فرودگاه های کشور در پی هشدار هواشناسی در آماده باش کامل هستند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، فرودگاه های کشور در پی هشدار هواشناسی در آماده باش کامل هستند.

فرودگاه های کشور در پی هشدار هواشناسی در آماده باش کامل هستند

در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و احتمال بارش برف در استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، مازندران، تهران، آذربایجان غربی، کردستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان همه فرودگاه های این منطقه ها برای مقابله با هر گونه بحران در آماده باش قرار دارند.

اگرچه مدیران و متخصصان فرودگاهی نهایت تلاش خودشان را برای ارائه خدمات باکیفیت در این شرایط آب و هوایی انجام می دهند، اما با توجه به برودت هوا، یخ زدگی، بارش برف، کاهش دید، بهمن، کولاک و احتمال تغییر در برنامه های پروازی، مسافران باید پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره 199 تماس بگیرند و از آخرین شرایط پروازها مطلع شوند.

روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوای ایران که مرتبا شرایط فرودگاه ها و پروازها را رصد می کند، آخرین اخبار در این باره را به اطلاع مردم خواهد رساند.

تشدید فعالیت سامانه بارشی مخاطراتی همچون اختلال در ناوگان حمل و نقل، کاهش دید، بهمن، کولاک برف را در پی دارد و موجب بارش سنگین برف، مه گرفتگی و در منطقه ها کوهستانی کولاک برف و رخداد بهمن خواهد شد.

سازمان هواشناسی اجتناب از سفر به ویژه در گردنه های برف گیر، خودداری مطلق از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایر را توصیه کرده است.

منبع: همگردی

به "فرودگاه های کشور در پی هشدار هواشناسی در آماده باش کامل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه های کشور در پی هشدار هواشناسی در آماده باش کامل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید