استارتاپ

این خودروی پرنده ای است که آیندگان سوار خواهند شد!، عکس

Alef Aeronautics، شرکت خودروسازی و هوانوردی مستقر در ایالات متحده، می گوید: خودروی پرنده مدل A آنها برد رانندگی در حدود 320 کیلومتر و برد پروازی بیش از 160 کیلومتر خواهد داشت.

1 مهر 1402

تصاویر ، کپسول شیشه ای شگفت انگیز ژاپنی ها برای گردش در آسمان ، امکان تحقق سفرهای فضایی برای همه!

یک شرکت استارت آپ ژاپنی از یک بالن فضایی رونمایی کرد که در حال حاضر می تواند حدود 25 کیلومتر از زمین بلند شود.

4 اسفند 1401

دوشنبه های استارت آپی در حوزه فرآورده های دارویی 2 برگزار می شود

رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده های دارویی 2، سیزدهم اردیبهشت ماه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

17 خرداد 1400

خانه خوب برای خلایقِ خلاق خبرنگاران

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری درباره خلاقیت و نوآوری که در همه شئون زندگی مردم ایران وجود دارد، یادداشتی را منتشر کرد.

17 فروردین 1400

برای افزایش بهرهوری معدن باید از تکنولوژیهای نوین استفاده گردد

روز گذشته فستیوال نوآوری های صنعت معدن با همکاری کمیسیون های کسب وکارهای دانش بنیان، معادن و صنایع معدنی، مجمع تشکل های دانش بنیان اتاق ایران و شبکه فن بازار ملی ایران برگزار گردید. هدف از برگزاری این فستیوال شناسایی و معرفی نوآوری های صنعت معدن و ظرفیت...

1 بهمن 1399

بخشودگی جریمه تامین اجتماعی به دانش بنیان ها تعلق گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به امضای تفاهم نامه میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تامین اجتماعی مزایای ویژه ای در حوزه تامین اجتماعی برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

20 آذر 1399

توسعه مراکز نوآوری در حوزه فناوری فضایی

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: توسعه مراکز نوآوری و کسب و کارهای حوزه فضایی را با همکاری دانشگاه ها و بخش خصوصی با جدیت پیگیری می کنیم.

7 اردیبهشت 1399