مجلس یازدهم و دولت برای اصلاح امور مالی مردم را به صحنه بیاورند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مجلس و دولت مدنظر در سال 99 هر گامی که در راستای توسعه مالی و اصلاح امور مالی برمی دارند نیازمند حضور مردم در صحنه هستند.

مجلس یازدهم و دولت برای اصلاح امور مالی مردم را به صحنه بیاورند

لطف الله فروزنده در تبادل نظر با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ کلشی ها، اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط خاصی بر اقتصاد جهانی حاکم است، باید مجلس یازدهم کوشش کند تا اقتصاد مقاومتی را با یاری دولت نه در شعار، بلکه در عمل پیاده سازد.

وی اضافه کرد: در امسال احتیاجمند این هستیم تا رونق فراوری به اقتصاد کشور بازگردد و مجلس یازدهم و دولت دوازدهم، موظف به در نظر دریافت این اولویت هستند؛ چون تنها راه بهبود معیشت مردم و بهبود شرایط اشتغال، رونق فراوری ملی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: رونق فراوری به وسیله تکیه بر توانمندی های داخلی تحقق می یابد. همچنین یکی دیگر از راه های رونق فراوری، پرهیز از خام فروشی منابع نفتی و تبدیل مواد خام به فرآورده و سپس فروش فرآورده هاست.

فروزنده با بیان اینکه مجلس و دولت مدنظر قرار دهند که در سال 99 هر گامی که می خواهند در راستای توسعه مالی و اصلاح امور مالی بردارند احتیاج به حضور مردم در صحنه دارند، یادآور شد: مردم در هر صحنه ای حضور داشته باشند، مسائل حل خواهند شد.

وی اعلام کرد: یک موضوع مهمی که نباید از یاد برد، نقش بسزای اتحاد میان مجلس یازدهم و دولت است؛ چون اختلاف و عدم هم دلی میان این دو آسیب زا است و امید و نشاط را از جامعه از بین خواهد برد.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجلس یازدهم باید هم در حوزه نظارت و هم در حوزه قانون گذاری به بهترین نحو عمل کند و اشتباه مجلس یازدهم در این دو مورد را نیز مرتکب نشود و اگر دولت به تذکرات و قوانین مجلس توجه نکرد باید با جدیت با دولت برخورد کند.

انتهای پیغام/4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مجلس یازدهم و دولت برای اصلاح امور مالی مردم را به صحنه بیاورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس یازدهم و دولت برای اصلاح امور مالی مردم را به صحنه بیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید