نکونام: سال سختی بود

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سال سختی بود اما توانستیم پیروز شویم.

نکونام: سال سختی بود

به گزارش وبلاگ کلشی ها، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز (پنج شنبه) در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر با حساب یک بر صفر مقابل فجر به رجحان رسید. جواد نکونام در نشست خبری بعد از این بازی اظهار کرد: این برد را به بازیکنانم و مجموعه فولاد تبریک می گویم. همواره آخرین بازی های سال سخت است زیرا بازیکنان به فکر تعطیلات و استراحت هستند اما خدا را شکر بازیکنانم امروز تمرکز داشتند و با برنامه بازی کردیم و به گل رسیدیم. حتی می توانستیم زودتر هم به گل برسیم.

وی اضافه نمود: موقعیت های خوبی مخصوصا در نیمه اول خلق کردیم و تیم فجر اصلا به دروازه ما نزدیک نشد. در نیمه دوم نیز با توجه به این که تیمی که پایین جدول است انتخاری بازی می نماید، فجر با نفرات زیادی در حمله کار کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به مهرزاد معدنچی هم بابت تیمش تبریک می گویم زیرا این تیم خوب بازی کرد. این تیم دونده، پرتلاش و جنگنده بود. تیم ما هم سازمان، شکل و نظم دفاعی داشت و توانستیم بازی را کنترل کنیم. حریف فقط یک موقعیت داشت و می توانستیم حتی بازی را 2 بر صفر و خیالمان را راحت کنیم اما بی دقتی باعث شد که نیمه اول با یک گل برای ما به انتها برسد.

وی بیان نمود: خدا را شکر سه امتیاز مهم را گرفتیم. بازی با تیم های پایین جدول سخت است. به بازیکنان، طرفداران و همه مجموعه فولاد تبریک می گویم. سال سختی بود اما توانستیم پیروز شویم. باشگاه فولاد باشگاه بزرگی است و لیاقت و اعتبار آن بسیار است و دوست دارم جایگاه آن بالا باشد و بتواند با توجه به شخصیت و امکاناتی که دارد برترین جایگاه را در فوتبال ایران داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نکونام: سال سختی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: سال سختی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید