عکس های گوشی بی نام و نشان روی سامسونگ را کم کرد!، عکس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، اگرچه غول فناوری، یعنی سامسونگ تاج قوی ترین دوربین تله فوتو را بر سر خود گذاشته است و حتی توانسته است گوگل پیکسل را شکست دهد، اما ظاهرا یک رقیب سرسخت تر برایش پیدا شده است: Vivo X100 Pro

عکس های گوشی بی نام و نشان روی سامسونگ را کم کرد!، عکس

تینا مزدکی: Vivo X100 Pro دارای یک دوربین و سیستم لنز است که به وسیله لایکا تنظیم شده است، توانایی عکاسی پرتره آن چشمگیر است، اما بعلاوه دارای یک دوربین تله فوتو هوشمند است. یک کارشناس برای اینکه نشان دهد که آیا Vivo X100 Pro می تواند تاج گلکسی S24 Ultra را بدزدد، با هر دو عکس گرفته و نتایج شگفت آور است.

شاید نام Vivo X100 Pro را نشنیده باشید، زیرا هنوز به طور رسمی در بسیاری از کشورها به فروش نمی رسد، درون ماژول دوربین بزرگ پشت X100 Pro سه دوربین 50 مگاپیکسلی پنهان شده است: یک دوربین اصلی 1 اینچی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین زاویه باز 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو شناور Zeiss APO 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4.3 برابر. در واقع Vivo قول زوم عکس های با کیفیت بالا از 10x تا 100x را می دهد، درست مانند سامسونگ.

در پشت دوربین ها، پردازنده سیگنال تصویر V3 خود Vivo(ISP) و پردازنده تازه مدیاتک Dimensity 9300 واقع شده است که دوربین Vivo را با تنظیمات داخل کلگسی S24 اولترا بسیار متفاوت می نماید. سامسونگ برای گوشی خود نرم افزار و هوش مصنوعی ای را تنظیم نموده است تا به ارائه عکس های بهتر از قبل یاری کند و با کوالکام برای توسعه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی همکاری نموده است تا از چهار دوربین خود حداکثر استفاده را ببرد.

دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض در گوشی سامسونگ همراه شده است. بعلاوه یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و یک دوربین تله فوتو دوم 10 مگاپیکسلی برای زوم اپتیکال 3 برابر وجود دارد. این لیست سخت افزاری چشمگیر است، در واقع دو سیستم دوربین بسیار متفاوت از یکدیگر هستند و این را به یک آزمون مجذوب کننده تبدیل می نماید. تمام عکس هایی که می بینید در حالت اتوماتیک گرفته شده اند و برای مشاهده آنلاین آسان تر، تنها سایز آنها تغییر داده شده است.

تست دوربین اصلی و زاویه باز

دوربین اصلی Vivo X100 Pro

دوربین اصلی گلکسی s24 اولترا

دوربین واید Vivo X100 Pro

دوربین واید گلکسی s24 اولترا

دوربین زوم 3 برابری S24 Ultra با مشکل روبرو است!

Vivo X100 Pro

گلکسی s24 اولترا

عکس هایی با زوم 5 برابر!

Vivo X100 Pro

گلکسی s24 اولترا

در خصوص زوم 10 برابری چطور؟

Vivo X100 Pro

گلکسی s24 اولترا

Vivo با زوم 30 برابری عکس ها همچنان برنده است

Vivo X100 Pro

گلکسی s24 اولترا

و اما فقط برای خنده! تست زوم 100 برابری

Vivo X100 Pro

گلکسی s24 اولترا

یک قهرمان بزرگنمایی تازه وجود دارد

در حالی که این دو گوشی هوشمند با استفاده از دوربین اصلی و واید عکس های فوق العاده ای می گیرند، Vivo X100 Pro در دسته های زوم 3x، 10x و 30x سامسونگ گلکسی S24 Ultra را شکست داده است. انتخاب بین آنها در رده 4.3x/5x سخت بود. این بدان معناست که گلکسی s24 اولترا تاج خود را به عنوان برترین تلفن هوشمند برای عکاسی زوم که اخیراً از گلکسی S23 اولترا گرفته است، از دست داده است. حتی گوگل پیکسل 8 پرو هم نتوانست آن را این تاج را از آن خود کند، اما تلفن Vivo دقیقاً این کار را به خوبی انجام داده است.

Vivo از جایی برای برنده شدن نیامده است. این گوشی از همان استیبل Oppo، Realme و OnePlus می آید، اما با همکاری گسترده خود با Zeiss و ایجاد ISP سفارشی خود، مهم ترین گام ها را از نظر توانایی دوربین برداشته است. متأسفانه این برند در حال حاضر در دسترس تمام نقاط دنیا نیست.

پس برای گلکسی S24 اولترا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

سامسونگ هنوز یک تلفن دوربین باورنکردنی است و نسبت به گلکسی اس 23 اولترا پیشرفت نموده است، اما Vivo X100 Pro پرو نشان می دهد که اگر سامسونگ می خواهد تاج پادشاهی برترین گوشی را از آن خود کند، همچنان باید بر روی S25 اولترا کار کند.

منبع: digitaltrends

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس های گوشی بی نام و نشان روی سامسونگ را کم کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های گوشی بی نام و نشان روی سامسونگ را کم کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید