منصوریان: تعویق لیگ اجتناب ناپذیر و طبیعی بود، از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده می کنیم

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: سلامتی از همه چیز مهم تر است، حتی اگر لازم باشد فوتبال و تمام کارها تعطیل گردد، باز هم هیچ مسئله ای وجود ندارد.

منصوریان: تعویق لیگ اجتناب ناپذیر و طبیعی بود، از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده می کنیم

به گزارش وبلاگ کلشی ها، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از ملاقات تیم تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: در لیگ بیستم افتخار دارم که در خدمت باشگاه عظیم تراکتور هستم که یکی از قطب های فوتبال کشور به حساب می آید. آذربایجان سراسر انرژی است و این انرژی به داخل تمرینات ما هم ورود نموده و من آن را حس می کنم.

وی اضافه نمود: امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم از پرچم تراکتور دفاع کنیم. تمرینات ما از 5 مهر شروع شده است و از 13 مهر تمرینات پرفشار و جدی داشتیم. بعد از آن، عظیم ترهای تیم مان نیز آمدند و تمرینات بدنسازی را شروع کردند. احسان حاج صفی به همراه تیم ملی در اردو بود و پس از حضور در تبریز، از ابتدا به تمرینات گروهی اضافه شد.

سرمربی تیم تراکتور ضمن ابراز رضایت از شرایط تیم، اعلام نمود: من از بچه ها راضی هستم که خیلی زحمت می کشند. ما سال جاری سعی کردیم برخلاف سال های گذشته که باشگاه خریدهای سنگین خارجی انجام می داد، از بازیکنان جوان و داخلی و با انگیزه خودمان استفاده کنیم.

منصوریان ادامه داد: ما در جابجایی اولویت یک، دو و سه داشتیم که خدا را شکر بازیکنان خوبی در رده های سنی مختلف جذب کردیم. دیروز به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه می گفتم که تیم بودن ما خیلی از مسائل ما را حل می نماید تا پر ستاره بودن مان. زحمت و کوشش فراوان، دوستی و وحدت به اندازه تاکتیک برای من در داخل تیم مهم است.

سرمربی تراکتور گفت: من نزدیک به یک ماه تا 40 روز است در تبریز هستم. اول از هموطنان عزیزم در آذربایجان و ترک زبان ها تشکر می کنم. نهایت محبت را به من داشتند و سپاسگزارم از اطمینانی که به من داشتید و از باشگاه هم تشکر می کنم. وقتی هر کسی من را در خیابان می دید، مخصوصاً در تبریز دغدغه پیراهن شماره 12 را داشت. این پیراهن متعلق به طرفدار بوده و باشگاه مدعی است این پیراهن برای آن ها است.

وی اضافه نمود: باشگاه تراکتور مثل اینکه در سال 97 مصوبه ای داشته است که پیراهن شماره 12 متعلق به طرفداران است. من اینجا اعلام می کنم این پیراهن به هیچ عنوان دست نخواهد خورد و با میثم تیموری هم در این باره صحبت نموده ام. او همان پیراهن شماره 14 سال گذشته را خواهد پوشید و پیراهن شماره 12 به احترام طرفداران روی سکوها نقش نمایی خواهد نمود.

سرمربی تیم تراکتور در مورد تعویق مسابقات در هفته گذشته نیز شرح داد: با سهیل مهدی در این باره صحبت کردم، این یک بحث اجتناب ناپذیر است و اصلا دست سازمان لیگ نیست. ما با توجه به اینکه با معضلی به نام کرونا در سطح جهان روبرو هستیم، از خداوند می خواهم خودش این بحران را حل نماید. ما یادمان است که در سال های گذشته برای حفظ جان یک نفر تمام جهان عکس العمل نشان می داد اما امروز می بینیم هزاران نفر در سطح جهان می میرند. تعویق لیگ هم اجتناب ناپذیر و طبیعی بود. با سهیل مهدی هم در این مورد صحبت کردم، سازمان لیگ برنامه را می دهد ولی وقتی ستاد کرونا برای حفظ سلامت جامعه ورود می نماید، دیگر نمی توانیم بگوییم مسابقات باید برگزار گردد. سلامتی از همه چیز مهم تر است، حتی اگر لازم باشد فوتبال و تمام کارها تعطیل گردد، باز هم هیچ مسئله ای وجود ندارد.

منصوریان در مورد بحث آماده نگه داشتن تیمش در این شرایط نیز توضیح داد: ما تجربه چند اتفاق را داریم. ما در سال های گذشته به خاطر فیفادی و اردوهای تیم ملی، مجبور بودیم یک یا دو ماه تیم مان را آماده نگه داریم. الان بحث فیفادی یا ملی نیست که بخواهیم اعتراض کنیم، بحث سلامت جامعه است. ما سعی می کنیم تیم مان را آماده نگه داریم و همه مربیان و باشگاه ها دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بازی های محبت آمیز بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال جذب بازیکن جدید است، گفت: بله ما به دنبال علیرضا ابراهیمی هستیم که اگر بتوانیم با باشگاه گل گهر به توافق برسیم، این بازیکن را جذب خواهیم کرد. تا روز گذشته هم من منتظر پیمان بابایی بودم که گویا با تیم ماشین سازی قراردادش را تمدید نموده است. ما نفر آخر لیست مان را برای علیرضا ابراهیمی گذاشته ایم که تیم مان را در خط دفاعی تقویت کنیم. اعتقاد من این است که باید از خط عقب رو به جلو بیاییم. بحث دیگر هم این است که ما امروز اگر بتوانیم مجوز بازی حمید بوحمدان، هادی محمدی، واسعی و قنبری را بگیریم فردا با قدرت کامل داخل زمین خواهیم رفت. واسعی را هم به عنوان یک بازیکنی جذب کردیم که می تواند پله های ترقی را در تراکتور طی کند و تبدیل به یک فوق ستاره گردد.

منصوریان اضافه نمود: من در اوایل صحبت هایم هم فراموش کردم بگویم. به مجتبی حسینی دوست خوبم هم خوش آمد می گویم در تیم مسجد سلیمان. آن ها هم طرفداران پر شوری دارند. امیدوارم میزبان خوبی باشیم و هر تیمی بیشتر کوشش می نماید بتواند سه امتیاز را به دست بیاورد. کوشش ما این است که بچه ها بتوانند چیزهایی که می خواهیم را در زمین پیاده نمایند بتوانیم سه امتیاز اول لیگ را به دست بیاوریم و سال جاری سنت شکنی کنیم و اولین سه امتیاز را کسب کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ کلشی ها بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منصوریان: تعویق لیگ اجتناب ناپذیر و طبیعی بود، از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: تعویق لیگ اجتناب ناپذیر و طبیعی بود، از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید