مزایده 290 محدوده معدنی خراسان رضوی در امسال

به گزارش وبلاگ کلشی ها، معاون معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در 6 ماه ابتدای سال 1401 تعداد 290 محدوده معدنی در استان به مزایده گذاشته شده که از این تعداد 82 فقره آن دارای برنده بوده و الباقی در مزایده های آینده ارائه خواهد شد.

مزایده 290 محدوده معدنی خراسان رضوی در امسال

محمد توکلی معاون معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به تعداد محدوده اکتشافی مورد مزایده در خراسان رضوی گفت: مزایده معادن استان براساس تصمیم دولت و بخشنامه های وزارت متبوع مبنی بر فعال سازی معادن غیر فعال انجام گرفته است.

او اضافه کرد: تنوع مواد معدنی در این مزایده شامل سنگ گچ و آهک، سنگ های تزئینی، خاک های صنعتی، مخلوط کوهی و کانی های فلزی بوده است.

معاون معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر معادنی که در مزایده ارائه می شود، غیر فعال است. در حال حاضر 82 مورد از معادن خراسان رضوی در شرف فعال سازی است.

توکلی بیان نمود: معادن خراسان رضوی 2.9 درصد از کل گستره استان را تشکیل می دهد که شاخص ترین معادن استان، سنگ آهن خواف است که جزو 10 معدن بزرگ سنگ آهن دنیا و بزرگترین معدن سنگ آهن ایران است.

وبلاگ کلشی ها خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مزایده 290 محدوده معدنی خراسان رضوی در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایده 290 محدوده معدنی خراسان رضوی در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید