پرداخت 100 درصدی مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت 100 درصدی مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان کرمانشاهی خبر داد.

پرداخت 100 درصدی مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان

ماشاالله ارویسی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت : کشاورزانی که تا تاریخ 31 شهریورماه سال جاری گندم تولیدی خود را تحویل مراکز خرید تضمینی استان کرمانشاه داده اند مطالبات خود را به شکل 100 درصدی دریافت کردند.

وی اضافه نمود: مطالبات کشاورزان کرمانشاهی بابت خرید گندم تضمینی که به شکل 100 درصدی پرداخت شده، مبلغ پنج هزار و 505 میلیارد و 404 میلیون تومان بوده است و خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه در مراحل آخر واقع شده است.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه شرح داد: از ابتدای فصل خرید گندم تضمینی در استان کرمانشاه تا به امروز 473 هزار و 589 تن در قالب 115 هزار و 213 محموله تحویل 61 مرکز خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه شده است.

ارویسی با اشاره به برخی از کشاورزان جامانده از طرح خرید تضمینی گندم، گفت: معدود کشاورزانی که به هر دلیلی تا به امروز پیروز به فروش گندم تولیدی خود نشده اند می توانند گندم خود را در هفت مرکز دولتی خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه تحویل دهند.

وی عنوان کرد: کار مراکز خصوصی خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه به سرانجام رسیده و تنها هفت مرکز دولتی در استان آماده اجرای طرح خرید تضمینی گندم باقیمانده از کشاورزان کرمانشاهی است .

وبلاگ کلشی ها کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت 100 درصدی مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 100 درصدی مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید