فصل نهم بازی اورواچ 2 میخواهد تجربه اصیل این بازی را دوباره زنده کند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، بازی اورواچ 2 (Overwatch 2) چند سال پیش عرضه شد و از زمان عرضه با مسائل بسیار زیادی روبرو بود. در اصل شرکت بلیزارد (Blizzard) با شماره 2 تصمیم گرفت تا سیستم تجاری خود را به طور کامل تغییر دهد و بازی اورواچ را به یک عنوان سرویس محور تبدیل کرد. چیزی که باعث شد اورواچ 2 تجربه اصیل شماره 1 را ارائه نداده و به یک بازی معمولی تبدیل گردد.

فصل نهم بازی اورواچ 2 میخواهد تجربه اصیل این بازی را دوباره زنده کند

بلیزارد تمام کوشش خود را کرد تا بازی اورواچ 2 را زنده کند و در این مسیر گام های درستی برداشت. برای مثال سال گذشته بخش بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvE) عرضه شد که توانست کمی اورواچ 2 را محبوب کند. با این حال عرضه این بخش از اورواچ 2 نتوانست انتظاراتی که بلیزارد داشت را برآورده کند. حال اینطور که به نظر می رسد بلیزارد با فصل نهم این بازی می خواهد دوباره اورواچ را به دوران اوج خود برگرداند و تغییراتی را در آن ایجاد کند که افراد بیشتری مایل به تجربه آن شوند.

بحث اینجاست که تغییرات بازی به صورت نامحسوس در گیم پلی ایجاد شده تا تجربه کلی بازی را بهتر کند. برای مثال بازیکنان در میانه بازی و برخورد با دشمنان متوجه خواهند شد که ثبات شلیک بالاتر رفته و بهتر شده است. از طرفی کرکترهایی که از سلاح های با قابلیت شلیک استفاده نمی نمایند، در زمینه ضربه زدن و اصابت ضربه ها به دشمنان بهبود خواهند داشت. نکته اینجاست که تغییرات به کرکترهایی که توانایی شلیک ندارند در ماه های آینده عرضه خواهد شد تا تأثیر تغییرات شلیک روی روند بازی مشاهده گردد.

در کنار آن تمامی قهرمانان جان بیشتری در فصل 9 خواهند داشت. به این شکل که تمامی قهرمانان با جان بین 150 تا 175 شاهد ارتقاء 25 خط سلامتی خواهند بود. قهرمانان با جان بین 200 تا 300 نیز شاهد ارتقاء 50 نوار سلامتی خواهند بود. قهرمانان تانک که دارای جان بالای 300 هستند بین 75 تا 100 خط سلامتی آن ها ارتقاء خواهد داشت که روند بازی را برای کاربران بسیار راحت تر خواهد نمود.

یکی از نکات بسیار مهمی که به بازی اضافه شده این است که پس از 5 ثانیه از عدم آسیب رسیدن به شخصیت ها، قهرمانان توانایی بازسازی خود را داشته و می توانند نوار سلامتی خود را تا حدی برگردانند. حال اگر فردی آغاز به آسیب زدن به شخصیت در حین بازسازی بکند، این بازسازی حدود 20 درصد کاهش خواهد داشت.

در کنار این موارد فصل 9 در ساختار رقابتی بازی اورواچ 2 نیز تغییرات گسترده ای ایجاد خواهد نمود. اول اینکه مرتبه (Rank) بازی به طور کامل تغییر نموده و بازیکنان با 10 بازی مختلف روبرو هستند. با تجربه این بازی ها مرتبه آغاز بازیکنان انتخاب خواهد شد. پس از هر بازی نیز مرتبه کاربران تغییر خواهد نمود و یک خط پیشرفت (Progression Bar) به بازی اضافه شده تا اندازه پیشرفت کاربران را اعلام کند. یک مرتبه تازه نیز به نام چمپیون (Champion) به بازی اضافه شده که تنها به وسیله برترین بازیکنان دنیا در دسترس است.

امتیازهای بخش رقابتی (Competitive) نیز برای باز کردن سلاح های Jade کاربرد دارند. امتیازهای بخش رقابتی فصل قبلی نیز به حالت Legacy Competitive Points در آمده که برای باز کردن سلاح های Gold کاربرد دارد.

فصل نهم بازی اورواچ 2 در تاریخ 24 بهمن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همانطور که گفتیم این فصل تغییرات بسیار زیادی در روند گیم پلی بازی ایجاد نموده است. این تغییرات اساسی باعث شده تا تجربه بازی بهتر شده و امکان دارد که کاربران بیشتری هم به سمت بازی جذب بکند.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "فصل نهم بازی اورواچ 2 میخواهد تجربه اصیل این بازی را دوباره زنده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل نهم بازی اورواچ 2 میخواهد تجربه اصیل این بازی را دوباره زنده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید