بازگشت آئودی به ایران ، ورود برند مجذوب کننده آلمانی با نادین خودرو ، عکس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، طبق خبرهای منتشر شده، برند آلمانی آئودی قرار است با مدل Q4 E-Tron و از طریق نادین خودرو وارد بازار ایران شود.این خودروی برقی به تازگی وارد کشور شده و احتمالا تا هفته دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

بازگشت آئودی به ایران ، ورود برند مجذوب کننده آلمانی با نادین خودرو ، عکس

امیرمسعود عابدین: طبق آیین نامه تازه واردات خودرو، خودروهای برقی تا سقف قیمتی 40 هزار یورو، اجازه ورود به بازار ایران را دارند. با توجه به این موضوع، نادین خودرو قصد دارد تا آئودی Q4 E-Tron را وارد ایران کند. البته باید منتظر ماند و دید که این خودرو هم در کنار مرسدس بنز و بی ام و های وارداتی، مخصوص جانبازان خواهد بود یا خیر.

با توجه به مسائل و تحریم های حاکم بر کشور، آئودی نمی تواند به صورت رسمی در بازار ایران حضور داشته باشد. بنابراین این آئودی وارداتی، ساخت شرکت FAW چین بوده و مشابه همان چیزی است که درباره ورود فولکس واگن ID.4 به ایران رخ داده بود.

آئودی Q4 E-Tron با دو نسخه 40 و 50 و در سه تیپ وارد ایران می شود. نسخه پایه 40، دارای یک موتور برقی در عقب است که 201 اسب بخار قدرت و 310 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.

قوی ترین نسخه یعنی 50، از دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی 313 اسب بخار قدرت و 472 نیوتون متر گشتاور استفاده می کند. شتاب این نسخه 6.8 ثانیه اعلام شده است.

هر دو نسخه 40 و 50 از باتری 84 کیلووات ساعتی فاو استفاده می کنند که میزان برد پس از هر بار شارژ در نسخه 40، 605 کیلومتر و در نسخه 50، 560 کیلومتر است. باتری های این خودرو را می توان در کمتر از 40 دقیقه به 80 درصد رساند.

احتمالا در هفته آینده، نادین خودرو به طور رسمی از این خودرو رونمایی و اطلاعاتی درباره قیمت و سایر مشخصات ارائه خواهد کرد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ کلشی ها مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "بازگشت آئودی به ایران ، ورود برند مجذوب کننده آلمانی با نادین خودرو ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آئودی به ایران ، ورود برند مجذوب کننده آلمانی با نادین خودرو ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید