این خودروی پرنده ای است که آیندگان سوار خواهند شد!، عکس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، Alef Aeronautics، شرکت خودروسازی و هوانوردی مستقر در ایالات متحده، می گوید: خودروی پرنده مدل A آنها برد رانندگی در حدود 320 کیلومتر و برد پروازی بیش از 160 کیلومتر خواهد داشت.

این خودروی پرنده ای است که آیندگان سوار خواهند شد!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کلشی ها ، نوآوری های انسانی شگفتی هایی مانند اینترنت و هوش مصنوعی (AI) به ما داده است، اما حتی تا سال 2023، ماشین های پرنده تا حد زیادی علمی تخیلی به جای مانده اند. گفته می گردد، استارت آپ آمریکایی Alef Aeronautics امیدوار است که تصویر متفاوتی از خودروهای پرنده تا سال آینده به جهانیان نشان دهد.

این شرکت مستقر در کالیفرنیا از نمونه اولیه خودروی پرنده مدل A خود در نمایشگاه خودروی دیترویت در حال انجام رونمایی کرد و در عین حال تأیید کرد که این هواپیما برای پروازهای آزمایشی به وسیله اداره هوانوردی فدرال تایید شده است. این شرکت تا به امروز این وسیله نقلیه را برای عموم به پرواز در نیاورده است و فیلمی از این خودرو در حال پرواز منتشر نکرده است.

مدل A دارای دو ملخ در جلو و عقب خودرو است که آن را قادر می سازد تا برخاست و فرود عمودی را انجام دهد. به گفته این شرکت خودروسازی، این وسیله نقلیه الکتریکی باید برد رانندگی در حدود 320 کیلومتر و برد پروازی بیش از 160 کیلومتر داشته باشد.

ایده ساخت این خودرو، قرار دادن بال در دو طرف آن است، دو بالی که خودرو را به طرف بالا حرکت می دهند. مدیر عامل شرکت Alef Aeronautics، شرح داد که وقتی به بالا می روید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که 90 درجه بچرخید.

بسته به نتیجه آزمایشات پرواز، این شرکت خودروسازی امیدوار است که محصول خود را در سال 2025 با قیمت 280000 یورو وارد بازار کند. اما این شرکت که اسپیس ایکس ایلان ماسک را در زمره حامیان مالی خود دارد، باید تعدادی از موانع نظارتی را قبل از بلند شدن خودروی پرنده خود رفع کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ کلشی ها مراجعه کنید.

منبع: euronews

فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد/ عکس

نتیجه شگفت انگیز جراحی 7.5 میلیارد تومانی ماشین مستربین!/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این خودروی پرنده ای است که آیندگان سوار خواهند شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی پرنده ای است که آیندگان سوار خواهند شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید