رندر مدل های اولیه آیفون 16 از احتمال تغییر طراحی خبر می دهد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سایت معتبر MacRumors با استفاده از اطلاعات دریافتی از منابع مطلع، چند رندر از طراحی احتمالی آیفون 16 را منتشر نموده که بر اساس این رندرها، ممکن است با چینش تازه دوربین ها و دکمه ها برای این گوشی روبرو شویم.

رندر مدل های اولیه آیفون 16 از احتمال تغییر طراحی خبر می دهد

در اولین رندر، می توانیم طراحی تازه ماژول دوربین را ببینیم که یادآور ماژول دوربین آیفون X است. ضمناً نباید بهره گیری این مدل از دکمه های تنظیم صدای یکپارچه و دکمه اکشن را از قلم بیندازیم. به نظر می رسد دکمه صدای یکپارچه بخشی از پروژه لغو شده اپل است که در ابتدا قرار بوده در آیفون 15 پرو استفاده گردد ولی اپل در نهایت به علت چالش های فنی، آن را کنار گذاشته است.

در مدل دوم، می توانیم دکمه اکشن را ببینیم ولی دکمه های تنظیم صدا هم به طور جداگانه بر روی فریم قرار گرفته اند. مدل سوم هم دکمه اکشن بزرگ تر و یک دکمه تازه برای شاتر دوربین عکاسی را نشان می دهد. گفته می گردد این دکمه اکشن از نوع لمسی است و ظاهرا مدیران اپل تصمیم گرفته اند برای آیفون 16 همین طراحی را عملی نمایند.

بر اساس این مدل های اولیه، در پنل جلویی قرار نیست با تغییر خاصی روبرو شویم و بار دیگر نمایشگر مبتنی بر حفره کپسولی شکل مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه ماه ها تا معرفی سری آیفون 16 فاصله داریم، ممکن است تا زمان تغییرات مختلفی عملی گردد و روی هم رفته امیدواریم آیفون برای آیفون 16 بعضی تغییرات ظاهری را عملی کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر مدل های اولیه آیفون 16 از احتمال تغییر طراحی خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر مدل های اولیه آیفون 16 از احتمال تغییر طراحی خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید