یحیی گل محمدی: بی سلیقگی زیاد است که نشان می دهد متأسفانه اولویت فوتبال نیست، معین نیست که برنده بازی فردا قهرمان می گردد یا نه

به گزارش وبلاگ کلشی ها، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: اینقدر بی سلیقگی زیاد است که نشان می دهد متأسفانه اولویت فوتبال نیست و فقط می خواهند یک بازی انجام گردد و سریع جمع نمایند و بی دردسر مسابقه تمام گردد.

یحیی گل محمدی: بی سلیقگی زیاد است که نشان می دهد متأسفانه اولویت فوتبال نیست، معین نیست که برنده بازی فردا قهرمان می گردد یا نه

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ کلشی ها، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از یکصدمین دربی مرکز گفت: این یکی از مهمترین دربی هایی است که من خودم به یاد دارم. با توجه به شرایط و شرایط جدول، مساوی به درد هیچ کدام از تیم ها نمی خورد و هر دو را از گردونه رقابت قهرمانی دور می نماید. به خاطر همین هر دو تیم دنبال برد هستند و شرایط به گونه ای پیش خواهد رفت که هر دو تیم برای بردن به زمین می آیند و این نشانه خوبی است برای اینکه شاهد یک بازی خوب و باکیفیت باشیم و ان شاءالله بتوانیم شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: باید بتوانیم تمرکز خوبی داشته باشیم، در دربی حفظ تمرکز در طول مسابقه خیلی مهم است. هم تیم ما و هم استقلال بازیکنان باکیفیت و شرایط خوبی دارند و شاهد یک دربی مجذوب نماینده خواهیم بود. ما می خواهیم از موقعیت های مان استفاده کنیم و هدف اول مان جز پیروزی چیز دیگری نیست و با برنامه ریزی و صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم فقط به یک چیز فکر کردیم و آنهم بردن دربی است. قطعاً بازی سختی خواهد بود، استقلال تیم باکیفیتی است و بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و تیمی قابل احترام و مدعی قهرمانی به شمار می آید. بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود و هر تیمی که بتواند از موقعیت هایش خوب استفاده کند و در کار های دفاعی بدون اشتباه باشد می تواند بازی را ببرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که یکی از حساس ترین و مجذوب نماینده ترین دربی های تاریخ با حداقل حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و این مسئله تأثیری روی کیفیت بازی خواهد گذاشت یا خیر، تأکید کرد: در هر صورت این دربی می توانست بالای صد هزار نفر تماشاگر داشته باشد، ولی متأسفانه به خاطر نداشتن امکانات خوب و وجود امکانات فرسوده به این مشکل خوردیم. ما درباره ساعت بازی به مشکل خوردیم. ببینید شما یک ساعت از زمان بازی نصف زمین آفتاب است و نصف آن سایه است، حیف است و یک بی سلیقگی است. می توانستیم بازی را در ساعت بهتری برگزار کنیم که هم طرفدار بیشتری به استادیوم بیاید و هم بازیکنان لذت بیشتری از بازی ببرند و طرفداران دو تیم بازی باکیفیت تری ببینند. اینقدر بی سلیقگی زیاد است که نشان می دهد متأسفانه اولویت فوتبال نیست و فقط می خواهند یک بازی انجام گردد و سریع جمع نمایند و بی دردسر مسابقه تمام گردد. هیچ دلیلی ندارد که دربی به این مجذوب نمایندهی و حساسی را ساعت 4 بعدازظهر برگزار نمایند.

گل محمدی در واکنش به طرح این موضوع که نگران داوری دربی فردا نیست تا اتفاقات مشابه دربی برگشت فصل پیش، رقم بخورد، گفت: قبل از بازی فکر نمی کنم درست باشد که درباره داوری صحبت کنیم. برای پیغام حیدری و تیمش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که برترین مرد زمین داور باشد.

وی درباره حل شدن مسائل استقلال پیش از دربی و نگرانی طرفداران که چرا این اتفاق پیش از بازی مقابل پرسپولیس انجام شده است تا انگیزه بازیکنان استقلال بالا برود، توضیح داد: این تصمیمات مدیریتی است و زیاد به بازی ما و بحث های فنی مان مربوط نمی گردد. من درباره این مسائل اظهارنظر نمی کنم. شرایط خودمان به گونه ای است که دوست دارم تمرکزمان روی مسائل فنی باشد و چنین اتفاقاتی جنبه مدیریتی دارد و من ورود نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه یکی از روزنامه ها تیتری با این عنوان که نتیجه دربی نقش مهمی در آینده او در پرسپولیس خواهد داشت و حتی از دونادونی به عنوان جانشینش در انتها فصل یاد نموده بودند، یاآور شد: من از رسانه ای که چنین مسئله ای را مطرح نموده است یک سؤال دارم، من اگر نتیجه بگیرم دونادونی کجا می رود؟! و دوست دارم آن ها جواب بدهند که نگران من هستند یا نگران دونادونی و امیدوارم جواب خوبی برای دونادونی داشته باشند که کجا می رود!

گل محمدی درباره اینکه خیلی ها نگران حضور پریرا در ترکیب ثابت پرسپولیس هستند، چون این بازیکن در بازی های گذشته دوندگی های لازم نسبت به مهدی عبدی و عیسی آل کثیر را نداشته است، گفت: اینکه چه بازیکنی بازی می نماید بستگی به تمرینات شان در طول هفته دارد و هر بازیکنی که خوب تمرین کند و شرایط خوبی داشته باشد، قطعاً بازی خواهد نمود. این بحث ها بستگی به خود بازیکن در تمرینات دارد.

وی ادامه داد: من دوست داشتم بیشتر درباره بازی فردا صحبت کنم، ولی خیلی از صحبت ها مربوط به مسائل غیرفنی است. من یک توانایی محدودی دارم و در این شرایط هرچقدر بتوانم خوب کار کنم کوشش می کنم که عملکرد خوبی برای پرسپولیس و طرفدارانش داشته باشم و تا آنجا که بتوانم وقت می گذارم تا بتوانم مثمرثمر باشم و هر موقع که احساس شد بودن من یاریی به تیم نمی نماید، خودم می گذارم و می روم. نگران این نباشند که فلانی باشد یا نباشد. من تا موقعی که هستم یک وظیفه دارم و تمام تمرکز و انرژی ام را روی تیم می گذارم، در هر تیم دیگری هم باشم این کار را انجام می دهم. من وقت و انرژی بیشتری برای تیم می گذارم تا جواب طرفداران را بدهم و دوست دارم آن ها به شرایطی برسند که از تیم راضی باشند. علی رغم مسائل زیاد سعی کردیم مسائل را رفع کنیم و طرفداران در جریان هستند و همه کوشش مان این است که پرچم پرسپولیس را برافراشته کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آمار بدی در دربی نداشته است، اما در یکی دو بازی نتیجه را در دقایق انتهای در جام حذفی و لیگ از دست داده است و اینکه چه برنامه ای دارد که در دربی فردا این اتفاق نیفتد و آن تجربه تلخ تکرار نگردد، گفت: خیلی از بازی ها هم بوده است که ما در لحظات آخر بازی را برگرداندیم و در دقیقه 90 به بعد گل زدیم. هیچ تیمی نمی خواهد در دربی بازنده باشد و وقتی عقب می افتد تمام کوششش را می نماید که گل بزند. این اتفاق کار را برای مدافعان و دروازه بان سخت می نماید و باید سعی کنیم که تمرکزمان را حفظ کنیم. تا سوت انتها بازی باید عملکرد خوبی داشته باشیم و در بحث حمله و دفاع با تمرکز عمل کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این سؤال که فکر می نماید اگر بازی فردا را ببرند، قهرمان لیگ خواهند شد و اینکه شرایط سپاهان را چطور می بیند، خاطر نشان کرد: معین نیست که برنده بازی فردا قهرمان می گردد یا نه. در هر صورت عملکرد سپاهان هم خوب بوده است و اگر چهار بازی آخر را ببرد، فرقی نمی نماید چه تیمی دربی را ببرد، آن ها قهرمان می شوند. باید منتظر باشیم که سپاهان هم امتیاز از دست بدهد و کار تمام شده نیست.

وی درباره اینکه تیم دوم لیگ سال جاری 60 امتیاز می گیرد و به عنوان شایسته ترین تیم در تاریخ لیگ برتر شناخته می گردد، توضیح داد: فکر می کنم ما سال گذشته هم 63 امتیاز کسب کردیم و دوم شدیم! ممکن است این اتفاق بیفتد و در لیگ های باکیفیت و تیم هایی که مدعی قهرمانی زیاد دارند تیم سوم هم بالای 60 امتیاز می گیرد، ولی قهرمان نمی گردد. این موضوع نشان دهنده این است که لیگ مان به لحاظ بازیکنان کیفی، بهتر شده است که نشانه خوبی برای فوتبال ماست. ما هرچقدر بتوانیم به این مسائل بپردازیم و امکانات بیشتری به باشگاه ها بدهند تا مربیان و بازیکنان در شرایط خوبی کار نمایند، قطعاً کیفیت مسابقات هم بالا خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به حساسیت بازی های سرخپوشان تا انتها لیگ نگران از دست دادن بازیکنان سه کارته تیمش نیست، گفت: من نگران نیستم، در هر صورت در بازی قبل هم ما سه کارته زیاد داشتیم، ولی بازیکنان آنقدر عملکرد و تمرکز خوبی داشتند که این اتفاق نیفتاد. من بار ها به بازیکنانم گفتم اگر به لحاظ آمادگی جسمانی شرایطی خوب و تمرکز داشته باشند، دلیلی ندارد که خیلی راحت کارت بگیرند. بازی فردا خاص است و تنش و درگیری در آن زیاد، ولی ما نگران بازی بعد نیستیم که چند بازیکن محروم داشته باشیم.

گل محمدی درباره اینکه گفته می گردد محمد عمری توانایی بازی 90 دقیقه ای را ندارد، اعلام نمود: شرایط عمری خوب است. او یک مصدومیت بد داشت، ولی در چهار پنج روز گذشته خوب تمرین کرد و مطمئناً می تواند به ما یاری کند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از دربی ها با نتیجه مساوی تمام شده است، پیش بینی شما از نتیجه دربی 100 چیست؟، وی در پاسخ به این سؤال هم گفت: من درباره این مسائل و نتیجه بازی صحبت کردم. بستگی به حفظ تمرکز و عملکرد خوب بازیکنان دارد. ما امروز هم تمرین آخرمان را که تاکتیکی است انجام می دهیم. در بازی فردا استفاده از موقعیت ها خیلی مهم است و همه چیز به شرایط بازیکنان بستگی دارد و من امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یحیی گل محمدی: بی سلیقگی زیاد است که نشان می دهد متأسفانه اولویت فوتبال نیست، معین نیست که برنده بازی فردا قهرمان می گردد یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: بی سلیقگی زیاد است که نشان می دهد متأسفانه اولویت فوتبال نیست، معین نیست که برنده بازی فردا قهرمان می گردد یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید