امکان دریافت استعلام خلافی خودرو با پلاک نیز وجود دارد. در واقع شما می توانید با استفاده از روش های مختلف، استعلام خلافی را دریافت کنید تا پیش از انباشته شدن مبالغ جریمه، بتوانید آن ها را تسویه کنید.

1 اسفند 1402

سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی اعلام شد ، جدول تعرفه های تازه

سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی صفر شد. با ابلاغ معاول اول رئیس جمهور، تعرفه واردات خودروهای بنزینی هیبریدی و دیزلی هیبریدی با حجم موتور پیستونی 1500 سی سی و کمتر از 11 درصد به صفر رسید.

29 بهمن 1402

معرفی بهترین سرامیک خودرو در تهران

خدمات سرامیک خودرو با قیمت مناسب در تهران از طریق استفاده از مواد شیمیایی خاص انجام می شود. این مواد بر روی بدنه خودرو اعمال می شوند و در پوشاندن و محافظت کردن از رنگ خودرو و پولیش آن نقش دارند. این محصولات در واقع به عنوان یک پوشش محافظ بر روی بدنه خودرو...

28 دی 1402

شیرین کاری تبلیغاتی مرسدس بنز با شاسی بلند لوکس

چرخش دَوَرانی یا 360 درجه یکی از باورنکردنی ترین کارهایی است که یک خودروی الکتریکی می تواند انجام دهد. مرسدس بنز با چهار نمونه اولیه EQG در طول نمایشگاه CES لاس وگاس، چرخش های 360 درجه هماهنگ انجام داد و چشم انداز فوق العاده ای را ساخت.

24 دی 1402

روکش یک و نیم میلیاردی صندلی برای بوگاتی 200 میلیارد تومانی ، عکس

بسیاری از ما چیزهای براق را دوست داریم و وقتی صحبت از درخشش به میان می آید، چیزهای کمی می توانند با مجذوب کنندهیت این بوگاتی شیرون 2017 برابری نمایند. با این حال، آنچه این مدل خاص را مجذوب کننده می نماید، فراتر از درخشش بیرونی آن است.

18 دی 1402

پول پاشی کره جنوبی برای این بالگرد تهاجمی!

کانال خبری پارتیزان نوشت: کره جنوبی قرارداد یک میلیارد دلاری برای ساخت بالگردهای تهاجمی نو امضا کرد.

8 دی 1402
تعداد: (167)