چهار رنگ مجذوب کننده گوشی نو گوگل ، رقیب جدی سامسونگ

به گزارش وبلاگ کلشی ها، پیکسل 8a که احتمالاً در ماه می (اردیبهشت و خرداد) رونمایی می گردد، در چهار سفید، مشکی، آبی و سبز پررنگ رؤیت شده است.

چهار رنگ مجذوب کننده گوشی نو گوگل ، رقیب جدی سامسونگ

به گزارش وبلاگ کلشی ها ، تا به امروز رندرهای متعددی از طراحی تازهترین گوشی گوگل دیده ایم، اما تصاویری که اخیراً منتشر شده اند، چهار نسخه رنگی مختلف پیکسل 8a را نشان می دهند که به نظر می رسد با نام های Obsidian ،Porcelain ،Bay و Mint شناخته می شوند.

در عکس های منتسب به گوشی پیکسل 8a حاشیه های نسبتاً ضخیم اطراف نمایشگر را به خوبی می توان دید. با توجه به تصاویر تازه، حاشیه های پیکسل 8a کمی بزرگ تر پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو شده و تقریباً مشابه پیکسل 7a است.

بر اساس گزارش زومیت، گفته می گردد که اسامی به کاررفته در خصوص رنگ های گوشی پیکسل 8a احتمالاً تغییر خواهند کرد. رنگ های سیاه، سفید و آبی با مدل های پرچمدار نسل های قبلی گوشی گوگل همخوانی بیشتری دارند، اما رنگ سبز در اینجا به هیچ عنوان شبیه به مدل Mint که گوگل در ابتدای سال 2024 برای پیکسل 8 معرفی کرد، نیست.

پنل پشتی گوشی پیکسل 8a در هر چهار رنگ برخلاف پیکسل 7a دارای صفحه محافظ پلاستیکی مات است.

احتمالاً پیکسل 8a سبز جزء محصولات انحصاری و خاص فروشگاه گوگل باشد، همان طور که پیکسل 7a با رنگ مرجانی (Coral) این چنین بود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "چهار رنگ مجذوب کننده گوشی نو گوگل ، رقیب جدی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار رنگ مجذوب کننده گوشی نو گوگل ، رقیب جدی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید