برترین نمایشگاه های دبی در سال 2025 و 2024

به گزارش وبلاگ کلشی ها، دبی، نگین درخشان خاورمیانه، صرفا شهری برای سرگرمی و تجمل نیست؛ بلکه به عنوان یکی از قطب های مهم تجاری دنیا، سالانه میزبان رویدادهای بزرگ و متنوعی قرار می گیرد. نمایشگاه های بین المللی دبی، با گرد هم آوردن پیشروترین شرکت ها و برندهای دنیای، فرصتی استثنایی را برای شبکه سازی، معرفی محصولات و خدمات تازه و توسعه بازارهای بین المللی فراهم می نمایند.

برترین نمایشگاه های دبی در سال 2025 و 2024

با شرکت در این نمایشگاه ها، می توانید محصولات و خدمات نو خود را به بازارهای بین المللی معرفی کنید و گامی مهم در توسعه کسب وکار خود بردارید. در این مطلب از مجله گردشگری وبلاگ کلشی ها، 10 مورد از مهم ترین و برترین نمایشگاه های دبی معرفی شده اند. حتما در ادامه با ما همراه باشید.

نمایشگاه Big 5 دبی | نمایشگاه صنعت ساختمان

در تقویم نمایشگاه های دبی، 29-26 نوامبر به نمایشگاه Big 5 اختصاص داده شده است. این نمایشگاه با قدمتی بیش از 4 دهه، یکی از برترین نمایشگاه های مرتبط با صنعت ساختمان در دبی است. شرکت نمایندگان در این رویداد چهار روزه، فرصتی استثنایی برای ایجاد ارتباط با فعالان برجسته صنعت ساختمان، امضای قراردادهای سودآور و توسعه کسب وکار خود پیدا خواهند کرد.

نمایشگاه Big 5 با تمرکز بر حوزه های تخصصی متنوعی همانند تجهیزات سنگین، بتن، تاسیسات حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع، سنگ و مرمر، و طراحی شهری و منظر، به عنوان یک پلتفرم جامع برای معرفی آخرین فناوری ها، محصولات و خدمات نوآورانه در صنعت ساختمان عمل می نماید. اگر در صنعت ساختمان فعالیت می کنید، این رویداد فرصتی طلایی است تا برندتان را در سطح بین الملل معرفی کنید و سهم بازار خود را افزایش دهید. بنابراین، می توانید تور نمایشگاه Big 5 دبی را به صورت آنلاین رزرو کنید.

  • تاریخ برگزاری: 29-26 نوامبر 2024 (9-6 آذر 1403)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: مصالح و محصولات عمرانی

نمایشگاه گلفود دبی | بزرگ ترین رویداد صنعت غذا و نوشیدنی

نمایشگاه بین المللی گلفود (Gulfood)، بزرگ ترین رویداد صنعت غذا و نوشیدنی در جهان است که هر ساله در فصل زمستان در دبی برگزار می گردد. در این نمایشگاه، تولیدنمایندگان، توزیع نمایندگان و متخصصان این حوزه گرد هم جمع می شوند تا آخرین دستاوردهای صنعت غذا را با شرکت نمایندگان به اشتراک بگذارند و فرصت های تجاری نوی را ایجاد نمایند. در آخرین دوره این نمایشگاه، بیش از 5500 شرکت معتبر از سراسر جهان با ارائه بیش از 150هزار محصول و خدمت نو، نوآوری های خود را به نمایش گذاشتند.

گلفود 2025، با تمرکز بر آینده صنعت غذا، فرصتی استثنایی را برای شما فراهم می نماید تا با پیشروترین فعالان این حوزه آشنا شوید، نوترین فناوری ها و روندهای بازار را بشناسید و شبکه ارتباطی خود را توسعه دهید. حضور بیش از 100 سرآشپز برتر جهان که مجموعا دارای 25 ستاره میشلن هستند، بر اهمیت و اعتبار این رویداد افزوده است. با شرکت در این نمایشگاه، می توانید جایگاه کسب وکارتان را در بازار جهانی تثبیت کنید.

  • تاریخ برگزاری: 21-17 فوریه 2025 (29 بهمن تا 3 اسفند 1403)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: غذا و نوشیدنی

نمایشگاه اتومکانیکا دبی | از معتبرترین نمایشگاه های خودرو در دبی

نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا دبی (Automechanika)، به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه های خودرو در دبی، هر ساله میزبان هزاران شرکت نماینده از بیش از 60 کشور است. در نمایشگاه اتومکانیکا دبی، طیف گسترده ای از محصولات و خدمات از جمله قطعات خودرو، سیستم های الکترونیکی، لوازم جانبی، تایر و باتری، مواد شوینده و روان کارها، تجهیزات تشخیص و تعمیر و بعلاوه تجهیزات رنگ آمیزی و بدنه خودرو به نمایش گذاشته می گردد. این رویداد، بستری مناسب برای ایجاد ارتباطات تجاری پایدار و یافتن فرصت های نو در بازارهای جهانی است و از برترین نمایشگاه های دبی در پاییز محسوب می گردد.

  • تاریخ برگزاری: 12-10 دسامبر 2024 (22-20 آذر 1403)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: صنعت خودرو

نمایشگاه عرب لب | در حوزه علوم، شیمی و محیط زیست

نمایشگاه عرب لب دبی (Arablab)، رویدادی بی نظیر در حوزه علوم، شیمی و محیط زیست است که هر ساله با حضور بیش از هزار شرکت نماینده از سراسر جهان برگزار می گردد. با شرکت در این نمایشگاه، می توانید با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، مواد شیمیایی، فناوری های میزان گیری و تست، مهندسی شیمی، نانوفناوری و کنترل فرآیند آشنا شوید.

بعلاوه، در روزهای نمایشگاه، کارگاه ها و سمینارهای تخصصی نیز برگزار می شوند که شرکت در آن ها، فرصتی مناسب برای ارتقای دانش و آگاهی شما در حوزه کاری تان است. اگر در پی یافتن آخرین نوآوری ها در حوزه فناوری آزمایشگاهی هستید و قصد دارید با مشتریان و شرکای تجاری نو آشنا شوید، شرکت در نمایشگاه عرب لب دبی را از دست ندهید.

  • تاریخ برگزاری: 26-24 سپتامبر 2024 (5-3 مهر 1403)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: شیمی و آزمایشگاه

نمایشگاه AEEDC | یک رویداد علمی دندانپزشکی

از دیگر نمایشگاه های معتبر دبی که بزرگ ترین رویداد علمی دندانپزشکی در امارات متحده عربی است، باید به نمایشگاه AEEDC اشاره نمود. این رویداد، بستری عالی برای متخصصان دندانپزشکی، صنعت گران و دانشگاهیان است که با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه دندانپزشکی آشنا شوند و شبکه سازی نمایند. تامین نمایندگان و خریداران تجهیزات و مواد دندانپزشکی از سراسر جهان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و محصولات متنوعی از جمله مواد ساینده، کمپرسور هوا، آلیاژهای ریخته گری، آمالگاماتور، تجهیزات بی حسی موضعی و مدل های آناتومیکی را عرضه و تماشا خواهند کرد.

پیش بینی می گردد بیش از 66000 خریدار از 150 کشور مختلف در این رویداد شرکت نمایند. نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد که 93 درصد از بازتماشامایندگان از حضور در این نمایشگاه رضایت کامل داشته اند و 92 درصد از غرفه داران، برای حضور در دوره بعدی این نمایشگاه در سال 2025 ثبت نام نموده اند. اگر در صنعت دندانپزشکی فعال هستید، توصیه می کنیم شرکت در این نمایشگاه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

  • تاریخ برگزاری: 6-4 فوریه 2025 (18-16 بهمن 1403)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: صنعت دندانپزشکی

نمایشگاه عرب هلث | تجهیزات پزشکی دبی

از برترین نمایشگاه های دبی 2024 که فعالان صنعت پزشکی حتما باید در آن شرکت نمایند، نمایشگاه عرب هلث (Arab health) است. این رویداد، یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه سلامت در سطح جهان است که متخصصان، سازمان ها و کسب وکارهای مختلفی را از سراسر جهان گرد هم می آورد و به عنوان یک پلتفرم بی نظیر برای آشنایی با آخرین نوآوری ها و پیشرفت های تکنولوژی پزشکی شناخته می گردد.

در دوره قبلی این نمایشگاه، بیش از 110 هزار بازتماشاماینده حرفه ای و 3450 غرفه دار حضور داشتند. با شرکت در نمایشگاه عرب هلث، می توانید به نوترین دستاوردهای صنعت سلامت دسترسی پیدا نموده و با متخصصان و فعالان این حوزه ارتباط برقرار کنید. این رویداد بعلاوه فرصت های آموزشی متنوعی را برای شما فراهم می نماید.

  • تاریخ برگزاری: 29-27 ژانویه 2025 (10-8 بهمن 1403)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: سلامت و پزشکی

نمایشگاه جیتکس دبی | حوزه فناوری

جیتکس (GITEX)، نه تنها یکی از برترین نمایشگاه های دبی برای صنعت فناوری است، بلکه در سطح جهانی نیز از معتبرترین رویدادها به شمار می رود. این نمایشگاه، فضایی بی نظیر را برای گرد هم آمدن پیشروترین شرکت های فناوری، کارآفرینان و سرمایه گذاران فراهم می نماید. با شرکت در جیتکس، می توانید از از نوترین محصولات و خدمات فناورانه خود رونمایی کنید، با شرکای تجاری نو آشنا شوید و در خصوص آخرین روندهای صنعت فناوری اطلاعات گفتگو کنید.

جیتکس دبی بعلاوه میزبان کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی متعددی است که در آن ها متخصصان برجسته صنعت فناوری به ارائه سخنرانی می پردازند. با توجه به اهمیت روزافزون فناوری در زندگی مدرن، شرکت در این رویداد برای متخصصان و کسب وکارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات لازم است.

  • تاریخ برگزاری: 18-14 اکتبر 2024 (27-23 مهر 1403)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: فناوری اطلاعات و ارتباطات

نمایشگاه WETEX | درباره آب، انرژی و محیط زیست دبی

نمایشگاه آب، انرژی و محیط زیست دبی (WETEX)، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه های بزرگ دبی در حوزه پایداری و انرژی های پاک است که هر ساله در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می گردد. WETEX به عنوان یک پلتفرم جامع، فضایی ایده آل برای شبکه سازی و ایجاد ارتباطات تجاری بین شرکت های داخلی و بین المللی است.

در آخرین دوره این نمایشگاه، بیش از 38 هزار بازتماشاماینده حرفه ای از سراسر جهان حضور داشتند و بیش از 2600 غرفه دار محصولات و خدمات متنوع خود را به نمایش گذاشتند. با حضور در این رویداد، می توانید با نوترین فناوری های حوزه آب، انرژی، و محیط زیست آشنا شده و از فرصت های سرمایه گذاری و همکاری در این حوزه بهره مند شوید.

  • تاریخ برگزاری: 3-1 اکتبر 2024 (12-10 مهر)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: پایداری و انرژی های پاک

نمایشگاه بین المللی ATM | حوزه گردشگری و صنعت توریسم دبی

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنعت توریسم دبی (ATM)، از برترین نمایشگاه های دبی و دروازه ورود به بازارهای گسترده صنعت گردشگری در جهان محسوب می گردد. ATM با گرد هم آوردن طیف گسترده ای از فعالان صنعت گردشگری از جمله هتلدار ها، خطوط کشتی رانی، شرکت های هواپیمایی، آژانس های مسافرتی و ارائه دهندگان فناوری های نوین سفر، فرصتی استثنایی را برای ایجاد ارتباطات نو، تنو دیدار با همکاران و آشنایی با آخرین روندهای صنعت گردشگری فراهم می آورد. اپر در پی توسعه شبکه ارتباطی خود و یافتن فرصت های نو در بازارهای جهانی هستید، حتما در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنید.

  • تاریخ برگزاری: 28 آوریل تا 1 می 2025 (11-8 اردیبهشت 1404)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: صنعت گردشگری

نمایشگاه بین المللی MENA | حوزه مواد غذایی طبیعی و ارگانیک دبی

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی طبیعی و ارگانیک دبی، مهم ترین رویداد تجاری منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) در حوزه تجارت عمده و خرد مواد غذایی ارگانیک و طبیعی محسوب می گردد. شرکت نمایندگان در این نمایشگاه، فرصت دیدار با بیش از 10 هزار توزیع نماینده و خریدار معتبر را خواهند داشت که در پی محصولات نو و باکیفیت هستند.

نمایشگاه مذکور، مقصدی ایدئال برای معرفی، جستجو و تامین محصولات ارگانیک نو به شمار می رود. در آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه، بیش از 9875 بازتماشاماینده از 50 کشور جهان حضور داشتند و بیش از 1178 جلسه تجاری از پیش برنامه ریزی شده برگزار گردید. به همین علت، می توان آن را از مهم ترین و معتبرترین نمایشگاه های تجاری دبی دانست.

  • تاریخ برگزاری: 20-18 نوامبر 2024 (30-28 آبان 1403)
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • موضوع نمایشگاه: مواد غذایی

برترین نمایشگاه های دبی، فرصت هایی برای کسب وکارها

دبی با زیرساخت های قوی، امکانات بی نظیر و رویکرد پیشروانه خود، به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای برگزاری رویدادهای تجاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا مطرح است و سالانه میزبان رویدادهای بزرگ و متنوعی از جمله نمایشگاه های بین المللی قرار می گیرد. در این مطلب، تعدادی از مهم ترین نمایشگاه های بین المللی دبی را معرفی کردیم و اطلاعاتی از قبیل تاریخ و محل برگزاری هر یک از این رویدادها را ارائه کردیم. در سفر به دبی می توانید علاوه بر بازدید از نمایشگاه ، از جاهای تماشای دبی نیز تماشا کنید.

شما چه تجربه ای از شرکت در برترین نمایشگاه های دبی دارید؟

سوالات متداول معرفی برترین نمایشگاه های دبی

نمایشگاه های دبی کجا برگزار می شوند؟

اغلب نمایشگاه های دبی در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شوند.

چطور از نمایشگاه های دبی بازدید کنیم؟

با خرید تور نمایشگاهی وبلاگ کلشی ها، با آسودگی خاطر می توانید برای حضور در این نمایشگاه ها به دبی سفر کنید. برای اطلاعات از جزئیات و خرید این تورها، می توانید با کارشناسان وبلاگ کلشی ها تماس بگیرید.

برترین نمایشگاه هابی دبی کدامند؟

جیتکس، ATM، Big 5 و عرب هلث، تعدادی از برترین نمایشگاه های بین المللی دبی هستند.

منبع: فلای تودی

به "برترین نمایشگاه های دبی در سال 2025 و 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نمایشگاه های دبی در سال 2025 و 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید