خودرو

تبدیل معجزه آسای عناصر معمولی به مواد کوانتومی

این پیشرفت دانشمندان را قادر ساخته تا مواد روزمره را به مواد رسانا تبدیل نموده و از آنها در رایانه های کوانتومی بهره ببرند.

7 فروردین 1403

این خودرو از بنز و بی ام و قابل اعتمادتر است! ، عکس

در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده اند.

2 فروردین 1403

با 100 لیتر بنزین به کجا در ایران سفر کنیم؟

اگر از سهمیه محدود بنزین بخواهیم 100 لیتر را برای سفر کنار بگذاریم، کجا می توانیم برویم؟ شاید در ابتدا 100 لیتر ناچیز به نظر برسد، اما با همین بنزین نیز می توانیم به مکان هایی از ایران عزیزمان سفر کنیم که هم بکر باشد و هم خلوتر از بسیاری از منطقه ها شلوغ و...

23 اسفند 1402

دو شاسی بلند تازه چینی در راه کشور، عکس

هاوال H6 هیبرید و پلاگین هیبرید دو محصول نو بازار خودروی کشور هستند.

21 اسفند 1402

پلت فرم ری را چگونه به دنیا آمد؟ ، ویژگی های نسل تازه پلت فرم تارا

پلت فرم ری را با کد IKP2 یک بُن سازه نو جهت توسعه خودروهای کراس اوور ایران خودرو است که البته با پلتفرم تارا فرق دارد. کیفیت هندلینگ و سواری در پلت فرم IKP2 چگونه است؟

12 اسفند 1402

بازگشت آئودی به ایران ، ورود برند مجذوب کننده آلمانی با نادین خودرو ، عکس

طبق خبرهای منتشر شده، برند آلمانی آئودی قرار است با مدل Q4 E-Tron و از طریق نادین خودرو وارد بازار ایران شود.این خودروی برقی به تازگی وارد کشور شده و احتمالا تا هفته دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

4 اسفند 1402

معرفی 6 روش ساده برای استعلام خلافی خودرو در سال 1403 (رایگان و پولی)

اگر قبض جریمه خود را گم نموده اید، نگران نباشید! چرا که امکان دریافت استعلام خلافی خودرو با پلاک نیز وجود دارد. در واقع شما می توانید با استفاده از روش های مختلف، استعلام خلافی را دریافت کنید تا پیش از انباشته شدن مبالغ جریمه، بتوانید آن ها را تسویه کنید.

1 اسفند 1402

سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی اعلام شد ، جدول تعرفه های تازه

سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی صفر شد. با ابلاغ معاول اول رئیس جمهور، تعرفه واردات خودروهای بنزینی هیبریدی و دیزلی هیبریدی با حجم موتور پیستونی 1500 سی سی و کمتر از 11 درصد به صفر رسید.

29 بهمن 1402

معرفی بهترین سرامیک خودرو در تهران

خدمات سرامیک خودرو با قیمت مناسب در تهران از طریق استفاده از مواد شیمیایی خاص انجام می شود. این مواد بر روی بدنه خودرو اعمال می شوند و در پوشاندن و محافظت کردن از رنگ خودرو و پولیش آن نقش دارند. این محصولات در واقع به عنوان یک پوشش محافظ بر روی بدنه خودرو...

28 دی 1402

شیرین کاری تبلیغاتی مرسدس بنز با شاسی بلند لوکس

چرخش دَوَرانی یا 360 درجه یکی از باورنکردنی ترین کارهایی است که یک خودروی الکتریکی می تواند انجام دهد. مرسدس بنز با چهار نمونه اولیه EQG در طول نمایشگاه CES لاس وگاس، چرخش های 360 درجه هماهنگ انجام داد و چشم انداز فوق العاده ای را ساخت.

24 دی 1402

روکش یک و نیم میلیاردی صندلی برای بوگاتی 200 میلیارد تومانی ، عکس

بسیاری از ما چیزهای براق را دوست داریم و وقتی صحبت از درخشش به میان می آید، چیزهای کمی می توانند با مجذوب کنندهیت این بوگاتی شیرون 2017 برابری نمایند. با این حال، آنچه این مدل خاص را مجذوب کننده می نماید، فراتر از درخشش بیرونی آن است.

18 دی 1402

پول پاشی کره جنوبی برای این بالگرد تهاجمی!

کانال خبری پارتیزان نوشت: کره جنوبی قرارداد یک میلیارد دلاری برای ساخت بالگردهای تهاجمی نو امضا کرد.

8 دی 1402

کشف سنگ های عجیب در پنج قاره جهان، یک اتفاق تلخ و درعین حال خطرناک

نوع جدیدی از سنگ های حاوی پلاستیک در سراسر جهان پیدا شده که جنس عمده آن از پلاستیک هایی است که تا به امروز در جهان ساخته و دور انداخته شده اند.

1 دی 1402

ماشین لوکس غول پیکر ولادیمیر پوتین، عکس

پدال نوشت: لیموزینی را که پوتین با آن تردد می نماید برند لوکس و روسی اوروس فراوری نموده است. این خودرو سنات نام دارد.

7 آذر 1402

سوتی باورنکردنی اپل در تصویر تبلیغاتی مک بوک

زومیت نوشت: یکی از تصاویر تبلیغاتی مک بوک پرو M3 اپل، نکته عجیبی در بر دارد. چنین اشتباهی از سوی اپل، بسیار غیرمنتظره است.

9 آبان 1402

عکس های عجیبی که از مریخ به ناسا رسید!، عکس

تلاش های پی در پی همچنان به دانشمندان سیاره شناس اجازه می دهد تا گذشته مریخ را بهتر آشکار کنند؛ آشوین واساوادا، دانشمند پروژه (کنجکاوی)، در بیانیه ای گفت: دسترسی و لمس صخره هایی که از مکان هایی در ارتفاعات منتقل شده اند و ما هرگز نخواهیم توانست از آنها...

1 مهر 1402

این خودروی پرنده ای است که آیندگان سوار خواهند شد!، عکس

Alef Aeronautics، شرکت خودروسازی و هوانوردی مستقر در ایالات متحده، می گوید: خودروی پرنده مدل A آنها برد رانندگی در حدود 320 کیلومتر و برد پروازی بیش از 160 کیلومتر خواهد داشت.

1 مهر 1402

این اختراع شگفت انگیز جهان را تکان خواهد داد

در سال های اخیر، مهندسان نقش تازه ای از توانایی های منحصر به فرد مولکول های DNA یافته اند و آن ها را به عنوان پایه ای برای کامپیوتر های بیولوژیکی به کار می برند. با گذشت سی سال از ارائه اولین نمونه های ابتدایی، بیشتر کامپیوتر های DNA برای پردازش چند الگوریتم...

28 شهریور 1402

آسانسور صنعتی و آسانسور هیدرولیک چیست و چگونه کار میکنند

آسانسورها از جمله وسایل حمل و نقل عمومی هستند که در ساختمان ها و اماکن عمومی استفاده می شوند. این وسیله نقلیه عمومی، به عنوان یکی از مهم ترین اجزای راحتی و امنیت در ساختمان ها، نقش بسیار مهمی در حرکت و انتقال افراد و بارها ایفا می کند.

27 شهریور 1402

صفر تا 100 بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودرو

خبرنگاران- سامانه یکپارچه فروش خودرو برای دومین بار در شهریور سال جاری بازگشایی می گردد. این سری آن دسته از متقاضیانی که با معین تکلیف مراحل اول و دوم موعد تحویل محصولشان به 1403 موکول شده، امکان مراجعه به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو را دارند و همچنان...

19 شهریور 1402
تعداد: (159)