نخستین تصاویر سریال انیمیشنی اسپایدرمن: سال اول؛ اولین روزهای ابرقهرمان محبوب

به گزارش وبلاگ کلشی ها، استودیوی مارول اولین تصاویر را از سریال انیمیشنی اسپایدرمن: سال اول (Spider-Man: Freshman Year) که قرار است در شبکه دیزنی پلاس پخش گردد، منتشر کرد. این سریال اولین روزهای ابرقهرمانی اسپایدرمن دنیای سینمایی مارول (MCU) را به نمایش خواهد گذاشت.

نخستین تصاویر سریال انیمیشنی اسپایدرمن: سال اول؛ اولین روزهای ابرقهرمان محبوب

سریال اسپایدرمن: سال اول در دنیای سینمایی مارول به وقوع می پیوندد و داستان اولین روزهای پیتر پارکر به عنوان یک ابرقهرمان خاکی و دوست داشتنیِ نیویورک را روایت می نماید. حالا مارول اولین چشم میزانای این سریال را ارائه نموده تا ما را برای پیتر پارکری که هنوز با تونی استارک آشنا نشده و فقط در حد و میزان دستگیرکردن دزدها و خلافکارهای خرده پا مهارت دارد، آماده کند.

اولین نگاه از سریال اسپایدرمن: سال اول سال جاری در پنل انیمیشن استودیوی مارول در کمیک کان سن دیگو 2022 آشکار شد. سبک طراحی این انیمیشن شباهت زیادی به طراحی های کمیک دارد و ظاهراً با دست طراحی شده است. بعلاوه چهره پیتر پارکر در این انیمیشن چیزی مابین چهره تام هالند (Tom Holland) و چهره ای ست که در اولین کمیک های اسپایدرمن از پیتر پارکر دیده ایم. درباره لباس اولیه اسپایدرمن هم باید گفت بسیار مشابه همان لباسی ست که برای اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) مشاهده شد، همان عینک های ورقلمبیده و عرق گیری که روی لباس پوشیده شده است به همراه کوله پشتی.

اسپایدرمن: سال اول برای نخستین بار در روز دیزنی پلاس یا در واقع روزی که این شبکه فعالیت جدی اش را شروع کرد معرفی گردید، یعنی نوامبر سال 2021. همان طور که از نام سریال می توان فهمید، این سریال انیمیشنی همان پیتر پارکری را به ما نشان خواهد داد که در فیلم های مارول دیده ایم، ما پیتر را در اولین سال تحصیلی اش در مدرسه علوم و فناوری میدتاون (Midtown) خواهیم داد و هیچ بعید نیست نحوه گزیده شدن او به دست یک عنکبوت جهش یافته، مرگ عمو بن و بسیاری چیزهای دیگر که با شروع راه اسپایدرمن گره خورده اند را هم در این سریال ببینیم. با این حال برخلاف انتظار، گزارش شده است که تام هالند صداگذاری پیتر پارکر در این سریال انیمیشنی را انجام نخواهد داد، هما ن طور که قبلاً در سریال چه می شد اگر…؟ (What If…) به جای تام هالند، بازیگری به نام هادسون تیمز (Hudson Thames) صداپیشگی این شخصیت را انجام داد. علت این کار هرچه هست، ما می دانیم دردویل (Daredevil) هم در این سریال حضور دارد و از قرار معلوم بازیگر نقش دردویل یعنی چارلی کاکس (Charlie Cox) خود صداپیشگی این شخصیت را به عهده خواهد داشت.

در اولین فیلم اسپایدرمنِ دنیای سینمایی مارول، یعنی بازگشت به خانه (Homecoming)، مارول از روی داستان چگونگی اسپایدرمن شدن پیتر پارکر گذشت و چیزی از وقایعی که او از سر گذرانده نشان مان نداد. به عقیده بسیاری این کار برترین تصمیم مارول بوده چون مخاطبان قبلاً دو بار این داستان را دیده اند و دیگر نیازی به تکرارش نداشتند. بار اول در فیلم اسپایدرمن سم ریمی سال 2002 و بار دوم در راه اندازی مجدد همان فیلم، اسپایدرمن شگفت انگیز (The Amazing Spider-Man) با کارگردانی مارک وب (Marc Webb) سال 2012. حالا با وجود سریال اسپایدرمن: سال اول هواداران شانس این را خواهند داشت تا داستان خاستگاه اسپایدرمن مارول را ببینند. احتمالاً شیوه ای که پیتر قدرت هایش را کشف می نماید، برای اولین بار تار می اندازد و روی ساختمان های نیویورک تاب می خورد، بسیار جالب و بامزه خواهد بود. همه ما دوست داریم پیتر پارکری که هنوز کنار ابرقهرمانان قدرتمندی مثل مرد آهنی قرار نگرفته را ببینیم.

سریال اسپایدرمن: سال اول سال 2024 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: CBR

منبع: دیجیکالا مگ

به "نخستین تصاویر سریال انیمیشنی اسپایدرمن: سال اول؛ اولین روزهای ابرقهرمان محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر سریال انیمیشنی اسپایدرمن: سال اول؛ اولین روزهای ابرقهرمان محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید