فراخوان بازی در فیلم تازه آدام سندلر

به گزارش وبلاگ کلشی ها، اگر می خواهید در یک فیلم حضور داشته باشید و از هواداران آدام سندلر هستید، فرصت بازیگری فراهم شده است که می تواند تابستان شما را بسازد.

فراخوان بازی در فیلم تازه آدام سندلر

به گزارش وبلاگ کلشی ها به نقل از narcity، یک شرکت فعال در زمینه رویدادها و تفریح مستقر در تورنتو در پی بازیگرانی برای حضور در آخرین پروژه خود، با نام You Are SO Not Invited To My Bat Mitzvah است!

این فیلم در پی انتخاب هنرور (بازیگر سیاهی لشکر) در سه گروه سنی 6 تا 11 سال، 12 تا 17 سال و 18 سال به بالا است که تجربه حضور در یک مراسم بر یا بت میتصوا (یک آئین یهودی) را هم داشته اند.

هنروران زیر 16 سال که اسامی آنها رزرو شده است، ملزم به داشتن همراه در روزهای تست و تصویربرداری هستند.

در این فراخوان ذکر شده است که فیلمبرداری در کلانشهر تورنتو(GTA) در روزهای هفته بین 29 ژوئن تا 12 آگوست انجام می گردد و احتمالاً افراد بسته به نقش و صحنه ای که در آن خواهند بود، چندین روز لازم باشد که در صحنه حاضر شوند.

اگر علاقه مند به ارائه درخواست هستید، کنید.

برای این منظور باید چند عکس حرفه ای ارسال کنید، فرمی را در خصوص سایز لباستان پر کنید و شرایط واکسیناسیونتان را هم ارائه دهید.

تازهترین مطالب

قصه از شما، تئاتر از ما

بازی کنید و هزار دلار برنده شوید!

این فیلم تازه که ظاهراً در تورنتو فیلمبرداری خواهد شد، اقتباسی از رمانی با همین عنوان است.

این کتاب داستان یک دختر جوان یهودی به نام استیسی فریدمن را دنبال می نماید که در حال آماده شدن برای جشن گرفتن بت میتصوا (Bat Mitzvah) خود است.

تمرکز این کتاب در درجه اول درگیری بین گروهی از دختران جوان بر سر یک پسر است. بنابراین، نگران نباشید که به میزان بعضی از پروژه های اخیر سندلر استرس زا باشد.

حقوق پرداختی برای این برنامه قابل مذاکره است.

منبع: خبرکانادا

به "فراخوان بازی در فیلم تازه آدام سندلر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان بازی در فیلم تازه آدام سندلر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید