ترابی:امیدوارم در بازی پایانی نیز یک قدم مهمتر برای قهرمانی برداریم

به گزارش وبلاگ کلشی ها، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم خوب نبود، من قطعا گل ها را نمی زدم.

ترابی:امیدوارم در بازی پایانی نیز یک قدم مهمتر برای قهرمانی برداریم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کلشی ها، مهدی ترابی پس از بازی پرسپولیس و گل گهر گفت: خداراشکر می کنم، امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یک تیم فوق العاده بودیم. توانستیم 3 امتیاز بازی که استحقاقش را داشتیم را کسب کنیم. از طرفداران تشکر می کنم که این برد متعلق به آنهاست. حمایت آن ها بود که توانستیم به این مقدار خوب بازی کنیم. طرفداران خوش موقع به ما اضافه شدند و خداراشکر توانستیم پاسخ حمایت هایشان را به خوبی بدهیم.

وی ادامه داد: بچه ها گفتند که به خاطر هت تریک توپ را به عنوان یادگاری بردار که من هم برداشتم.

بازیکن فوتبال پرسپولیس گفت: همه گل هایی که زدم لطف خدا بود. خوشحالم که توانستم موثر باشم. اگر تیم خوب نبود، من قطعا گل ها را نمی زدم. امیدوارم در بازی پایانی نیز یک قدم مهمتر برای قهرمانی برداریم.

ترابی گفت: هفته های حساسی است و تمام بازیکنان تیم با تمرکز بالا وارد مسابقه می شوند. یک بازی مانده و امیدوارم این قدم را نیز محکم تر از همواره برداریم.

وی ادامه داد: 3-4 هفته پیش من اینجا صحبت کردم و گفتم قهرمانی دست ما نیست، ولی الان فرق می نماید. قهرمانی دست ماست و می خواهیم آن چیزی که می دانیم را در هفته پایانی به خوبی انجام دهیم. تیم الان دارد خوب بازی می نماید و من هم در این تیم حضور دارم. هیچ مسئله ای هم الان نداریم. همه چیز خوب است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترابی:امیدوارم در بازی پایانی نیز یک قدم مهمتر برای قهرمانی برداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی:امیدوارم در بازی پایانی نیز یک قدم مهمتر برای قهرمانی برداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید