گوگل شمشیرش را برای سامسونگ از رو بست

به گزارش وبلاگ کلشی ها، در گزارش جدیدی گفته شده است که گوشی تاشوی گوگل احتمالاً با قیمتی در محدوده 1300 تا 1500 دلار عرضه خواهد شد.

گوگل شمشیرش را برای سامسونگ از رو بست

به گزارش دیجیاتو، گوگل از مدت ها قبل درحال کار روی گوشی تاشوی خود است. درحالی که تا به امروز شایعات و گزارش های مختلفی در خصوص این دستگاه با نام پیکسل فولد منتشر شده است، اکنون گزارش جدیدی به قیمت آن اشاره دارد که گفته می گردد بسیار مقرون به صرفه تر از گلکسی زد فولد 4 و زد فولد 5 خواهد بود.

طبق گزارش جدیدی که درباره قیمت پیکسل فولد منتشر شده است، ظاهراً گوشی تاشوی گوگل با قیمتی در محدوده 1300 تا 1500 دلار عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین گوشی تاشوی غول موتور جستجو ممکن است تا 500 دلار از گلکسی زد فولد 4 مقرون به صرفه تر باشد. گلکسی زد فولد 4 در تابستان امسال با قیمت پایه 1800 دلار معرفی گردید که قدرتمندترین گوشی تاشوی سامسونگ تا به امروز محسوب می گردد.

پیکسل فولد حتی مقرون به صرفه تر از گلکسی زد فولد 5

حتی با این قیمت، پیکسل فولد احتمالاً بسیار مقرون به صرفه تر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود که قرار است اواخر امسال میلادی عرضه گردد؛ زیرا گفته می گردد که این دستگاه نیز برچسب قیمتی مشابه با فولد 4 خواهد داشت.

در این گزارش بعلاوه گفته شده است که گوگل از گوشی تاشوی مورد انتظار پیکسل فولد و گوشی میان رده پیکسل 7a در کنفرانس Google I/O پرده خواهد برداشت تا احتمالاً شاهد نمایش طراحی آن ها باشیم. این رویداد بزرگ در ماه مه سال 2023 برگزار خواهد شد. پیش از این انتظار می رفت تا این دو دستگاه در ماه ژوئن (خرداد/تیر 1402) عرضه شوند.

بعلاوه انتظار می رود که پیکسل 7a با قیمتی در حدود 450 تا 500 دلار عرضه گردد که تقریباً در مقایسه با نسخه قبلی خود (پیکسل 6a) تغییر نکرده است. اخیراً تصاویر زنده این دستگاه منتشر شده بود که استفاده از 8 گیگابایت رم را تأیید می کرد. بعلاوه تصویری منتسب به نمونه واقعی پیکسل فولد گوگل منتشر شده بود که شخصی را درحال استفاده از این گوشی تاشو نشان می داد.

منبع: فرارو

به "گوگل شمشیرش را برای سامسونگ از رو بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل شمشیرش را برای سامسونگ از رو بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید