قیمت پایین تبلت هواوی پرچمدار شد، عکس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، گجت نیوز نوشت: هواوی از تبلت اندرویدی نو خود با نام میت پد ایر رونمایی کرد. هواوی MatePad Air تراشه ای قدرتمند را در دل بدنه ای باریک جا داده است و قیمت مناسبی نیز دارد.

قیمت پایین تبلت هواوی پرچمدار شد، عکس

اگرچه تمایل به خرید محصولات هواوی در ایران و بسیاری از نقاط دنیا با افت قابل ملاحظه ای همراه شده است، اما این برند چینی همچنان به عرضه گجت های تازه ادامه می دهد. در تازهترین مورد نیز شاهد تبلت هواوی میت پد ایر هستیم که حداقل می تواند در بازار چین پیروز ظاهر گردد.

مشخصات فنی و قیمت تبلت هواوی میت پد ایر

هواوی MatePad Air از یک نمایشگر 11.5 اینچی با رزولوشن 2880 در 1840 پیکسل بهره می برد. بدین ترتیب شاهد تراکم 270 پیکسل در اینچ هستیم که برای یک تبلت بد نیست. هواوی حاشیه های نمایشگر را نیز تا حد زیادی کاهش داده است تا شاهد نسبت صفحه به بدنه 87 درصد باشیم. نرخ تازه سازی نیز بین 30 تا 144 هرتز متغیر خواهد بود تا هم انرژی زیادی مصرف نگردد و هم کاربران محتوا را در روان ترین حالت ممکن دیدن نمایند.

انرژی مورد احتیاج تبلت تازه هواوی به وسیله یک باتری 8300 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. شما می توانید این باتری را با شارژر 40 وات شارژ کنید. از هواوی در این بخش انتظار بیشتری داشتیم. هواوی میت پد ایر با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه شده است که بیشتر برای استفاده در جلسات کاری و تماس های تصویری کارایی دارند.شرکت سازنده برای انتقال هرچه بهتر صدا نیز 4 اسپیکر و 4 میکروفون را برای این تبلت در نظر گرفته است.

متاسفانه در بخش پرازنده شاهد حضور اسنپدراگون 888 هستیم. این تراشه از هسته های کورتکس X1، کورتکس A78 و کورتکس A55 بهره می برد و با پردازشگر گرافیکی آدرنو 660 همراه شده است. این ترکیب چند سال پیش برترین گزینه ممکن برای علاقه مندان به دنیای اندروید بود و می توانست سنگین ترین بازی ها و برنامه ها را به راحتی اجرا کند. هرچند که حالا قدیمی جلوه می نماید. البته هواوی کوشش نموده است با انتخاب برچسب قیمتی مناسب این مورد را جبران کند.

هواوی میت پد ایر در نسخه مجهز به 8 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 412 دلار قیمت دارد و برای خرید نسخه مجهز به 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه نیز باید 639 دلار هزینه کنید. غول چینی برای این تبلت یک قلم استایلوس و کیبورد نیز در نظر گرفته است که می توانید به صورت جداگانه تهیه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قیمت پایین تبلت هواوی پرچمدار شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پایین تبلت هواوی پرچمدار شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید