کتاب جدید نویسنده برنده نوبل در راه است

به گزارش وبلاگ کلشی ها، نخستین رمان کازوئو ایشی گورو از زمان انتخاب این نویسنده به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات، در سال 2021 منتشر می گردد.

کتاب جدید نویسنده برنده نوبل در راه است

به گزارش وبلاگ کلشی ها و به نقل از بوکسلر، کلارا و خورشید عنوان جدیدترین اثر کازوئو ایشی گورو نویسنده انگلیسی-ژاپنی برنده جایزه نوبل است که در دوم مارس 2021 روانه بازار خواهد شد.

فیبر اند فیبر ناشر این اثر در شرح رمان جدید ایشی گورو بیان نمود :این رمان داستان کلارا یک دوست مصنوعی با مهارت های مشاهده ای ویژه را روایت می نماید که از داخل فروشگاه رفتار افرادی که برای خرید به فروشگاه آمده اند یا افرادی که از کنار خیابان می گذرند را مورد آنالیز قرار می دهد. او امیداوری خود را برای اینکه یک مشتری در نهایت او را انتخاب کند حفظ می نماید، اما زمانی که احتمال ایجاد تغییرات همیشگی در شرایطش مطرح می گردد، کلارا درمی یابد نباید چندان روی قول های انسان ها حساب کند.

غول مدفون(2015) جدیدترین اثر منتشر شده این نویسنده محسوب می گردد. بر اساس اطلاعات نیلسن بوک اسکن(وبسایت آنالیز فروش کتاب ها)، تا به امروز 152,227 نسخه از جلد کاغذی این کتاب و 43,482 نسخه جلد سخت این اثر در بریتانیا به فروخته شده است.

رمان هرگز رهایم نکن که در سال 2005 به چاپ رسید به فهرست نهایی جایزه ادبی بوکر راه یافت.

نویسنده آثاری همچون بازمانده روز، شام خانوادگی، هنرمندی از دنیا شناور، وقتی یتیم بودیم و هرگز رهایم مکن، در سال 2017 به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات انتخاب شد.

سارا دانیوس سخنگوی هیات داوران آموزشگاه نوبل در ماه اکتبر 2017 هنگام اعلام نام ایشی گورو به عنوان برنده نوبل ادبیات، سبک او را ترکیبی از جین آستین و فرانتس کافکا توصیف کرد و اضافه نمود: بازمانده روز او یک شاهکار واقعی است که شبیه به رمانی از پی.چی. وودهاوس آغاز می گردد و شبیه به آثار کافکا انتها می پذیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کتاب جدید نویسنده برنده نوبل در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب جدید نویسنده برنده نوبل در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید