گذر موقت در کرمانشاه رونمایی شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران/کرمانشاه پوستر نخستین جشنواره ملی طراحی بیلبورد با موضوع کرونا ویروس، با عنوان گذر موقت در دانشگاه فنی و حرفه ای کرمانشاه رونمایی شد.

گذر موقت در کرمانشاه رونمایی شد

فرشاد عیسی پور دبیر اجرایی جشنواره در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره در گفت و گو با وبلاگ کلشی ها، با بابیان اینکه بارزترین توانمندی و خلاقیت هنرمندان در دوران قرنطینه و پس از آن تبدیل تهدیدهای کرونایی به فرصت هایی جریان ساز در هنرمعاصر دنیا بوده، اظهارکرد: باتوجه به گسترش روزافزون این بیماری همه گیر، ضرورت اطلاع رسانی درباره آن بیشتر از قبل احساس می گردد و در این راستا تبلیغات می تواند وسیله ای برای اطلاع رسانی و انتقال پیغام هایی معین در این باره باشد که سطح وسیعی از افراد را مخاطب قرار می دهد.

وی یکی از قوی ترین ابزارهای فرهنگ سازی و تاثیرگذار بر افکار عمومی شهروندان را هنرهای تجسمی با گرایش های کاربردی و ارتباطی یعنی گرافیک محیطی همچون طراحی بیلبورد دانست و گفت: بیلبوردها می توانند به عنوان ابزار مناسبی برای ارسال پیغام و برقرای ارتباط با شهروندان در آگاهی رسانی درست و پرمحتوا در مورد خطرات و نحوه مقابله با بیماری کرونا نقش پررنگی داشته باشند.

دبیر اجرایی جشنواره گذر موقت خاطرنشان کرد: انجمن علمی گرافیک نقطه دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به این رخداد دنیای، برای به تصویر کشیدن ترس و رنجی که جامعه انسانی به دوش می کشد و نشان دادن خطرات بیماری و نحوه پیشگیری و مقابله با آن، برگزاری اولین جشنواره ملی طراحی بیلبورد با عنوان گذر موقت با موضوع کرونا ویروس را در دستورکار قرار داده است.

وی تاکید نمود: به این منظور فراخوان این جشنواره از 17 شهریور اعلام شده و هنرمندان سراسر کشور می توانند حداکثر سه اثر خود را با موضوع به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

عیسی پور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را یکم آذر 1399 خاطرنشان کرد و گفت: داوری و معرفی آثار برگزیده نیز در نیمه دوم این ماه برگزار می گردد.

وی تاکید نمود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با دبیرخانه این جشنواره واقع در کرمانشاه، میدان فردوسی، خیابان کسری، دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به وسیله شماره 37260999-083 و نمابر 37240062-083 تماس داشته باشند.

دبیراجرایی این جشنواره خاطرنشان کرد: شرکت نمایندگان می توانند آخرین اخبار این جشنواره را به وسیله وبسایت p1-kermanshah.tvu.ac.ir پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گذر موقت در کرمانشاه رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذر موقت در کرمانشاه رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید