سه قرارداد مهم در کدال

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سامانه کدال، روز گذشته را با انتشار اطلاعیه هایی در مورد قراردادها و معاملات شرکت ها شروع کرد.

سه قرارداد مهم در کدال

غدیس جزئیات خرید شیشه بطری از شیشه سازی مینا را گفت؛ تاپکیش گفت که قرارداد فروش 90هزار انواع دستگاه کارتخوان را با تجارت الکترونیک پارسیان منعقد نموده است؛ فماک نیز اطلاع رسانی کرد که برای فروش سیم استیل های خود قراردادی را منعقد نموده است.

تماوند: شرکت تامین سرمایه دماوند، از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق صکوک مرابحه شهر اطلاع داد. تاریخ پذیرش تعهد، 11اردیبهشت 1402 بوده و مبلغ تعهد 300میلیارد تومان است؛ نرخ این اوراق هم 21درصد به صورت سالانه است. بعلاوه عایدی پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق یادشده جمعا به مبلغ 55میلیارد و 600میلیون تومان شامل 14میلیارد و 200میلیون تومان عایدی تعهد پذیره نویسی در سال اول و مبلغ 41میلیارد و 400میلیون تومان عایدی بازارگردانی اوراق است که طی چهارسال شناسایی خواهد شد.

غدیس: شرکت پاکدیس، جزئیات معاملات خود با شرکت شیشه سازی مینا را روی سامانه کدال منتشر کرد. مبلغ معامله، 90میلیارد و 800میلیون تومان بوده و مهلت تسویه از فروردین تا اسفند 1402تعیین شده است.

تاپکیش: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش گفت، قراردادی را تحت عنوان فروش 90هزار انواع دستگاه کارتخوان منعقد نموده است که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طرف این قرارداد است.

فماک: شرکت ماداکتو استیل کرد، قراردادی را با عنوان فروش سیم استیل کورد در تاریخ امسال منعقد نموده است. مبلغ قرارداد حدود 116میلیارد تومان است که نحوه تسویه بین 25 تا 50درصد پیش پرداخت است و الباقی بین مدت زمان 7 تا 30روز پس از ارسال کالا خواهد بود.

حآفرین: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 742میلیارد و 800میلیون تومان به مبلغ هزار و 485میلیارد تومان از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تامین مالی خرید و بازسازی ناوگان در تاریخ 9اردیبهشت 1402به تصویب هیات مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

منبع: فرارو

به "سه قرارداد مهم در کدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه قرارداد مهم در کدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید