سوده نجفی: 70 هزار کودک کار و خیابانی داریم ، 80 درصد آنها ایرانی نیستند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: 70 هزار کودک کار و خیابان داریم که 80 درصد آن ها ایرانی نیستند.

سوده نجفی: 70 هزار کودک کار و خیابانی داریم ، 80 درصد آنها ایرانی نیستند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سوده نجفی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم برطرف خطر درختان و سقوط آنها در روزهای طوفانی اخیر، اظهار کرد: از شهرداری درخواست داریم که نسبت به برطرف خطر اقدام کند و ایمنی لازم ایجاد گردد چراکه منظور ما از اقدام لازم، قطع درختان نیست.

او با اشاره به روز بچه ها کار، یادآور شد: یکی از مسائل شهر تهران بچه ها خیابان و کار است که با آزارهای متعددی روبه رو هستند و دچار مسائل جسمی و روحی می شوند و از سویی دیگر حضور آنها در خیابان ها مسائلی برای شهروندان ایجاد می نماید.

نجفی با بیان اینکه ساماندهی بچه ها کار از سوی نهادهایی همانند وزارت کار، وزارت بهداشت، شهرداری، بهزیستی، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها انجام گردد، توضیح داد: با وجود این تعداد متولی آمار بچه ها کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است و یک نهاد تعیین و رسمی در این زمینه معرفی نشده است.

او با بیان اینکه حتی تا 70 هزار نفر کودک کار وجود دارد که 80 درصد از این افراد ایرانی نیستند، یادآور شد: چرا اجازه ورود اتباع خارجی به عنوان بچه ها کار داده می گردد؛ لذا باید با ورود بچه ها کار خارجی مقابله گردد و برخورد قاطعی با باندهای بچه ها کار در تهران صورت بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سوده نجفی: 70 هزار کودک کار و خیابانی داریم ، 80 درصد آنها ایرانی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوده نجفی: 70 هزار کودک کار و خیابانی داریم ، 80 درصد آنها ایرانی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید