فارس من، انتقاد دانشجویان از نحوه دریافت شهریه های دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، کاربران فارس من از نحوه دریافت شهریه های دانشگاه آزاد و بعلاوه مقدار آن انتقاد دارند.

فارس من، انتقاد دانشجویان از نحوه دریافت شهریه های دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ کلشی ها، کاربران فارس من با ثبت 2 سوژه در این سامانه درباره مقدار و نحوه دریافت شهریه های دانشگاه آزاد، انتقاد خود را اعلام کردند.

سردبیر این سوژه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ کلشی ها، گفت: با وجود کیفیت پایین سامانه نو دانشگاه آزاد به نام آموزشیار و اختلال های بسیار زیاد دانشگاه در این ترم، این دانشگاه به یک قانونی برای انتخاب واحد بسنده نموده است که جدای شهریه ثابت، باید 70 درصد شهریه متغیر و واحدهای اخذ شده را به ترتیب پرداخت کنیم تا بتوانیم ترم نو را شروع کنیم.

وی گفت: من و همسرم هر دو دانشجوی دانشگاه آزاد هستیم که گفتند باید کل شهریه ثابت و 70 درصد شهریه متغیر را ابتدای ترم پرداخت کنیم، ما اعتراض کردیم گفتند این مساله در هیات مدیره تصویب شده و لازم الاجرا است.

سردبیر سوژه فارس من گفت: ما قبلا شهریه ثابت را پرداخت می کردیم سامانه برای انتخاب واحد باز می شد و پس از آن شهریه متغیر را دریافت می کردند، اما حالا باید 70 درصد متغیر را هم پرداخت کنیم تا بتوانیم انتخاب واحد کنیم.

وی ادامه داد: مگر دانشجو کارمند است که اول ترم چند میلیون پول داشته باشد؟ به ما گفتند دانشگاه آزاد بدهی دارد و برای پوشش بدهی ها این کار را انجام داده است.

به گزارش فارس، البته محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از باز شدن حضوری دانشگاه ها گفت: حضوری شدن فعالیت های آموزشی این دانشگاه هیچ گونه افزایش شهریه در پی نخواهد داشت و آنچه برای ما اهمیت دارد، حضور دانشجویان در محیط دانشگاه و افزایش نشاط دانشجویی است.

وبلاگ کلشی ها دوباره این سوژه را از مسوولان دانشگاه آزاد پیگیری و پاسخ آن ها را منتشر می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، انتقاد دانشجویان از نحوه دریافت شهریه های دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، انتقاد دانشجویان از نحوه دریافت شهریه های دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید