نکونام عذر خرید تازه استقلال را خواست!

به گزارش وبلاگ کلشی ها، با وجود مصاحبه دوشنبه شب علی خطیر در برنامه فوتبال برتر و خواهش او از سرمربی تیم برای کاهش حواشی و تمرکز روی مسائل فنی، اما حالا اتفاق جنجالی دیگری در باشگاه استقلال رقم خورده و جواد نکونام به سنگربان جوان و نو تیمش اجازه تمرین نداده است.

نکونام عذر خرید تازه استقلال را خواست!

پس از جدایی پر سر و صدای سینا سعیدی فر از استقلال و پیوستن این گلر جوان به تیم شمس آذر قزوین، نکونام چندین بار به این موضوع معترض شد و در یکی از نشست های خبری اعلام نمود که هرگز در جریان جدایی سعیدی فر نبوده و باشگاه بدون اجازه وی، رضایت نامه این سنگربان را صادر نموده است.

نداشتن گلر سوم در استقلال نیز صدای نکونام را درآورد و وی اعلام نمود که در تمرین ریکاوری پس از بازی ها، نمی تواند بدون سنگربان سوم تمرینات را برگزار کند و به همین منظور، مدیران استقلال محمدجواد کیا دروازه بان سابق تیم های آلومینیوم اراک و شهرخودرو را به عنوان جانشین سعیدی فر به خدمت گرفتند.

در شرایطی که تمرینات استقلال پس از چند روز تعطیلی از امروز دوباره شروع شد، اما جواد نکونام به محمدجواد کیا اجازه تمرین نداد و اعلام نمود که وی حق ندارد در تمرینات تیم حضور یابد.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که محمدجواد کیا با نظر سرمربی تیم جذب نشده و نکونام همان استراتژی که در قبال بازیکنان دیگر که از سوی مدیریت جذب یا معرفی شده بودند را به کار گرفته و معین نیست حالا شرایط این گلر جوان و استقلال چه خواهد شد.

منبع: فرارو

به "نکونام عذر خرید تازه استقلال را خواست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام عذر خرید تازه استقلال را خواست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید