شیرین کاری تبلیغاتی مرسدس بنز با شاسی بلند لوکس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، چرخش دَوَرانی یا 360 درجه یکی از باورنکردنی ترین کارهایی است که یک خودروی الکتریکی می تواند انجام دهد. مرسدس بنز با چهار نمونه اولیه EQG در طول نمایشگاه CES لاس وگاس، چرخش های 360 درجه هماهنگ انجام داد و چشم انداز فوق العاده ای را ساخت.

شیرین کاری تبلیغاتی مرسدس بنز با شاسی بلند لوکس

امیرمسعود عابدین: EQG می تواند به لطف استفاده از موتورهای الکتریکی برای به حرکت درآوردن هر چرخ، چرخش دَوَرانی را انجام دهد. با اعمال قدرت رو به جلو یا معکوس در هر چرخ، بسته به اینکه به کدام سمت خودرو نگاه می کنید. این به خودرو اجازه می دهد تا بر روی محور خود بچرخد.

  • خرید تسلا با پرداخت 390 میلیون تومان / عکس

در حالی که این یک شیرین کاری تبلیغاتی است، اما کاملاً چشمگیر است. رانندگان زمان بندی را به گونه ای تنظیم می نمایند که به طور همزمان تقریباً در یک جهت می چرخند. کاربرد چرخش دورانی در دنیای واقعی یک سوال بزرگتر است. هنگامی که خارج از جاده هستید، اگر مسیر تنگ و سخت باشد، یک چرخش چند درجه می تواند مفید باشد.

مرسدس اولین خودروسازی نیست که این قابلیت را اجرا می نماید؛ ریویان R1T قبل از عرضه رسمی خود، این حرکت را آزمایش نموده بود، البته که این عملکرد را در مدل تولیدی قرار نداد. RJ Scaringe، مدیر عامل ریویان در سال 2023 گفت که علت حذف آن، تخریب بالقوه محیط زیست است.

تا به امروز هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه مرسدس میخواهد تصمیم مشابهی بگیرد و قابلیت چرخش دورانی را از EQG تولیدی حذف کند یا نه، وجود ندارد. نمایش عمومی این قابلیت مانند آنچه در لاس وگاس دیدیم، نشان می دهد که می تواند یک نقطه مفید بازاریابی برای این خودرو باشد.

مرسدس کار زیادی برای پنهان کردن EQG انجام نداده است. خودروهای پیشرفته از پوشش استتاری سبک استفاده می نمایند که ظاهر خودرو را به خوبی پنهان نمی نماید. این شرکت بعلاوه بیان می نماید که این SUV از سیستم تعلیق جلو مستقل و محور عقب سفت و سخت استفاده می نماید. این خودرو بر روی پلت فرم مخصوص خودروهای برقی سوار می گردد و از پنل های کربنی کولار برای محافظت از اجزای پیشرانه استفاده می نماید.

مشخصات پیشرانه در دسترس نیست. بر اساس گزارش ها، این چهار موتور الکتریکی بین 600 تا 670 اسب بخار قدرت دارند. یک بسته باتری لیتیوم یونی سفارشی برای ارائه برد بیشتر که احتمالاً بیش از 482 کیلومتر است، در دسترس خواهد بود که برای یک SUV الکتریکی قدرتمند و جعبه ای شکل قابل توجه است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ کلشی ها مراجعه کنید.

  • روکش یک و نیم میلیاردی صندلی برای بوگاتی 200 میلیارد تومانی / عکس

  • بزرگترین خودروساز دنیا در راه ایران/عکس

  • محصول برقی و تازه تویوتا در راه ایران/عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شیرین کاری تبلیغاتی مرسدس بنز با شاسی بلند لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرین کاری تبلیغاتی مرسدس بنز با شاسی بلند لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید