5 استان امروز و فردا بارانی می شوند ، شرایط هوای تهران در 2 روز آینده

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در 5 استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی استان ها و کاهش دما در نوار شمالی کشور تا سه شنبه اطلاع داد.

5 استان امروز و فردا بارانی می شوند ، شرایط هوای تهران در 2 روز آینده

به گزارش وبلاگ کلشی ها، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا ظهر فردا (24 تا 25 مهرماه) در گیلان، غرب مازندران، شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و بخش هایی از اردبیل بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه (25 و 26 مهرماه) به تدریج گستره بارش ها به استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز کشیده می گردد و با تقویت جریانات شمالی، بارش در استان های ساحلی خزر تشدید شده و دریای خرز مواج و متلاطم خواهد بود. چهارشنبه (27 مهرماه) نیز در منطقه ها ذکر شده بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه و دوشنبه (24 و 25 مهرماه) برای جنوب شرق و نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و سه شنبه و چهارشنبه در نیمه شرقی کشور، شمال اصفهان و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

ضیاییان ادامه داد: پنجشنبه(28 مهرماه) در بخش هایی از شمال غرب و غرب، وزش باد شدید رخ می دهد و در سایر منطقه ها کشور جوی پایدار حاکم است. تا روز سه شنبه در نوار شمالی کشور کاهش دما و از چهارشنبه تا آخر هفته افزایش دما پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (25 مهرماه) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (26 مهرماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان در انتها گفت: طی امروز و فردا (24 و 25 مهرماه) اهواز با دمای 38 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 2درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "5 استان امروز و فردا بارانی می شوند ، شرایط هوای تهران در 2 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 استان امروز و فردا بارانی می شوند ، شرایط هوای تهران در 2 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید