مقایسه قیمت پنجره هافمن با قیمت پنجره ویستابست

به گزارش وبلاگ کلشی ها، پنجره دوجداره UPVC

پنجره های یو پی وی سی به دلایلی محبوب ترین سبک های پنجره هستند و این به علت حس کلاسیکی است که به هر خانه می دهد. اما جدای از جذابیت زیبایی شناختی آن، دلایل زیادی وجود دارد که آن را ایده آل می نماید.

مقایسه قیمت پنجره هافمن با قیمت پنجره ویستابست

پنجره های یو پی وی سی به علت هزینه های نگهداری پایین و مزایای زیست محیطی مختلفی که ارائه می دهند روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می نمایند. یو پی وی سی در واقع فرم سفت و سختی از پنجره های پی وی سی است که عمر طولانی تری نسبت به پی وی سی دارد. یکی از مزایای پنجره UPVC این است که می تواند در برابر گرما، سرما، باد، باران و برف بدون خوردگی و پوستگی مقاومت کند. UPVC یک ماده بسیار بی اثر و پایدار است که عملاً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. پنجره های یو پی وی سی مانند پنجره های آهنی پوسیده نمی شوند و از نظر طراحی انعطاف پذیری بالایی دارند. در صورت خطر آتش سوزی، مانع از احتراق بیشتر آتش می شوند. پنجره دوجداره یو پی وی سی مانع ورود گرما می گردد و عایق خانه شما را نیز افزایش می دهد. اما نکته ای که در خصوص پنجره های یو پی وی سی حائز اهمیت است کیفیت متریال مورد استفاده در پنجره است اگر پنجره شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد می تواند شما را دچار مشکل و دردسر کند.

همان طور که می دانید امروزه برندهای زیادی در حال فعالیت در این حوزه هستند اما همه آن ها از استاندارد های لازم برخوردار نیستند از میان برندهای پنجره یو پی وی سی که در بازار وجود دارد برندهای ویستابست و هافمن از معتبرترین برندها هستند که شما می توانید با آسودگی خاطر پروفیل و پنجره یو پی وی خود را از میان آن ها انتخاب کنید. ما در ادامه قصد داریم شما را با این دو برند معتبر آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام انتخاب برترین تصمیم را برای پنجره یو پی وی سی خانه خود بگیرید.

پنجره یو پی وی سی ویستابست

پنجره یو پی وی سی ویستابست یکی از با کیفیت ترین و معتبر ترین برندهای موجود در ایران می باشد. شرکت ویستابست توانست طی مدت زمان سه سال به یکی از بزرگترین فراوری نمایندگان حوزه درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل گردد. این شرکت یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و فراوری درب و پنجره UPVC براساس استانداردهای بین المللی است که توانسته اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور باشد. شرکت ویستابست همیشه در کوشش است که برترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد بعلاوه باید گفت پروفیل های ویستابست با سخت ترین شرایط آب و هوایی ایران سازگار هستند و شما می توانید با هر شرایط آب و هوایی درب و پنجره های ویستابست را با استاندارد جهانی بخرید.

قیمت پنجره ویستابست

باید اشاره کنیم هر شرکت با توجه به کیفیت و سطح استانداردی که دارد قیمت نهایی محصول خود را مشخص می نماید شاید قیمت پنجره دوجداره ویستابست نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار مانند هافمن بیشتر باشد ولی باید بگوییم از لحاظ کیفیت در بازار حرف اول را میزد و شما می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر به این برند اعتماد کنید. پروفیلی با دوام ، مقاوم و مطابق با استاندارد های روز جهان که محصولات خود را در دو دسته سه محفظه ای و پنج محفظه ای فراوری می نماید. سطح مقطع این پروفیل نسبت به دیگر پروفیل ها بیشتر است. بعلاوه وزن و ضخامت این پنجره نیز از پروفیل هافمن و دیگر پروفیل ها بیشتر است.

پنجره یو پی وی سی هافمن

یکی دیگر از برندهای که می توانیم به آن اشاره کنیم پروفیل هافمن است . این پروفیل جزو محبوب ترین و معروف ترین پروفیل هایی است که در کشور عزیزمان ایران فراوری می گردد. این شرکت پروفیل های خود را مطابق با استاندارد SKZ آلمان فراوری می نماید. محصولات هافمن در مدل های مختلفی فراوری می گردد و خریداران می توانند برای کاربردهای مختلفی از این محصولات استفاده نمایند. پنجره های یو پی وی سی هافمن بسیار مقاوم هستند و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردارند در کنار این مزایا زیبایی و جذابیت آن ها باعث شده است که بسیاری از خریداران محصولات شرکت هافمن را برای خانه خود انتخاب نمایند. این شرکت برای ساخت محصولات خود از به روزترین تکنولوژی روز جهان استفاده می نماید و همیشه در کوشش است تا محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود ارائه دهد. در واقع می توان گفت پنجره هافمن می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در ساختمان های امروزی به شمار رود که با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

قیمت پنجره هافمن

محصولات این شرکت در دسته بندی های پروفیل 60 و 70 میلی متری در بازار عرضه می گردد و شما می توانید پنجره های یو پی وی سی هافمن را به صورت دو یا سه جداره سفارش دهید این شرکت سعی بر این دارد تا بتواند نیازهای تمامی مشتریان خود را در سراسر کشور عزیزمان ایران رفع سازد. در صورتی که قصد خرید پنجره با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید، قیمت پنجره هافمن در کشور می تواند یکی از برترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

نتیجه گیری

یک پنجره از 4 قسمت اصلی تشکیل شده که این بخش ها شامل پروفیل، یراق آلات، شیشه و مونتاژ می گردد. اگر برترین پروفیل، یراق و حتی شیشه را به کار ببرید اما مونتاژ پنجره یو پی وی سی شما از استاندارهای لازم برخوردار نباشد پنجره شما کیفیت لازم را نداشته و همه آن چه شما از یک پنجره یو پی سی انتظار دارید را در اختیار شما نخواهد گذاشت و در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پس قبل از هر چیزی حتما درباره اعتبار شرکتی که قرار است پنجره شما را آماده کند تحقیق کنید تا بتوانید با آسودگی خاطر کار را به آن ها بسپارید. گروه صنعتی پنجره سازان با هدف برترین کیفیت در کنار نازل ترین قیمت در کنار شما خواهد بود تا شما در کنار خانواده خود برترین ها را تجربه کنید. شما می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره پنجره یو پی وی سی با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید.

منبع: اتاق

به "مقایسه قیمت پنجره هافمن با قیمت پنجره ویستابست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه قیمت پنجره هافمن با قیمت پنجره ویستابست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید