گزارشی از عملکرد خبرنگاران در آنالیز آگهی های مخرب

به گزارش وبلاگ کلشی ها، افراد سودجو همه جا هستند. افرادی که سعی می نمایند با غبارآلودکردن فضا در کسب وکارها و خصوصا کسب وکارهای تعاملی مانند خبرنگاران، از دیگران سوءاستفاده نمایند و در این بین به نفعی دست پیدا نمایند. سایت های خریدوفروش آنلاین به واسطه مجازی بودن و شاید ناشناخته بودن راه را برای این افراد باز نموده است.

گزارشی از عملکرد خبرنگاران در آنالیز آگهی های مخرب

در این سال ها خبرهای زیادی در این باره خوانده ایم، اما واقعیت این است که پلتفرم ها همیشه سعی می نمایند تا جلوی راه های دزدی و کلاهبرداری را بگیرند. اما برای اینکه جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته گردد شما، البته اگر کاربر وبلاگ کلشی ها هستید، به عنوان کاربر این پلتفرم و برای جلوگیری از مورد سوءاستفاده قرارگرفتن، باید چند نکته مهم در خصوص آگهی های مخرب را بدانید.

وبلاگ کلشی ها به عنوان یکی از پلتفرم های فعال در امر خریدوفروش، با کاربران چندده میلیونی سعی نموده تا به مخاطبان در خصوص آگهی های مختلف اطلاع رسانی کند. آگهی های مختلف یا مسئله دار همان هایی هستند که وبلاگ کلشی ها با آن ها برخورد می نماید. سه گروه از این آگهی ها شامل آگهی های ناموجود، فیک و تکراری می گردد که وبلاگ کلشی ها از کاربرانش خواسته تا بلافاصله آن ها را گزارش کند.

وجود هر کدام از این آگهی ها باعث می گردد تا فرایند خریدوفروش علاوه بر اینکه کُند باشد در مواقعی منجر به کلاهبرداری گردد. وبلاگ کلشی ها برای حفظ حقوق کاربرانش، چه در زمان مراجعه به وبلاگ کلشی ها برای برطرف احتیاج به وسیله این پلتفرم و چه برای جلوگیری از کلاهبرداری از کاربران خود، با آگهی های مخرب با قاطعیت برخورد می نماید.

وبلاگ کلشی ها با آگهی های مخرب چه می نماید؟

  • وبلاگ کلشی ها بعد از انتشار هر گزارشی از سمت کاربرانش سریع آن را آنالیز می نماید. در واقع تمامی آگهی ها در مدت زمان کم مورد آنالیز قرار می گیرد و اقدامات لازم روی هر گزارش انجام می گردد. د
  • یوار همیشه برای حفظ کیفیت پلتفرم خود به این گزارش ها و مشارکت کاربرانش احتیاج داشته و حالا با اطلاع رسانی این کار را با جدیت بیشتری دنبال می نماید.

    آنالیز گزارش آگهی ها در وبلاگ کلشی ها با یاری هوش مصنوعی و البته نیروی انسانی انجام می گردد.

  • با تمام این تدابیر، آنالیز هر سامانه نظارتی که شامل آنالیز ربات ها و نیروهای عملیاتی است قطعا بدون خطا نخواهد بود. در این مواقع اگر هر آگهی به علت اشتباهی رد شده باشد، با تماس پشتیبانی مساله حل خواهد شد.

لینک ثبت تخلف را نباید فراموش کنید

در وبلاگ کلشی ها همه گزارش های دریافتی آنالیز می شوند و طی فرآیندی، معتبر یا نامعتبر شناخته می شوند. در وبلاگ کلشی ها اگر ادعای گزارش نماینده تایید نگردد، اتفاقی برای آگهی گزارش شده نمی افتد و این یعنی حقوق کاربران نیز حتما حفظ خواهد شد. وبلاگ کلشی ها روی این مسئله تمرکز زیادی داشته است. در راستای کاهش این رفتارهای مخرب اقداماتی محصولی- فنی در وبلاگ کلشی ها در حال اجرا است.

همانطور که گفتیم یکی از راه هایی که می تواند به وبلاگ کلشی ها در کاهش این رفتارهای مخرب یاری کند گزارش کردن آگهی ها به وسیله کاربرهاست. به این صورت که اگر کاربر با هر کدام از آگهی های مخرب برخورد کرد،

برای مثال در صورت تماشا آگهی تکراری می توان به وسیله لینک روی گزینه محتوای آگهی تکراری است کلیک نموده و آگهی مورد نظر را به وبلاگ کلشی ها گزارش کنید. این فرایند یاری می نماید تا تمام افرادی که از این پلتفرم استفاده می نماید با خیالی راحت تر خرید و فروش امن و آسان خود را انجام دهند.

در پایان…

در وبلاگ کلشی ها، روزانه ده ها میلیون آگهی منتشر می گردد. وبلاگ کلشی ها با استفاده از همه ظرفیت های فنی و انسانی، می کوشد کیفیت آگهی های منتشرشده در این پلتفرم با کیفیت مناسبی باشد و از تضییع زمان کاربران خود جلوگیری کند. به جز ربات هوشمند و عامل انسانی برای آنالیز آگهی ها، افزایش کیفیت آگهی ها احتیاجمند گزارش از سمت کاربران هم هست. گزارش بر روی آگهی های مخرب، که می تواند در نهایت برای تمام کاربران وبلاگ کلشی ها مفید باشد.

منبع: بلاگ دیوار

به "گزارشی از عملکرد خبرنگاران در آنالیز آگهی های مخرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی از عملکرد خبرنگاران در آنالیز آگهی های مخرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید