آخرین مهلت دریافت تسهیلات کرونایی تا انتها مهر ماه

به گزارش وبلاگ کلشی ها، تهران (پانا) - معاون وزیر کار با بیان اینکه زمان ثبت نام فعالان کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا، برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان مهر ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد می گوید تا به امروز ارزش تسهیلات پرداختی به 292 هزار بنگاه آسیب دیده بیش از 5,800 میلیارد تومان شده است که از این مقدار 1,245 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات حمایتی دولت از شرکت های معظم است.

آخرین مهلت دریافت تسهیلات کرونایی تا انتها مهر ماه

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری در بیست و هشتمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، اظهار کرد: از مجموع 704 هزار پرونده بررسی شده در فرآیند پرداخت تسهیلات کرونایی، 544 هزار پرونده برای پرداخت به بانک معرفی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: تا به امروز ارزش تسهیلات پرداختی به 292 هزار بنگاه آسیب دیده بیش از 5,800 میلیارد تومان شده است که از این مقدار 1,245 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات حمایتی دولت از شرکت های معظم است.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام فعالان کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا، برای دریافت تسهیلات کرونایی تا انتها مهر ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

منصوری گفت: در چند هفته اخیر به طور میانگین روزانه بیش از 2500 نفر از شاغلان آسیب دیده از کرونا برای دریافت وام حمایتی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: اعضای کارگروه تاکید کردند که بانک های عامل با جدیت بیشتر تسهیلات کرونایی را به متقاضیان تا انتها مهر ماه پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آخرین مهلت دریافت تسهیلات کرونایی تا انتها مهر ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت دریافت تسهیلات کرونایی تا انتها مهر ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید