پروژه بازگشت وریا به استقلال منتفی شد!

به گزارش وبلاگ کلشی ها، جواد نکونام در ادامه تصمیمات نقل وانتقالاتی خود به سراغ وریا غفوری رفت و روی نام خرید تابستانه تیمش خط قرمز کشید. نکونام گویا از عملکرد فنی غفوری در نیم فصل نخست رضایت نداشت، چون او در 6 بازی نام وریا غفوری را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد و در 6 مسابقه هم به عنوان یار جانشین به او اعتماد کرد اما کاپیتان سابق استقلال نتوانست در روند بازی به یاری تیمش بیاید و عملکرد او باعث شد تا نکونام باتوجه به پر بودن لیست تیمش، به سراغ مازاد اعلام کردن وریا غفوری برود.

پروژه بازگشت وریا به استقلال منتفی شد!

وریا غفوری در شرایطی با مدیران باشگاه فولاد خوزستان برای دریافت رضایت نامه خود به توافق رسید که نام این مدافع 35ساله در حوالی استقلال به گوش می رسید اما تکمیل بودن لیست آبی پوشان مرکز باعث شد تا پروژه بازگشت احتمالی غفوری به استقلال با شکست روبرو گردد. اولویت آبی ها در بازار زمستانه جذب هافبک بازی ساز و مهاجم تمام کننده است که برای جذب بازیکنان مدنظر خود هم مدیران استقلال باید لیست تیم شان را خالی می کردند و جایی برای اضافه شدن نام وریا غفوری به لیست استقلال نبود.

سایت فوتبال 360 مدعی شده کاپیتان سابق استقلال در روز آخر فعالیت بازار نقل وانتقالات زمستانه پای میز مذاکره با مدیران باشگاه تراکتور نشسته است. سرخ پوشان تبریزی در پست دفاع راست محمد آقاجانپور و سجاد دانایی را در نیم فصل نخست در اختیار داشتند که پاکو خمس اعتقادی به سبک بازی دانایی ندارد و از مدیران باشگاه خواسته بود تا شرایط حضور یک مدافع راست دیگر را فراهم آورند که بعد از پیشنهاد وریا غفوری، سرمربی اسپانیایی تراکتور با جذب او موافقت نموده است.

غفوری هر چند به عنوان بازیکن آزاد می تواند بعد از اتمام کار بازار نقل وانتقالات زمستانه هم به تراکتور برود اما گفته می گردد توافق او با مدیران باشگاه تراکتور طی ساعات آینده رسما اعلام خواهد شد تا او به عنوان یکی از خریدهای پرسروصدای سرخ پوشان تبریزی در بازار زمستانه معرفی گردد و کارش را در لیگ بیست ودوم در تبریز ادامه بدهد.

منبع: فرارو

به "پروژه بازگشت وریا به استقلال منتفی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه بازگشت وریا به استقلال منتفی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید