قدردانی خانواده صنعت هسته ای کشور از مدافعان سلامت

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی به وزیر بهداشت به نمایندگی از خانواده صنعت هسته ای کشور از مدافعان سلامت و تلاش آنها در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

قدردانی خانواده صنعت هسته ای کشور از مدافعان سلامت

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ کلشی ها، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی، مراتب سپاس و قدردانی خانواده عظیم صنعت هسته ای کشور را به وزیر بهداشت و تلاشگران جامعه پزشکی و پرستاری کشور در مبارزه با ویروس کرونا ابلاغ کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

و هر آنکه انسانی را از کمند مرگ و نیستی برهاند، گویی جمیع ابنای بشر را یاری رسانده و نجات بخشیده است.

سوره مبارکه مائده، آیه-32

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و درود بی پایان،

اکنون که به همت والا و مجاهدت کم نظیر حضرتعالی و مجموعه یاران و همکاران جنابعالی از جمله پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر ایران اسلامی، هنگامه ای عظیم برپاشده و سایر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلیه نهادها و سازمان های کشوری و لشکری، تمام توش و توان خویش را برای یاری رساندن به سربازان خط مقدم این جهاد مقدس به کار گرفته اند، بر خود واجب می دانم تا به رسم حق شناسی و به نمایندگی از سوی اعضای خانواده عظیم صنعت هسته ای کشور، مراتب سپاس و قدردانی خویش را از صمیم قلب و ژرفای جان به حضور آن برادر عزیز و یکایک تلاشگران این نهضت ملی ابلاغ کنم.

بدون تردید، روایت این حماسه غرورآفرین و ایثارگری و جان فشانی شیر زنان و دلاورمردان این حرکت جهادی در صفحات زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی درج شده و خدمات مخلصانه و زحمات عاری از تبعیض همه این مجاهدان سرافراز در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

امید است تا در پرتو الطاف خداوندی و به یمن غیرت و حمیت دینی و ملی عزیزان فعال در کارزار عظیم، در کوتاه ترین زمان ممکن، شاهد به ثمر نشستن کامل این تلاش های بی وقفه، بازگشت آرامش و آسایش و نیز تأمین صحت و سلامت همه هموطنان گرانقدرمان در جای جای ایران اسلامی باشیم.

امید هرکسی به نیازی و حاجتی است امید ما به رحمت بی منتهای اوست.

:

منبع: خبرگزاری فارس

به "قدردانی خانواده صنعت هسته ای کشور از مدافعان سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی خانواده صنعت هسته ای کشور از مدافعان سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید