شلیک موشک از روی قطار در کره شمالی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، کره شمالی امروز (پنج شنبه) شلیک دو موشک به سمت دریای شرقی از روی یک قطار را که گمان می رود دو موشک بالستیک کوتاه برد بوده باشند، تایید کرد.

شلیک موشک از روی قطار در کره شمالی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، آژانس خبری مرکزی کره موسوم به کی سی ان ای گزارش داد: هنگ موشکی حمل و نقل ریلی در این رزمایش با مأموریت برای حمله به منطقه مورد نظر در فاصله 800 کیلومتری از محل آن پس از حرکت به سمت منطقه کوهستانی مرکزی در سپیده دم 15 سپتامبر شرکت کرد.

کی سی ان ای گزارش داد که کره شمالی دقیقا هدف مورد نظر در دریای شرقی را مورد اصابت قرار داد.

براساس تصاویری که این رسانه دولتی پیونگ یانگ منتشر نموده است، به نظر می رسد این موشک ها از روی یک قطار شلیک شده باشند، نه یک پرتاب نماینده متحرک.

براساس این گزارش، مانور های مذکور با هدف افزایش قابلیت برخورد شدید چند وجهی همزمان با نیرو هایی که ما را در زمان انجام عملیات نظامی ضروری تهدید می نمایند سازماندهی شد.

پایگاه کی سی ان ای گزارش داد: این شلیک آزمایشی بعلاوه برای تأیید عملی بودن سیستم موشکی راه آهن مستقر در عملیات برای اولین بار برای قضاوت در خصوص آمادگی رزمی و دستیابی به مهارت در صورت جنگ واقعی انجام شد. بعلاوه پاک جونگ-چون، عضو هیات رئیسه دفتر سیاسی حزب حاکم کارگران به همراه دیگر مقام های ارشد این مانور ها را نظارت کرد.

انتهای پیغام

منبع: فرارو

به "شلیک موشک از روی قطار در کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک موشک از روی قطار در کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید