برترین گجت های اپل از نگاه خبرنگاران مگ؛ 23 محصول هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ کلشی ها، اپل، یکی از برترین و پیشروترین شرکت های تکنولوژیک دنیا، به طور مداوم در حال ارائه گجت هایی است که گام های تازه و نوآورانه ای را در صنعت تکنولوژی بر می دارد. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به آنالیز برترین گجت های هوشمند اپل در خبرنگاران بپردازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

برترین گجت های اپل از نگاه خبرنگاران مگ؛ 23 محصول هیجان انگیز

برترین گجت های اپل؛ گوشی هوشمند

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max

از آنجایی که سری گوشی های آیفون 14 و 15 اپل در بازار ایران ریجستری نشدند، گوشی های سری آیفون 13 محبوبیت خوبی در بازار ایران پیدا نموده اند و گل سرسبد آن ها یعنی آیفون 13 پرو مکس برترین و قدرتمندترین گوشی این سری محسوب می گردد که قیمت نسبتاً بالایی نیز دارد. این گوشی هوشمند پیشرفته مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس Super Retina XDR OLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید. پردازنده این گوشی تراشه 5 نانومتری و قدرتمند A15 Bionic اپل است که از عهده هر کاری به خوبی بر می آید. اپل در این گوشی هوشمند خود از سه دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی اولترا واید استفاده نموده که عملکرد عکاسی و فیلم برداری بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهند. باتری 4352 میلی آمپر ساعتی آیفون 13 پرومکس از سرعت شارژ 15 واتی سیمی و وایرلس نیز پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro CH

گوشی آیفون 13 پرو، یکی دیگر از برترین گجت های اپل در فروشگاه وبلاگ کلشی ها به شمار می رود که ویژگی های مجذوب نمایندهی را به کاربران ارائه می دهد. این پرچم دار یک نمایشگر 6.1 اینچی از جنس Super Retina XDR OLED دارد که از ویژگی های خوبی نظیر پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1200 نیتی بهره می برد. سیستم عامل این گوشی اکنون قابل ارتقاء به نوترین سیستم عامل iOS یعنی نسخه 17.4 است و تراشه A15 Bionic اپل همچون مدل پرو مکس با عملکردی عالی در این گوشی به انجام وظیفه می پردازد. همچون مدل پرو مکس در این گوشی نیز شاهد قرارگیری سه سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، اولترا واید و تله فوتو هستیم که با قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه پکیج عکاسی و فیلم برداری عالی را به کاربر ارائه می دهد. باتری این گوشی نیز 3095 میلی آمپر ساعتی است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH

و اما می رسیم به پرفروش ترین و یکی از برترین گجت های اپل در فروشگاه وبلاگ کلشی ها یعنی آیفون 13. این گوشی هوشمند با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهد و قیمت نسبتاً مناسبی که دارد، مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. آیفون 13 مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی از جنس Super Retina XDR OLED است که حداکثر روشنایی آن به 1200 نیت می رسد و از HDR10 نیز به خوبی پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این گوشی هوشمند اپل همچون دیگر اعضای سری آیفون 13 تراشه A15 Bionic است که در دو کانفینگ با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایتی در وبلاگ کلشی ها به فروش می رسد. دو دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و اولترا واید در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده اند و قابلیت فیلم برداری 4K نیز دارد. یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 15 واتی نیز انرژی این گوشی را تأمین می نماید.

برترین گجت های اپل؛ تبلت

تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI

آیپد پرو مدل 2022 یکی از برترین گجت های حال حاضر اپل در فروشگاه وبلاگ کلشی ها ست که از لحاظ عملکردی می تواند از پس انجام همه کارهای سبک و سنگین کاربران به سادگی بر بیاید. این تبلت پرچم دار اپل مجهز به یک نمایشگر 12.9 اینچی از جنس Liquid Retina XDR mini-LED LCD است که از ویژگی های مجذوب نمایندهی نظیر رفرش ریت 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1600 نیت نیز به خوبی پشتیبانی می نماید. پردازنده M2 اپل قدرت پردازشی این تبلت را به خوبی تأمین می نماید و با کانفینگ های مختلف 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم در فروشگاه وبلاگ کلشی ها در دسترس واقع شده است. این تبلت دو دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی اولترا واید در پنل پشتی اش دارد و از قابلیت فیلم برداری 4K نیز پشتیبانی می نماید. دوربین سلفی این تبلت 12 مگاپیکسلی است. در نهایت باید به باتری پرظرفیت 10758 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کنیم.

تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI

اگر علاقه ای به استفاده از تبلت های با نمایشگر بزرگ ندارید، می توانید مدل 11 اینچی آیپد پرو 2022 را به عنوان یکی دیگر از برترین گجت های اپل برای خرید خود در نظر بگیرید. این تبلت محبوب اپل که رضایت مندی بالایی از سوی خریدارانش در وبلاگ کلشی ها به دست آورده، نمایشگر 11 اینچی از جنس Liquid Retina XDR mini-LED LCD دارد که از حداکثر رفرش 120 هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر 600 نیتی پشتیبانی می نماید. سیستم عامل این تبلت اکنون قابل ارتقاء به نوترین سیستم عامل تبلت های اپل یعنی iPadOS 17.4 با ویژگی های نو و کارآمدش نیز است. تراشه M2 اپل نیز در این تبلت به انجام وظیفه می پردازد و با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی در وبلاگ کلشی ها به فروش می رسد. دو دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی اولترا واید در این تبلت مورد استفاده قرار گرفته و انرژی آن نیز از جانب یک باتری با ظرفیت 7538 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد.

تبلت اپل مدل iPad Air 5th generation Wi-Fi

آیپد ایر نسل 5، بدون شک یکی از پرفروش ترین و برترین گجت های اپل در فروشگاه وبلاگ کلشی ها به شمار می رود که توانسته رضایت صد در صد خریدارانش را به دست بیاورد. این تبلت پرچم دار اپل 10.9 اینچی از جنس Liquid Retina IPS LCD دارد که از حداکثر روشنایی 500 نیت و رزولوشن تصویر 1640 در 2340 پیکسل پشتیبانی می نماید. تراشه M1 اپل قلب تپنده این تبلت اپل است که با همراهی 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم ، به سادگی از پس اجرای کارهای روزمره و سنگین شما بر می آید. پنل پشتی این تبلت میزبان یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را برای کاربران به همراه می آورد. این محصول دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز دارد و با اسپیکرهای استریو روانه بازار شده است. از دیگر ویژگی های خوب این تبلت اپل می توان به سیستم عامل iPadOS 17.4 و باتری 28.6 وات ساعتی آن اشاره نمود.

تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi 2021

اگر در فروشگاه وبلاگ کلشی ها در پی خرید خوش قیمت ترین تبلت اپل هستید، آیپد نسل 9 به عنوان یکی از برترین گجت های اپل به هیچ عنوان شما را از خریدتان پشیمان نخواهد نمود. این تبلت امتیاز بالایی در فروشگاه وبلاگ کلشی ها به دست آورده و حدود 93 درصد از خریدارانش، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد نموده اند. آیپد نسل نهم اپل مجهز به یک نمایشگر 10.2 اینچی از جنس Retina IPS LCD است که از حداکثر روشنایی 500 نیتی و رزولوشن تصویر 1620 در 2160 پیکسل بهره می برد. اپل در این محصول خود از تراشه 7 نانومتری A13 Bionic به عنوان قلب تپنده استفاده نموده که در مجموع عملکرد پردازشی خوبی را ارائه می دهد. بعلاوه باید به 256 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم این محصول نیز اشاره کنیم. آیپد نسل نهم اپل یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارد و انرژی خود را از جانب یک باتری 8557 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید.

برترین گجت های اپل؛ هدفون

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation

اگر در پی خرید برترین هدفون از بین گجت های اپل در فروشگاه وبلاگ کلشی ها هستید، ایرپاد پرو نسل دو با ویژگی های کارآمدی که دارد تجربه یک خرید لذت بخش و مجذوب نماینده را برای شما به همراه می آورد. این هدفون اپل از طراحی کاملاً ارگونومیکی بهره می برد که به راحتی درون گوش کاربر چفت می گردد و در هنگام ورزش کردن نیز از گوش نمی افتد. فناوری نویز کنسلینگ فعال در این هدفون نسبت به نسل گذشته به لطف تراشه Apple H2 تا تا 48,000 بار در ثانیه بهبود یافته و از تکنولوژی نو صدای تطبیقی نیز پشتیبانی می نماید. ایرپاد پرو نسل دوم استاندارد مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و عرق را نیز دارد و از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می نماید. این هدفون پیشرفته در تفکیک صدا و کنترل دیستورشن عملکرد رضایت بخشی دارد و از سه میکروفون بهره می برد که دو تا از آن ها برای حذف صدای محیط و یکی برای برقراری تماس کاربرد دارد. شارژدهی این محصول نیز به حداکثر تا 30 ساعت افزایش یافته است.

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

اگر اهل استفاده از هدفون های روگوشی هستید و در پی یکی از برترین گجت های اپل در این زمینه می شد، بدون شک ایرپاد مکس می تواند رضایت شما را در این زمینه به دست بیاورد. این هدفون روگوشی و گران قیمت اپل از طراحی خاصی نسبت به سایر محصولات هم رده بهره می برد و گوشی های آن به صورت صاف و یکدست از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده اند. وزن این محصول 385 گرم است که به واسطه طراحی ارگونومیکش به خوبی بین دو گوش تقسیم شده و در طولانی مدت آزاردهنده نخواهد بود. درایورهای 40 میلی متری این محصول عملکرد فوق العاده خوبی دارند و فرکانس های بم، میانی و زیر به خوبی از یکدیگر تفکیک می شوند. این هدفون از فناوری نویز کنسلینگ نیز پشتیبانی می نماید و هر یک از سری های آن به سه عدد میکروفون مجهز شده است. این محصول با یک بار شارژ قادر است تا 20 ساعت با نویز کنسلینگ فعال کاربران را همراهی کند.

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2021

نسل اول سری ایرپاد پرو اپل اگرچه مدت زمان زیادی وارد بازار شده اند، اما به علت ویژگی های خوبی و قیمت مناسبش همچنان یکی از برترین گجت های اپل در وبلاگ کلشی ها به شمار می رود. این هدفون طراحی ارگونومیکی دارد و کاربران برای استفاده طولانی مدت از آن هیچ مسئله ای نخواهند داشت. بعلاوه به علت داشتن سری های سیلیکونی به خوبی با طراحی گوش درونی کاربران چفت می گردد. ایرپاد پرو نسل اول اپل به چیپست Apple H1 مجهز شده که فناوری نویز کنسلینگ را برای کاربران به همراه می آورد. این محصول کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و صدایی تفکیک شده و شفاف را به گوش کاربران می رساند. ایرپاد پرو طوری طراحی شده که در برابر آب و تعریق مقاوم است و به سادگی با دستگاه های اپل دیگر همگام سازی می گردد. باتری این هدفون با یک بار شارژ تا 4.5 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و قابلیت پخش یک ساعت موسیقی و یا یک ساعت مکالمه را تنها با 5 دقیقه شارژ نیز دارد.

برترین گجت های اپل؛ ساعت هوشمند

ساعت هوشمند اپل مدل Ultra 2 Titanium Case Trail Loop 49mm

اپل واچ اولترای 2 که نسل نو ساعت هوشمند جان سخت و ورزشی اپل به شمار می رود، یکی از محبوب ترین و برترین گجت های پوشیدنی اپل در وبلاگ کلشی ها ست. این ساعت هوشمند از بدنه ای تیتانیومی فراوری شده که مقاومت بی نظیری در برابر ضربات احتمالی دارد و بعلاوه از یک نمایشگر بزرگ 1.92 اینچی با رزولوشن تصویر 502 در 410 پیکسل و حداکثر روشنایی تصویر بی نظیر 3000 نیت پشتیبانی می نماید. این ساعت هوشمند قدرتمند به تراشه نو S9 اپل مجهز شده که پیشرفت های سیستمی و ویژگی های کاملاً نوی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول اپل از استاندارد IP6X پشتیبانی می نماید و توانایی مقاومت در عمق 100 متری آب را هم دارد. انرژی این ساعت هوشمند اپل از جانب یک باتری 542 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که با یک بار شارژ تا 36 ساعت دوام می آورد و در حالت ذخیره انرژی نیز این آمار و ارقام به 72 ساعت نیز می رسد.

اپل واچ سری 9 مدل 45 و 41 میلی متری

این ساعت هوشمند اپل مجهز به نمایشگر 1.9 اینچی از جنس Retina LTPO OLED با رزولوشن تصویر 396 در 484 پیکسل است که از حداکثر روشنایی تصویر 2000 نیتی پشتیبانی می نماید. همچون اپل واچ اولترای 2، این ساعت نیز از تراشه نو و قدرتمند Apple S9 بهره می برد که قابلیت های نرم افزاری زیادی را همچون ویژگی Double Tap برای کاربران به همراه می آورد. سنسورهای این ساعت نسبت به نسل قبلی با دقت 25 درصد بیشتر عمل می نمایند و باتری 309 میلی آمپر ساعتی که انرژی این ساعت را تأمین می نماید، قادر است با یک بار شارژ تا 18 ساعت روشن بماند. در نهایت باید به سیستم عامل WatchOS 10 با امکانات متنوع آن در این ساعت هوشمند اپل اشاره کنیم.

اپل واچ SE 2023 مدل 44 و 40 میلی متری

اگر در پی خرید برترین گجت پوشیدنی قیمت مناسب اپل در بازار هستید، اپل واچ SE 2023 انتخاب مجذوب نمایندهی برای شما خواهد بود. این ساعت هوشمند از لحاظ طراحی تفاوت خاصی با نسل قبلی اش ندارد، اما از ویژگی های نوی بهره می برد. اپل واچ SE 2023 مجهز به یک نمایشگر 1.9 اینچی از جنس LTPO OLED است و حداکثر روشنایی آن به 1000 نیت می رسد. باتری این ساعت 296 میلی آمپر ساعتی است و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد.

برترین گجت های اپل؛ اسپیکر

اسپیکر اپل مدل HomePod

اگر قصد خرید برترین اسپیکر هوشمند اپل را در وبلاگ کلشی ها دارید، مدل HomePod به عنوان یکی از برترین گجت های هوشمند اپل تجربه یک خرید لذت بخش را برای شما به همراه می آورد. این محصول وزنی 2.5 کیلوگرمی دارد و بدنه آلومینیومی آن نیز در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. کیفیت صدای این اسپیکر اپل بسیار رضایت بخش است و صدایی تفکیک شده همراه با بیس نرم را به شما ارائه می دهد. اپل در این محصول از 5 توییتر و یک ووفر 4 اینچی استفاده نموده و از ویژگی های پیشرفته ای نظیر فناوری beamforming و قابلیت تشخیص محیط اتاق (Room Sensing) نیز پشتیبانی می نماید. این اسپیکر قابلیت پخش صدای فراگیر نیز دارد و از دستیار صوتی سیری اپل نیز پشتیبانی می نماید.

اسپیکر بلوتوثی اپل مدل HomePod Mini

هوم پاد مینی همانطور که از نامش بر می آید، نسخه کوچکتر و مالی اسپیکر اپل است که امتیاز بالایی از کاربران در وبلاگ کلشی ها به دست آورده است. این گجت هوشمند وزن بسیار سبک 345 گرمی دارد و با پشتیبانی از صدای غنی 360 درجه خود، کل محیط اطراف شما را به خوبی پوشش می دهد. هوم پاد مینی اپل قابلیت شناسایی صدای افراد مختلف به صورت اختصاصی را دارد و از دستیار صوتی سیری اپل نیز پشتیبانی می نماید. این محصول به گونه ای طراحی شده تا شما بتوانید 2 عدد از آن را به یکدیگر به صورت بی سیم وصل کنید و از صدایی استریو بهره ببرید.

برترین گجت های اپل؛ لپ تاپ

لپ تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MRW33 2023-M3 Max 36GB 1SSD

مک بوک پرو M3 مکس برترین لپ تاپ حال حاضر اپل در فروشگاه وبلاگ کلشی ها ست که هر آنچه شما از یک محصول حرفه ای انتظار دارید را به شما ارائه می دهد. مک بوک پرو 2023 مکس از پردازنده فوق مدرن M3 مکس که با فرآیند پیشرفته 3 نانومتری فراوری شده، به عنوان قلب تپنده بهره می برد. به لطف این پردازند سنگین ترین بازی های نرم افزارهای جهان بدون هیچ مسئله ای در این لپ تاپ قابل اجرا خواهد بود. این محصول از یک نمایشگر 16.2 اینچی از جنس Mini-LED بهره می برد که تصاویر را با رزولوشن 3456 در 2234 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. این لپ تاپ از یک سیستم صوتی متشکل از 6 اسپیکر بهره می برد و یک پردازنده گرافیکی 40 هسته ای در آن به انجام وظیفه می پردازد. این لپ تاپ اپل مجهز به باتری 99 وات ساعتی است که شارژدهی 6 ساعته دارد و در کانفینگ های مختلفی در وبلاگ کلشی ها به فروش می رسد.

لپ تاپ 14.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MRX43 2023-M3 Pro 18GB 1SSD

مدل دیگری از نسل نو مک بوک پروی اپل با تراشه M3 پرو به عنوان یکی از برترین گجت های اپل روانه بازار شده است. تراشه قدرتمند M3 پرو این محصول متشکل از پردازنده 11 هسته ای، گرافیک 14 هسته ای و 18 گیگابایت رم یکپارچه است و عملکرد پردازشی بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. این لپ تاپ اپل یک پنل از جنس مینی LED با ابعاد 14.2 اینچی با رزولوشن 3024 در 1964 پیکسل، رفرش ریت 120 هرتز و کنتراست 1 میلیون رنگی دارد و باتری آن نیز حداکثر تا سه روز می تواند شما را در انجام کارهایتان به خوبی همراهی کند. به لطف سیستم خنک نماینده قوی این لپ تاپ، هنگام انجام کارهای گرافیکی و بازی های سنگین دمای لپ تاپ همچنان خنک می ماند.

لپ تاپ 15.3 اینچی اپل مدل MacBook Air MQKQ3 2023-M2 8GB 512SSD

در نهایت می رسیم به مک بوک ایر 2023؛ لپ تاپ مجذوب نماینده و بسیار کارآمد اپل که امتیاز بالایی از کاربران در فروشگاه وبلاگ کلشی ها به دست آورده است. این محصول اپل مجهز به نمایشگر 15.3 اینچی از جنس Liquid Retina است که تصاویر را با رزولوشن تصویر 3024 در 1964 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. پردازنده قدرتمند M2 اپل در لپ تاپ به انجام وظیفه می پردازد و عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارد. این تراشه را 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD همراهی می نمایند. باتری این محصول نیز می تواند با یک بار شارژ تا 18 ساعت دوام بیاورد. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به بلوتوث 5.3، شبکه بی سیم Wi-Fi 6E و دو درگاه تاندربولت/ USB 4 برای شارژ و انتقال داده اشاره نمود.

برترین گجت های اپل؛ لوازم جانبی

موس بی سیم اپل مدل Magic Mouse 2

یکی از کاربردی ترین گجت های اپل می توان به Magic Mouse 2 اشاره نمود. این لوازم جانبی طراحی بسیار ارگونومیکی دارد و به وسیله بلوتوث به انواع محصولات مک و آیپد متصل می گردد. به لطف پشتیبانی از فناوری Multi-Touch، شما می توانید با تکان دادن انگشتانتان بر روی ماوس روی صفحات مختلف حرکت کنید. بعلاوه باتری قدرتمند این ماوس با یک بار شارژ امکان چندین روز استفاده مستمر را برای شما فراهم می آورد. شارژ شدن این محصول نیز به وسیله درگاه USB-C صورت می گیرد.

کیبورد اپل مدل Magic Keyboard MK2A3LL/A US-English 2021

اگر قصد خرید کیبورد را دارید می توانید روی ویژگی های مجذوب نماینده Magic Keyboard به عنوان یکی از برترین گجت های اپل در وبلاگ کلشی ها حساب باز کنید. این محصول کلیدهای فوق العاده نرم و راحتی دارد و تایپ کردن با آن بسیار لذت بخش است. این کیبورد 240 گرم وزن دارد و باتری قدرتمند آن با یک بار شارژ تا حدود یک ماه برای شما کار خواهد نمود. به همراه این کیبورد اپل یک کابل USB-C به لایتنینگ نیز برای شارژ کردن این محصول به شما تقدیم می گردد.

قلم لمسی اپل مدل Pencil 2nd Generation

یکی دیگر از برترین گجت های اپل، قلم لمسی مدل Pencil 2nd Generation است که همراه با نسل سوم آیپد پرو روانه ی بازار شده است. بدنه این قلم از پلاستیک فراوری شده و وزن بسیار سبک 21 گرمی اش، در استفاده طولانی مدت کاربران خسته نماینده نخواهد بود. یک طرف این قلم به صورت تخت طراحی شده و در همین قسمت هم آهنربا قرار گرفته که به راحتی به بدنه آیپد پرو نسل سوم متصل می گردد. دقت این محصول نسبت به نسل قبلی بسیار بالا رفته و برای طراحی و کاربری های روزمره گزینه ایده آلی به شمار می رود.

شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A

اگر برای شارژ گوشی های هوشمند و تبلت های اپل در پی خرید یک شارژر باکیفیت هستید، گزینه ای بهتر از شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A پیدا نخواهید کرد. این شارژر از سرعت شارژ 20 واتی پشتیبانی می نماید و برای استفاده از آن باید از تبدیل 2 به 3 بهره ببرید. ولتاژ ورودی در این شارژر 220 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی در آن 20 ولت است.

هدست واقعیت مجازی اپل مدل Vision Pro-256GB

مقاله برترین گجت های اپل وبلاگ کلشی ها را با معرفی هدست پرحاشیه اما بسیار مجذوب نماینده اپل یعنی ویژن پرو به خاتمه می رسانیم. این محصول که به تازگی وارد بازار شده، از دو نمایشگر میکرو-اولد با وضوح 3680 در 3140 پیکسل برای هر چشم و رفرش ریت تا 100 هرتز استفاده می نماید. دو پردازنده M2 برای تامین قدرت پردازشی و گرافیکی و R1 برای برای پردازش داده های حسگرهای این هدست به انجام وظیفه می پردازد. این محصول به دو دوربین اصلی، 6 دوربین ردیابی محیط پیرامون، چهار دوربین ردیابی چشم، یک دوربین TrueDepth، یک اسکنر LiDAR، چهار واحد میزان گیری اینرسی، یک حسگر فلیکر (سوسو زدن نور) و بعلاوه حسگر نور محیطی مجهز شده و باتری با عمر دو ساعته دارد.

منبع: وبلاگ کلشی ها

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین گجت های اپل از نگاه خبرنگاران مگ؛ 23 محصول هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گجت های اپل از نگاه خبرنگاران مگ؛ 23 محصول هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید