ال جی صندلی ماساژ LG Healing Me پاتایا را عرضه کرد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، ال جی الکترونیکس (LG) به تازگی خبر از عرضه صندلی ماساژ LG Healing Me پاتایا داده است، یک صندلی ماساژ جمع و جور که می توان از آن در یک اتاق نشیمن کوچک یا حتی اتاق خواب استفاده کرد.

ال جی صندلی ماساژ LG Healing Me پاتایا را عرضه کرد

صندلی ماساژ ال جی هیلینگ می پاتایا 113 سانتیمتر ارتفاع دارد که 14 سانتیمتر کوتاه تر از صندلی ماساژ برتر Healing Me Tahiti است و عرض آن نیز 74 سانتیمتر است که 6 سانتیمتر باریک تر است. به طور خاص، اگر بین پشتی صندلی ماساژور و دیوار فقط 5 سانتیمتر فاصله وجود داشته باشد، صندلی ماساژور را می تواند تا حداکثر دراز کشید، بنابراین استفاده از فضا زیاد می گردد.

ال جی الکترونیکس از رنگ Cozy Brown استفاده نموده که یک رنگ لوکس به شمار می رود که آن را بهتر با فضای داخلی خانه هماهنگ می نماید. اگرچه میزان صندلی LG Healing Me پاتایا کاهش پیدا نموده اما عملکرد ماساژ آن با صندلی های ماساژ درجه یک قابل مقایسه است. این محصول نو یک توپ ماساژ است که نه تنها به سمت بالا و پایین، چپ و راست حرکت می نماید بلکه به جلو و عقب نیز می رود و هفت ماساژ سه بعدی با حرکت دست مانند ورز دادن، طب فشاری و ضربه زدن را شبیه به ماساژ دست انجام می دهد.

این محصول نو کارنمودهای مختلف صندلی ماساژ Healingmi را نیز در خود دارد. شرکت ال جی الکترونیکس مجهز به حالت بدون وزن است که می تواند تا 158 درجه تنظیم گردد تا مشتریان بتوانند در موقعیتی راحت ماساژ دریافت نمایند.

ویژگی My Course نیز یک دوره ماساژ سفارشی شده برای مشتریان است که بسیار راحت است. اگر ناحیه، شدت و سرعت ماساژ را با توجه به سلیقه خود به وسیله کنترل از راه دور تنظیم کنید، می توانید دوره سفارشی سازی شده ای را بهره ببرید که ذخیره شده است. حداکثر سه دوره را می توان ذخیره کرد.

ال جی الکترونیکس محصول نوی با نویز کم طراحی نموده تا مشتریان بتوانند به طور کامل روی ماساژ تمرکز و استراحت نمایند. این صدا در حدود 35 دسیبل (dB) است که کمتر از یک کتابخانه آرام است. صندلی گرم کن نیز پشت، کمر و ساق های مشتری را گرم می نماید و بلندگوی بلوتوثی آن نیز به شما امکان می دهد تا در حین دریافت ماساژ به موسیقی گوش بدهید.

منبع: فوت و فن

به "ال جی صندلی ماساژ LG Healing Me پاتایا را عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی صندلی ماساژ LG Healing Me پاتایا را عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید