کاهش مقدار محبوبیت مردمی نخست وزیر انگلیس به کمترین مقدار

به گزارش وبلاگ کلشی ها، روزنامه ایونینگ استاندارد چاپ لندن با انتشار یک نظرسنجی، از کاهش اندازه محبوبیت بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به پایین ترین اندازه خود از زمان روی کار آمدن وی در این سمت یعنی سال 2019 تا کنون اطلاع داد.

کاهش مقدار محبوبیت مردمی نخست وزیر انگلیس به کمترین مقدار

این نظر سنجی که به وسیله مؤسسه تحقیقاتی MORI صورت گرفته، نشان داد که 55 درصد از شهروندان بزرگسال بریتانیا موافق نیستند که جانسون دارای ویژگی هایی است که برای یک نخست وزیر خوب ضروری است، اما 34 درصد نظر مخالف دارند. علاوه بر این، 62 درصد از بریتانیایی ها گفتند که از اقدامات جانسون ناراضی هستند و این بدترین امتیاز از اکتبر 2020 برای نخست وزیر انگلیس محسوب می گردد.

امتیاز حزب جانسون، یعنی حزب محافظه کار انگلیس نیز از ماه سپتامبر به این سو، 4 واحد کاهش یافته و به 35 درصد رسیده است، در حالی که حزب کارگر با 36 درصد در همان سطح به جای مانده است.

با این حال، گزارش ایونینگ استاندارد نشان می دهد که حزب کارگر و رهبر آن یعنی استارمر، با وجود بدتر شدن نتایج جانسون و حزبش، هنوز پیروز نشده اند رأی دهندگان را به سمت حزب خود جلب نمایند.

تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان تصور می نمایند که دولت به خوبی با همه گیری مقابله نمی کند و تعداد کسانی که از سیاست های تدوین شده برای مبارزه با کووید -19 ناراضی هستند در مقایسه با سپتامبر، 12 امتیاز افزایش یافته است.

این نظرسنجی شامل 1007 شهروند بریتانیایی 18 سال به بالا بود و از 29 اکتبر تا 4 نوامبر به صورت تلفنی انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاهش مقدار محبوبیت مردمی نخست وزیر انگلیس به کمترین مقدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش مقدار محبوبیت مردمی نخست وزیر انگلیس به کمترین مقدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید